عکس جدید, عکس هنرمندن, عکسهای داغ هنرمندان, عکس روز

۴۲ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

برنامه های تلویزیون شب یلدا 96

برنامه های شب یلدا 96

برنامه های تلویزیون شب یلدا 96

طبق هر سال شبکه های صدا و سیما ویژه برنامه های برای بلندترین شب سال یعنی شب یلدا تدارک دیده اند و امسال هم قرار است 3 شبکه تلویزیونی برنامه های مختلفی را به پخش برسانند.در ادامه به معرفی بیشتر و مهمانان این برنامه ها می پردازیم.

برنامه شب یلدا شبکه یک

شبکه 1 سیما شب یلدا را با حضور خوانندگان و بازیگران مشهور سینما و تلویزیون جشن می‌گیرد و احتمالا علی ضیا اجرای را برعهده دارد. در این ویژه برنامه که از ساعت ۱۵: ۲۲ به صورت زنده آغاز می‌شود، جمشید مشایخی برای بینندگان اشعار حافظ را خواهد خواند. مهدی یراحی و مهدی جهانی نیز در استودیوی برنامه برای مخاطبان بصورت زنده آواز خواهند خواند.

از سهراب مرادی (ورزشکار)، لاله و ستاره اسکندری و همچنین استاندار کرمانشاه دعوت شده تا در دورهمی شب یلدای شبکه یک شرکت کنند. قرار است این برنامه به طور زنده ارتباطی با مناطق زلزله زده غرب کشور داشته باشد. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که به تهیه کنندگی محسن رفیعی و اجرای شاهین جمشیدی پنجشنبه شب به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

برنامه شبکه دو در شب یلدا 96

«یک دقیقه بیشتر» هم عنوان ویژه برنامه‌ای است که به مناسبت شب یلدا در دو بخش ویژه با حضور میهمانان مختلف از شبکه دو سیما تقدیم مخاطبان می‌شود. این برنامه میزبان مهمانان مختلفی است که بخش اول، با انتخاب مخاطبان از میان حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگ و هنر مثل موسیقی، سینما، تئاتر پخش خواهد شد و در بخش دوم خوانندگان، بازیگران سریال‌های پرمخاطب، یکی از مادران شهدای حرم و … میهمان برنامه می‌شوند.

فواد صفاریان پور کارگردان این برنامه است و مژده لواسانی اجرای این برنامه را بر عهده دارد. «یک دقیقه بیشتر» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی که به تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان پنجشنبه ۳۰ آذر ساعت ۲۰:۰۰ و ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

همچنین برنامه «عصر خانوده» به مناسبت شب چله (پنجشنبه ۳۰ آذر) میزبان خانواده‌هایی از اقوام مختلف است تا بدین ترتیب به شناخت بیشتر فرهنگ، آداب و رسوم مختلف ایرانی در شب یلدا بپردازد. افزون بر این استفاده از موسیقی‌های محلی، گزارش‌های ویژه و حضور مهمانانی از حوزه‌های مختلف فرهنگ، هنر، سینما و ورزش از دیگر بخش‌های این برنامه است. برنامه «عصر خانواده» ساعت ۱۸:۰۰ پخش می‌شود.

برنامه شب یلدای شبکه سه با اجرای فرزاد حسنی

شبکه سه سیما نیز برای شب یلدا یک ویژه برنامه 120 دقیقه‌ای تدارک دیده است.

سید علی احمدی تهیه کننده ویژه برنامه شب یلدا است و برای اجرای برنامه از بیشتر مجریان یک سال اخیر شبکه سه سیما استفاده کرده است؛ محمد رضا حسینیان و فرزاد حسنی مجریان اصلی برنامه شب یلدای شبکه سه خواهند بود.

قرار است شبکه سه سیما در شب یلدا میزبان مهمانان متنوعی باشد که در طول یک سال گذشته در قاب شبکه سه سیما شاهد حضور آن‌ها در بخش‌های مختلف اجتماعی، معارفی، ورزشی بوده ایم. عوامل سریال‌ها تهیه کننده ها، کارگردانان و بازیگران از میهمانان شب یلدا هستند. بخشی از برنامه هم به چهلمین روز درگذشت زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص دارد و قرار است ارتباط با سرپل ذهاب در شب یلدا برقرار شود. ویژه برنامه شبکه سه سیما پنج شنبه بعد از اخبار ساعت ۲۲ به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

شبکه نسیم با دورهمی مهران مدیری در شب یلدا 96

شبکه نسیم نیز ویژه برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری را برای شب یلدا تدارک دیده است و علی اوجی به همراه همسرش نرگس محمدی مهمان این برنامه هستند . همچنین عماد طالب زاده و حجت اشرف زاده نیز خوانندگان مهمان برنامه دورهمی در شب یلدای 96 هستند.ای
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود تیتراژ سریال محکومین

دانلود تیتراژ سریال محکومین

آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال محکومین با خوانندگی سالار عقیلی با کیفیت اصلی .

اهنگسازی این اثر را مسعود سخاوتمند انجام داده است و عبدالجبار کاکایی ترانه سرا این قطعه می باشد.

فیلم محکومین به کارگردانی سید جلال حاتمی از اوایل زمستان از شبکه یک پخش میشود.

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال محکومین از سالار عقیلی

دانلود با کیفیت اصلی MP320

موضوع این سریال، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده است تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

سپیده خداوردی , لیلا زارع , امیرحسین صدیق , کامران تفتی و ... از بازیگران سریال محکومین هستند.

اهنگ سریال محکومین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود فیلم عصبانی نیستم

دانلود فیلم عصبانی نیستم

دانلود فیلم سینمایی عصبانی نیستم با لینک مستقیم و کیفیت اصلی غیر رایگان با حجم کم و بازی نوید محمدزاده و باران کوثری

دانلود فیلم عصبانی نیستم با لینک مستقیم

نام فیلم : عصبانی نیستم | ژانر فیلم : اجتماعی | سال ساخت : 1392 | زمان اکران در سینماها و نمایش خانگی : زمستان 96

فرمت : mp4,mkv | محصول کشور : ایران | مدت زمان : 110 دقیقه .

داستان و موضوع عصبانی نیستم چیست :

«عصبانی نیستم» داستان «نوید» با نقش آفرینی نوید محمدزاده، دانشجوی ستاره‌دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه با خود تمرین می‌کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه‌اش «ستاره» با بازی باران کوثری را از دست ندهد.

دانلود تیزر و آنونس اصلی فیلم – Download

حواشی فیلم : این فیلم بعد از حدود 4 سال توقیف بالاخره پروانه نمایش گرفت و از اواخر آذر ماه 96 در سینماهای کشور اکران گردید.

اسامی بازیگران فیلم عصبانی نیستم :

باران کوثری (در نقش ستاره )/ نوید محمدزاده (در نقش نوید) / رضا بهبودی / میثاق زارع / میلاد رحیمی / بهرام افشاری / امیررضا میرآقا / تینو صالحی / رضا کولغانی / وحید قاضی زاهدی / عباس جمالی / امین میری / مرجان قمری / سجاد تابش / احمد یاوری / پژمان کاشفی / محمد کارت / مینا کریمی جبلی / حامد شیخی / مهران میرزایی / اکبر لطیفی / سام رجبی / شیما بختیاری / کیارش خداشناس / مهدی رودافشانی / امید محمدزاده / جواد جوینده.

بیوگرافی رضا درمشیان کارگردان فیلم :

رضا دُرمیشیان (متولد : آبان ۱۳۶۰ – تهران) نویسنده، کارگردان و مستندساز اهل ایران است.

درمیشیان فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۷۴ به عنوان نویسنده، منتقد و روزنامه نگار سینمایی در نشریات تخصصی سینمایی آغاز کرد و در کنار آن به عنوان دبیر تحریریه انتشارات سینمایی چندین کتاب سینمایی گردآوری و چاپ نمود.

به عنوان نویسنده فیلمنامه و دستیار کارگردان و برنامه ریز وارد عرصه سینمای حرفه‌ای شد و با کارگردانان مطرحی چون داریوش مهرجویی، علیرضا داودنژاد و فریدون جیرانی همکاری نمود.

درباره فیلم :

در کلیت عصبانی نیستم به عنوان دومین تجربه فیلمسازی درمیشیان یک فیلم بسیار خوب به کارنامه او می افزاید. فیلمی که آینه ای تمام قد از وضعیت بخشی از قشر جوان سرزمین ما است که در میان انبوهی از مشکلات هنوز معتقد هستند که «زندگی باید کرد» و بر سر این اعتقاد خودشان ایستاده اند. آدمهایی 20 ساله ای که از 6 سال دیگرشان یعنی وقتی هم سن نوید هستند خبر ندارند و نویدهای 26 ساله ای که خیلی فرصت هایشان را از دست داده اند اما هیچکدامشان نمی خواهند رسم خوب زیستن را از یاد ببرند؛ حتی اگر جامعه نسبت به گذشته بی اعتنا، نسبت به حال بی مسئولیت و نسبت به آینده ناامید مسیر متفاوتی را برود.


گالری تصاویر فیلم عصبانی نیستم

فیلم عصبانی نیستم

دانلود عصبانی نیستم

 

دانلود عصبانی نیستم

دانلود رایگان فیلم عصبانی نیستم

پخش آنلاین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود قسمت چهارم سریال آشوب

دانلود قسمت چهارم سریال آشوب

دانلود قسمت 4 سریال اشوب با لینک مستقیم و کیفیت عالی حجم کم و غیر رایگان با بازی کوروش تهامی , آشا محرابی , یکتا ناصر , محمدرضا هدایتی و ….

دانلود قسمت چهارم سریال آشوب با لینک مستقیم

نام فیلم : آشوب | سال ساخت : 1394 | کارگردان و نویسنده : کاظم راست گفتار | ژانر : تاریخی و عاشقانه

محصول : ایران | فرمت ها: mp4 , mkv | کیفیت ها : 1080p Hd 720p 480p Sd| مدت زمان : 65 دقیقه .

لینکهای دانلود قسمت 4

دانلود با کیفیت 1080P HQ – قیمت 3000

دانلود با کیفیت 1080P – قیمت 2500

دانلود با کیفیت 720p – قیمت 2000

توجه : فایل به صورت پیش خرید است و دارای رمز است که صبح دوشنبه 26 آذر ماه در همین صفحه قرار میگیرد.

 طبق درخواست شرکت پخش این سریال در هیچ سایتی به صورت رایگان قرار نخواهد گرفت و با پرداخت هزینه ای ناچیز می توانید آن را به صورت حلال و قانونی دانلود نمایید.


اسامی بازیگران سریال آشوب : کوروش تهامی / فرهاد آئیش / آتیلا پسیانی / داریوش فرهنگ / لیلا اوتادی / یکتا ناصر / حبیب دهقان نسب / آشا محرابی / شهره لرستانی / همایون ارشادی / امیرحسین صدیق / محمدرضا شریفی‌ نیا / محمدرضا هدایتی / ارژنگ امیرفضلی / نادر سلیمانی / رامین ناصرنصیر / داریوش کاردان / نیما فلاح / فخرالدین صدیق شریف / رضا فیاضی / سعید امیرسلیمانی / رضا بنفشه خواه / میرطاهر مظلومی / پریا شمس / غلامحسین لطفی / مژگان غلامی / بهرام سروری نژاد / خسرو امیرصادقی / امیرشروین امیرصادقی ‎.

خلاصه داستان أشوب : روایتگر یک داستان عاشقانه سیاسی است که در دهه 1320 می‌گذرد. این فیلم درباره یکی از نخستین فارغ‌التحصیلان رشته ادبیات دانشگاه تهران است که علاقه زیادی به ادبیات و روزنامه‌نگاری دارد، اما شرایط روزگار و اوضاع سیاسی جامعه در آن دوره از تاریخ اتفاقات دیگری را برای او رقم می‌زند.


عکسهای قسمت چهارم

دانلود قسمت 4 اشوب

قسمت چهارم آشوب

دانلود سریال آشوب قسمت 4

قسمت ۴ اشوب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بیوگرافی نیکی مظفری و همسرش و پدرش مجید مظفری

نیکی مظفری

بیوگرافی و زندگینامه

نیکی مظفری متولد شهریور ماه سال 1366 می باشد و 30 سال سن دارد . به گفته خودش سطح تحصیلاتش کاردانی است و کارش طراحی صحنه و لباس و در کارهای دفتر با پدرش که “مجید مظفری” از بازیگران مرد ایرانی می باشد همکاری می کند . وی نیز در کلاس های مرحوم سمندریان نیز برای بازیگر شرکت کرده است.

وی با سریال بچه های نسبتا بد به کارگردانی سیروس مقدم توانست دیده شود.

وی دختر مجید مظفری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون است و تک فرزند هم می باشد . وی مادر خود را از دست داده است و چندین سال است که با پدرش زندگی می کند.

ازدواج و همسر

نیکی مظفری تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد . پدر نیکی مظفری در خصوص داماد ایده آل خود گفته است : شخصیت آدم ها برای من مهم است. یعنی در ازدواج نیکی من بیشتر به شخصیت طرف توجه می کنم چون اگر او از شخصیت خوب و با ثباتی برخوردار نباشد، از لحاظ اقتصادی و درآمدزایی هم دچار مشکل خواهدشد. منظورم این است که شخصیت خوب سرچشمه مهمی از زندگی است و دارایی و… را نیز همراه خودش دارد.
اینستاگرام نیکی مظفری : Instagram / Nikimozaffari

نیکی مظفری و پدرش

نیکی مظفری و پدرش مجید مظفری


گفتگو با نیکی مظفری و مجید مظفری

بابا همه زندگی من است

مجید مظفری: من و نیکی‌جان از وقتی همسرم فوت کرد تنها زندگی می‌کنیم و بسیار به‌هم وابسته‌ایم. رابطه ما خیلی بیشتر از رابطه پدر و فرزندی، رابطه‌ای رفاقت‌آمیز است. خیلی برای هم وقت می‌گذاریم و درباره چیزهای مختلفی با هم صحبت می‌کنیم. باوجود نیکی من هرگز در زندگی‌ام احساس کمبود و تنهایی نداشته‌ام.

مجید مظفری و دخترش، نیکی از رابطه خوب پدر و دختری می‌گویند

نیکی : بابا همه زندگی من است و خودش هم این را می‌داند. ما بیشتر از اینکه با هم رابطه پدر و فرزندی داشته باشیم رفیق هستیم. من در تمام زندگی‌ام سعی کرده‌ام همه حرف‌هایم را با پدرم در میان بگذارم چون معتقدم رفیق و دوست واقعی هر انسانی پدر و مادرش هستند و هیچ‌کس خیر و صلاح فرزند را به اندازه پدر و مادرش نمی‌خواهد.

روز تولد نیکی به‌شدت نگران بودم

مجید مظفری: روزی که قرار بود نیکی به دنیا بیاید من از ساعت 10 شب مادر خدابیامرزش را به بیمارستان رساندم و بسیار هیجان‌زده و دلواپس بودم. دکتر کمی دیر رسید و این موضوع مرا نگران و عصبانی کرده بود تا جایی که دکتر از در دیگری وارد اتاق زایمان شد تا روبه‌رو نشویم (می‌خندد) ولی وقتی نیکی به‌دنیا آمد و فهمیدم حال همسر و دخترم خوب است خوشحالی جای نگرانی را گرفت و از دکتر هم بابت عصبانیتم عذرخواهی کردم.

نیکی نوزاد درشت، زیبا و قد بلندی بود. وقتی برای اولین‌بار نیکی را از پشت پنجره اتاق نوزادان به من نشان دادند چند نوزاد دیگر هم در آن اتاق بود و من یکی از نوزادان را به پرستار نشان دادم و به شوخی گفتم «من اون یکی رو می‌خوام» (می‌خندد).

شهربانو، دُردانه و نیکی

مجید مظفری: اسم نیکی را مادرش انتخاب کرد.

نیکی : البته پدرم دوست داشت اسم من را شهربانو بگذارد و مادر هم ابتدا نام دُردانه را برایم انتخاب کرده بود. خدا را شکر که دُردانه نشدم (می‌خندد). به نظرم این اسم مخصوصا برای زمانی که سن و سال کمی بالا باشد اصلا مناسب نیست.

یکی یکدانه‌ام را لوس نکرده‌ام

مجید : نیکی تک فرزند، است اما هرگز نه من و نه مادرش او را لوس بار نیاوردیم. نیکی درکنار بچه‌های فامیل و با فرزندان برادرها و خواهرم بزرگ شد و در کودکی هم تنهایی را حس نکرد. البته گاهی در نوجوانی آرزو می‌کرد که‌ کاش خواهر یا برادر داشت ولی خب قسمت این بود که ما همین یک فرزند را داشته باشیم.

تفریحات‌مان مشترک است

مجید : وقتی نیکی بچه بود همیشه جمعه‌ها صبح می‌رفتیم کوه و پس از آن بولینگ عبدو. بعد هم می‌رفتیم رستوران البرز چلوکباب می‌خوردیم.

نیکی : ما همیشه در کنار هم هستیم. زندگی، تفریح و سفرمان مشترک است؛ یعنی فقط در زمانی که بابا یا من سر کار باشیم کنار هم نیستیم که تازه اگر کارهای‌مان در یک زمان نباشد، سر کار هم به هم سر می‌زنیم و به‌نحوی کنار هم هستیم.

بهترین همسفر دنیا

نیکی : بسیار اهل سفر هستیم و هر وقت زمان خالی داشته باشیم فورا برنامه سفر می‌ریزیم. بابا خیلی خوش‌سفر است و ما تابه‌حال به جاهای مختلفی در ایران و سایر کشورها سفر کرده‌ایم.

اولین‌باری که از ایران خارج شدم را فراموش نمی‌کنم. نخستین سفر خارجی‌ام کشور ترکیه بود و آن زمان 10 ساله بودم و خیلی ذوق زده بودم و می‌گفتم «به به اینجا چقدر خارج است» (می‌خندد).

ترس از پرواز

مجید مظفری: وقتی نیکی کوچک بود از پرواز و تکان‌های هواپیما می‌ترسید. در یکی از سفرهای خارجی‌مان به شرایط بد آب و هوایی بر خوردیم. هواپیما هم بسیار فرسوده بود و مرتب تکان‌های شدید می‌خورد. نیکی هم ترسیده بود و بی‌قراری می‌کرد. درنهایت با چاره‌اندیشی ‌مهمان‌دار مجبور شدیم به نیکی قرص خواب بدهیم تا از ترس و نگرانی‌اش کم کنیم. فکر می‌کنم آن هواپیما اگر یک ساعت دیگر پرواز می‌کرد حتما همه پیچ و مهره‌هایش باز می‌شد (می‌خندد).

نیکی : من هم به لطف آن قرص بعد از سفر از خواب بیدار شدم (می‌خندد). من ترس از پرواز داشتم و خیلی سعی کردم بر ترسم غلبه کنم که درنهایت موفق هم شدم.

کاش همه دخترها مثل نیکی باشند

مجید : گاهی فکر می‌کنم کاش همه فرزندان و مخصوصا دخترها مثل نیکی باشند و رفتارشان با پدر و مادرشان مثل رفتاری باشد که نیکی با من دارد. نیکی دختری فهمیده و مهربان است و به‌خوبی مسائل را درک می‌کند. دخترم خیلی خانواده دوست است، از معاشرت با افراد فامیل لذت می‌برد. ما هرگز از دست هم ناراحت نمی‌شویم. گاهی به‌خاطر هم ناراحت می‌شویم اما از دست هم هرگز!

نیکی : پدرم به من لطف دارند. من هم مثل خیلی از جوان‌ها گاهی لجبازی‌هایی دارم و دوست دارم یکسری مسائل را خودم تجربه یا کشف کنم. گاهی حتی این لجبازی‌ها درنهایت به ضررمان تمام می‌شود که باید تاوانش را پس بدهیم. اما در کنار اینها به‌شدت معتقدم که باید به پدر، مادر و بزرگ‌ترها احترام گذاشت. احترام گذاشتن بین ما ایرانی‌ها در معاشرت‌ها و روابط‌مان یک سنت است و بسیار هم زیباست. من هم احترام گذاشتن را خیلی دوست دارم.

ورود به دنیای بازیگری

نیکی مظفری: از کودکی خیلی به بازیگری علاقه داشتم و در نوجوانی به این نتیجه رسیدم که باید خیلی درست و اصولی وارد این کار شوم، به همین علت از تئاتر شروع کردم. اولین‌کار تئاترم با آقای هادی مرزبان بود که باعث افتخارم است. الان هم سر تمرین یک تئاتر به کارگردانی آقای حسین پاکدل هستم که تجربه‌ای لذت‌بخش است و نکات بسیاری را از ایشان آموخته‌ام.

مجید مظفری: در ابتدا موافق ورود نیکی به دنیای بازیگری نبودم. در برهه‌ای از زمان به‌خصوص در دهه 80 بسیاری از دانشجویان تئاتر و بازیگری به‌خاطر رانت‌بازی در دنیای سینما و عدم داشتن ارتباط بیکار بودند، ضمن اینکه در آن برهه یکسری صحبت‌هایی علیه بازیگران در رسانه‌ها پیچید که حاصل حرف‌های بی‌پشتوانه عده‌ای بود که متاسفانه خودشان از دنیای سینما بودند. حرف‌هایی که در شأن خانواده سینما نبود و هیچ‌کس هم دوست ندارد درباره خانواده‌اش چنین حرف‌هایی گفته شود.

من همیشه نگران این مسائل بودم و دوست داشتم این شایعات از سینما دور شود که خوشبختانه با ورود گروه جدید مدیریتی در سینما مانند آقای ایوبی و وزیر محترم آقای جنتی این اتفاق افتاد. مشوق و راهنمای نیکی در کار بازیگری بوده و هستم اما پارتی او محسوب نمی‌شوم و تا به حال نشده از کارگردانی بخواهم از نیکی در کارش استفاده کند.

تا چندی پیش مجید مظفری به عنوان یک بازیگر حرفه ای و نامدار در بین مردم شناخته می شد اما چندسالی است که نام مجید و نیکی مظفری در هر جمع هنری با هم شنیده می شود. این خواست شمابوده است؟

پدر: من همیشه با دخترم طوری رفتار کردم که به عنوان مشاور او پذیرفته شوم اما تصمیم گیرنده خودش بوده است. در کارهایی که من تهیه کننده یا از عوامل اصلی بودم، خودش پیشنهاد می داد که طراح صحنه و لباس باشد و در ادامه به بازیگری گرایش پیدا کرد. در این مورد هم مشورت کرد و من هم پذیرفتم. بازیگری را با تئاتر شروع کرد و به این عرصه آمد. خوشبختانه سابقه تئاتری اش بیشتر از سینما بوده است.

بعد از تئاتر با نقش های کوتاه در فیلم آغاز کرد و کم کم در بازی سینمایی هم دیده شد. همیشه تاکید کرده ام که اگر او می خواهد ماندگار باشد باید از تئاتر شروع کند و به مطالعه بپردازد و او همین کار را انجام داد. در حال حاضر هم به کارهایی که پیشنهاد می شود، وسواس زیادی نشان می دهد.

دختر: ما همیشه در کنار هم بوده ایم. وقتی من به صورت رسمی در سینما شروع به کار کردم ارتباط ما بیشتر هم شد. درواقع مدتی است که همیشه کنار هم هستیم و در جشن و مراسم ها با هم دیده می شویم. دلیل اصلی با هم بودن این است که من از فضاهای هنری و حرفه ای دور نباشم. خوشبختانه همیشه به عنوان نیکی مظفری و نه دختر مجید مظفری، دعوت به کار شدم اما افتخار می کنم همواره در کنار کسی بوده ام که حدود 50 سال فعالیت هنری حرفه ای دارد.

چه اندازه از این وابستگی پس از نبودن مادر خانواده ایجادشد؟

دختر: ما در کل خانواده ای کم جمعیت و همیشه طرفدار هنر و در کنار هم بودیم. از رفتن مادرم 11 سال می گذرد و این شرایط باعث می شود که ناخودآگاه این احساس وابستگی و صمیمیت بیشتر شود. از وقتی مادرم نیست، با هم بودن ما پررنگ تر شده و بیشتر به چشم می آید.

پدر: تا زمانی که نیکی هنوز مدرسه نمی رفت، هر جا سر فیلم برداری می رفتم، همه با هم بودیم و آن زمان بیشتر فیلم ها در شهرستان ها ساخته می شد و مثل امروز نبود که بیشتر لوکیشن ها در تهران باشد. از دست دادن همسرم برای ما خیلی سنگین بود. وقتی این اتفاق فاجعه بار پیش آمد، من و نیکی بیشتر در کنار هم بودیم. حدود 10 سال پیش به این نتیجه رسیدم که سینما دیگر جای من نیست و به سمت تلویزیون کشیده شدم و نیکی هم در بیشتر کارهایم کنار ما بود. درواقع ما از نظر کاری و حس پدر و دختری همواره حامی یکدیگر بودیم.

آیا پیش از رفتن مادر هم این وابستگی و رفاقت را داشتید؟

دختر: هیچ کس جای کسی را نمی گیرد من هر لحظه دلتنگ مادرم هستم اما همیشه به عنوان دختر مجید مظفری از طرف پدر حمایت شدم و او سعی کرده است جای مادرم را برایم پر کند.

پدر: همواره بخش بزرگی از احساساتم را سهم نیکی دانسته ام و در اندازه توان خود پاسخگوی خواسته هایش بوده ام.

نیکی مظفری و همسرش

بدون تعارف به عنوان دو هنرمند از یک خانواده سه نفری، چقدر از آرامش و فضای هنرمندانه خود را مدیون مادر خانواده هستید؟

دختر: مادرم خیلی صبر داشت…

پدر: نیکی درست می گوید… او خیلی صبر داشت چون زندگی در کنار بازیگران بسیار سخت است. در واقع بازیگران به خاطر شرایط کاری همیشه در سفر هستند و این برای اعضای خانواده خیلی سخت است. در این شرایط مادر خانواده نقش اصلی را دارد چرا که از هنر زاویه ای باید زندگی را مدیریت کند. همسر من این صبر و مدیریت را داشت.

ایشان دیدگاه بسیار روشنی به گرفتاری های کار هنری داشتند و من از این زاویه خیلی در کارم راحت بودم چون او هم مدیر زندگی بود و هم مشاور خوبی برای فعالیت های هنری من. همیشه درباره کارهایی که پیشنهاد می شد نظر می دادند و در انتخاب ها مشاوره می دادند. یک بار فیلم سینمایی بسیار حرفه ای و از طرف دیگر یک کلیپ از مسعود آب پرور به من پیشنهاد شده بود. سر غذا درباره این دو کار با همسرم صحبت کردم و بامشاوره او به این نتیجه رسیدم که کلیپ را در مقابل فیلم انتخاب کنم. تصور کنید که یک سوپراستار در سال 72 در یک کلیپ بازی کند! و خوشبختانه خیلی کار خوبی شد.

دختر: مادرم همیشه می گفتند که به سمت علاقه ام بروم. من عاشق داروسازی بودم و در دبیرستان رشته تجربی خواندم اما همیشه می گفتم که من بازیگر می شوم. مادرم می گفت: «به نظر من در هنرستان موفق خواهی شد» و مثل همیشه درست می گفت. برای همین در حال حاضر فوق دیپلم رشته معماری هستم و می خواهم ادامه بدهم. به کلاس های استاد سمندریان رفتم و به صورت کارگاهی بازیگری را تجربه کردم و در تئاتر و سینما به سمت علاقه ام رفتم.

از وقتی ایشان از دنیا رفته اند، چه کمبودی در زندگی شما پدیدار شده است؟

پدر: یک کاستی بزرگ و احساس بی هویتی سراغ ما آمد اما من و نیکی دوباره چرخ زندگی و نظام زندگی را با قدرت حرکت بخشیدیم.

دختر: فکر کردن و حرف زدن و تکرار این خاطره های تلخ که در طلایی ترین دوران زندگی ام بود، برای من سخت. نمی خواهم با این بحران بیش از این درگیر باشم. من همیشه دلتنگم و این به عنوان یک قصه ماندگار در ذهنم می ماند و سعی می کنم خودم را در این قصه پیدا کنم و پخته تر شوم.

پدر: چند سال اول خیلی سخت بود و فقط تحمل کردیم… به چیزهای خوب فکر می کردیم تا دوباره بسازیم و زندگی جدیدی را شروع کنیم.

سال های گذشته چگونه گذشت که بدون ستون خانواده خود، هنوز در شما عشق و امید و رفاقت موج می زند؟

پدر: کارهایی که پیشتر توسط همسرم انجام می شد، حالا دیگر خودمان انجام می دهیم. درواقع از ریز تا درشت کارها با تعامل انجام می شود و این ماجرا عشق و رفاقت را زیاد و آدم ها را به یکدیگر نزدیک می کند. البته بیشتر آشپزی و کارهای خانه با من است.

دختر: (به مجید مظفری) خیلی بدجنسی… ما همیشه و در هر شرایطی با هم هستیم.

حدود ده سال پیش یک دوره کم کاری سراغ آقای مظفری آمد و نیکی مظفری هم هنوز وارد این عرصه نشده بود. آیا این ماجراها به واسطه نبودن همسرتان بود یا دلیل دیگری داشت؟

پدر: فوت همسرم باعث شد که من حواسم را بیشتر به زندگی جمع کنم. درواقع با این اتفاق یک سونامی وارد خانه ما شد که من باید مدیریتش می کردم. البته در آن دوره سناریوهای خوبی هم به من پیشنهاد نمی شد، بنابراین پس از مدتی کم کاری به سمت تلویزیون رفتم و در جایگاه تهیه کننده و بازیگر کار کردم.

پس از مدتی به دلیل اتفاق های بد زندگی از جمله نبودن همسرم دچار افسردگی و بیماری روحی شدم تا جایی که چند ماه در خانه با اکسیژن زندگی می کردم. یک روز آقای ایوبی، معاونت سینمایی ارشاد بدون حاشیه و حضور رسانه ای به منزل ما آمدند و دلجویی کردند. یک بار هم آقای فرجی مدیر شبکه یک به دیدار من آمدند و من که نیازمند توجه بودم با دیدن این دوستان، روحیه ام تغییر کرد. بزرگداشتی برایم گرفتند و از من خواستند که دوباره شروع کنم. من دوباره پس از مدتی کم کاری و گوشه نشینی شروع کردم و در حال حاضر یک سناریو و چند تئاتر برای برنامه ریزی پیش رو دارم.

در دوران کم کاری، مشکل اقتصادی نتوانست رابطه و آرامش خانواده را برهم بزند؟

دختر: بحث اقتصادی و آرامش دو مقوله جدا از یکدیگر است. زندگی در اثر مشکل اقتصادی سخت می شود و به هر شکلی آدم را اذیت می کند اما این نمی تواند دلیلی بر نداشتن آرامش باشد.

پدر: اتفاق های زندگی ام باعث شده برخی از داشته هایم را بفروشم اما دلیلی وجود ندارد که من در خانواده شاد نباشم. درست است که مشکل اقتصادی، افسردگی به بار می آورد اما من نباید کمبود و ناراحتی خودم را به خانواده بیاورم. مشکل مالی در هر دوره ای وجود دارد.

فراموش نمی کنم سال ها پیش، یک شب که ما در خانه مهمان داشتیم، دوستان خوبم علی حاتمی، خسرو شکیبایی، داوود رشیدی، عباس جوانمرد و هرمز هدایت هم بودند. وقتی کنار هم می نشستیم همیشه درباره کار و گذشته صحبت می کردیم. آن شب به آقای جوانمرد گفتم که می خواهم برای یک کاری که در گذشته کردم از شما حلالیت بخواهم.

ایشان یک سریالی می ساختند با عنوان «مردی از دنیا». یک روز سر فیلم برداری صحنه ای داشتیم که آجودان می آمد و دنبالم می کرد و من با پولی که دستم بود درون لجن می افتادم. وقتی بیرون می آمدم پول های قمار دستم بود و پلیس من را می گرفت. آن روز «هادی اسلامی» گفت که «این چه وضعیتی است». گفتم چرا؟ گفت: «مارسل مارسو در تالار وحدت برنامه دارد. ما باید شب به آنجا می رفتیم» گفتم خوب برویم. گفت: «پول نداریم.

30 یا 40 تومان هزینه اش می شود» این حرف ها گذشت و موقع فیلم برداری، من افتادم درون لجن اما پول ها دستم نبود. گفتند: «پول ها چه شد؟» گفتم نمی دانم. شاید در لجن گیر کرد. دوباره پول جمع کردند و صحنه تکرار شد و من افتادم با پول ها بیرون آمدم و تمام شد. آمدیم لباس بپوشیم، به هادی اسلامی گفتم برویم. گفت: «کجا؟» گفتم: «برویم وحدت. پول های پلان اول گم ندش، موقع بازی گذشتم در جیبم.»

سر این ماجرا، آن شب در مهمانی، از مرحوم جوانمرد حلالیت خواستم و قضیه وقتی جالب شد که همه دوستان گفتند: «ما هم از این ماجراها داشته ایم.» پس مشکل اقتصادی مال امروز و دیروز نیست اما باید زندگی کرد.

بیوگرافی نیکی مظفری

نیکی مظفری به عنوان شاهد این خانواده سه نفری، چه اندازه زندگی پدر و مادر خود را خوشبخت می بیند؟

دختر: وقتی دو نفر تصمیم می گیرند که با هم یک مسیری را طی کنند و با تشکیل زندگی دنبال یک هدفی می روند، داشتن آن هدف به نظر من خوشبختی است. به خاطر همین هر وقت این دو را در کنار هم می دیدم بیش از اینکه پدر و مادرم را ببینم، از آنها رفاقت می دیدم. این تصویر در ذهن من نقش بست و تصویر ایده آلی از زندگی شد که ممکن است هر کسی نتواند آن را داشته باشد. شاید این تصویر ایده آل مرا در آینده دچار مشکل کند.

در برخی از زندگی های هنری اختلاف شدید تا جدایی پیش می رود و تصویر بدی در جامعه ایجاد می کند. زندگی هنرمند نامداری همچون مجید مظفری با چالش های زن و شوهری رو به رو نبوده است؟

دختر: هر کسی در زندگی اش با این چالش ها ممکن است رو به رو شود و ربطی به حرفه او ندارد. من طبیعی ترین حالت ممکن زندگی را در رفتار پدر و مادرم دیدم.

در نسل آقای مظفری، تک فرزندی رایج نبود. چه شد که تنها یادگاری این ازدوج، فقط نیکی مظفری شد؟

پدر: البته اگر می دانستم که بچه های من مثل نیکی می شوند، یک زمین فوتبال از بچه درست می کردم. واقعیت این است که ما برای بچه دار شدن تلاش کردیم و یک دوقلو هم داشت شکل می گرفت که با بیمار شدن همسرم در نطفه خاموش شدند و پس از آن دیگر نشد…

آقای مظفری در سال 65 با رسم و آیین سنتی ویژه ای ازدواج کردند که این رسم ها برای نسل امروز بی معنی است. در ازدواج نیکی چقدر از رسم ها و گاه سخت گیری های ایرانی وجود خواهدداشت؟

پدر: شخصیت آدم ها برای من مهم است. یعنی در ازدواج نیکی من بیشتر به شخصیت طرف توجه می کنم چون اگر او از شخصیت خوب و با ثباتی برخوردار نباشد، از لحاظ اقتصادی و درآمدزایی هم دچار مشکل خواهدشد. منظورم این است که شخصیت خوب سرچشمه مهمی از زندگی است و دارایی و… را نیز همراه خودش دارد.

وقتی نیکی به خانه بخت برود، تکلیف تنهایی و وابستگی ها چه می شود؟ قرار نیست آقای مظفری هم از تنهایی درآید؟

پدر: من بهتر می دانم که اول نیکی ازدواج کند، بعد من هم فکری می کنم، رفتن دختر به خانه بخت از واقعیت های زندگی است و نگرانی ها و دلتنگی ها و دلخوشی های خاص خودش را اهم دارد.

خیلی ها فکر می کنند اگر پدرشان مجید مظفری باشد، باید خیلی زود وارد بازی بشوند اما گویا نیکی از رانت پدر بهره نبرده و سال ها تلاش کرده است؟

پدر: نیکی در دانشگاه وارد رشته حقوق شده بود و ترک کرده بود و سراغ یک رشته دیگری رفته و دوباره رها کرده بود و در ادامه وارد هنرستان شد و رشته اش را دامه داد. از طرفی می خواست به صورت حرفه ای وارد بازیگری شود. من همیشه تاکید داشتم که مطالعه کند و خودش مسیر خود را بسازد و این ماجراها باعث شد که با طراحی صحنه و لباس شروع کند تا با فضای حرفه ای آشنا شود.

دو سال هم در کلاس های استاد سمندریان شرکت کرد. من همیشه سعی کردم به نیکی بگویم که خودش باید مسیرش را طی کند و در زمینه بازیگری فقط به او مشورت داده ام. دوست دارم همیشه بگویند نیکی مظفری، نه دختر مجید مظفری چون من حتی او را در کارهای خودم بازی ندادم تا خودش به صورت حرفه ای وارد این کار شود.

دختر: چند سال پیش خیلی به پدرم اصرار می کردم و خیلی شب ها به خاطر این خواسته ام ناراحت می شدم و اشک می ریختم اما وقتی برای اولین بار در جشنواره، فیلم خودم را روی پرده سینما دیدم تازه به حرف پدرم رسیدم و متوجه شدم که لطف بزرگی در حق من کردند. ایشان فقط به من می گفتند که مطالعه و تلاش کن. من هم گفته های ایشان را گوش کردم و به جرات می توانم بگویم که امروز بیشتر وقت های خالی ام را مطالعه می کنم و عاشق کتاب و کارم هستم.

پدر: در جامعه ما خیلی نگاه های سطحی نسبت به این حرفه وجود دارد اما واقعیت این است که بازیگری مثل هر حرفه دیگر و حتی بیشتر از آنها به شناخت و جهان بینی نیاز دارد.

و…

دختر: زندگی سرشار از تجربه است و با همه ماجراهای خوب و بد، هر اتفاقی دارای پیامی است. من همیشه به گذشته باز می گردم و از آنها درس می گیرم و سعی می کنم در زندگی ام این درس ها را پس بدهم.

پدر: همچنان برخی برخوردهای جامعه ما به هنر، بدبینانه است و ما هر لحظه باید منتظر اتفاقی باشیم که امنیت شغلی و کاری هنرمند را به خطر می اندازد. اگر من می دانستم این دیدگاه در هنر وجود خواهدداشت، بی شک بازیگری را به عنوان شغل دوم انتخاب م

عکسهای نیکی مظفری

سریال های نیکی مظفری

سریال بچه ها قصه ها /  سریال ضلع ششم – ( مسعود فروتن – ۱۳۷۲ )

سریال غریب آشنا ( مهدی صباغ زاده – ۱۳۹۲ )
سریال بچه های نسبتا بد ( سیروس مقدم – ۱۳۹۲ )

فیلمهای سینمایی

چرکنویس ( علی جناب – ۱۳۹۲)

نقطه کور ( مهدی گلستانه – ۱۳۹۴ )
فیلم اجیر ( محسن خان جهانی – ۱۳۸۵ )

سایه های هجوم ( احمد امینی )
فیلم کوتاه اینجا شهر من بود ( تینا پاکروان – ۱۳۹۴ )

نیکی مظفری با پدرش در برنامه دورهمی

نیکی مظفری با پدرش در برنامه دورهمی

بیوگرافی نیکی مظفری و همسرش و پدرش مجید مظفری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بیوگرافی مجید مظفری و همسرش

مجید مظفری

مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 22 بهمن 1329 می باشد و و 67 سال سن دارد.

مظفری یک دوره ۵ ماهه بازیگری را در دانشگاه ون سن پاریس پشت سر گذاشته است. 

وی فعالیت هنری  و بازیگریخود را از سال 1352 با حضور در فیلم شهر قصه ساخته منوچهر انور آغاز نمود. 

وی برای بازی در فیلم مسافران برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. 

ازدواج و همسر

مجید مظفری در سال 1365 ازدواج کرد . وی همسر خود را چندین سال است که از دست داده است و فوت کرده است . وی تنها یک دختر به نام نیکی دارد که با او زندگی می کند.

مجید مظفری و دخترش نیکی مظفری

نیکی مظفری دختر مجید مظفری


مصاحبه و گفت و گو با مجید مظفری

 من و نیکی‌جان از وقتی همسرم فوت کرد تنها زندگی  می‌کنیم و بسیار به‌هم وابسته‌ایم. رابطه ما خیلی بیشتر از رابطه پدر و فرزندی، رابطه‌ای رفاقت‌آمیز است. خیلی برای هم وقت می‌گذاریم و درباره چیزهای مختلفی با هم صحبت می‌کنیم. باوجود نیکی من هرگز در زندگی‌ام احساس کمبود و تنهایی نداشته‌ام.

نیکی : بابا همه زندگی من است و خودش هم این را می‌داند. ما  بیشتر از اینکه با هم رابطه پدر و فرزندی داشته باشیم رفیق هستیم. من در تمام زندگی‌ام سعی کرده‌ام همه حرف‌هایم را با پدرم در میان بگذارم چون معتقدم رفیق و دوست واقعی هر انسانی پدر و مادرش هستند و هیچ‌کس خیر و صلاح فرزند را به اندازه پدر و مادرش نمی‌خواهد.  

روز تولد نیکی به شدت نگران بودم

مظفری: روزی که قرار بود نیکی به دنیا بیاید من از ساعت 10 شب  مادر خدا بیامرزش را به بیمارستان رساندم و بسیار هیجان‌زده و دلواپس بودم. دکتر کمی دیر رسید و این موضوع مرا نگران و عصبانی کرده بود تا جایی که دکتر از در دیگری وارد اتاق زایمان شد تا روبه‌رو نشویم (می‌خندد) ولی وقتی نیکی به‌دنیا آمد و فهمیدم حال همسر و دخترم خوب است خوشحالی جای نگرانی را گرفت و از دکتر هم بابت عصبانیتم عذرخواهی کردم.

نیکی نوزاد درشت، زیبا و قد بلندی بود. وقتی برای اولین‌بار نیکی را از پشت پنجره اتاق نوزادان به من نشان دادند چند نوزاد دیگر هم در آن اتاق بود و من یکی از نوزادان را به پرستار نشان دادم و به شوخی گفتم «من اون یکی رو می‌خوام» (می‌خندد).

شهربانو، دُردانه و نیکی

مجید مظفری: اسم نیکی را مادرش انتخاب کرد.

نیکی : البته پدرم دوست داشت اسم من را شهربانو بگذارد و مادر  هم ابتدا نام دُردانه را برایم انتخاب کرده بود. خدا را شکر که دُردانه نشدم (می‌خندد). به نظرم این اسم مخصوصا برای زمانی که سن و سال کمی بالا باشد اصلا مناسب نیست.

یکی یکدانه‌ام را لوس نکرده‌ام

مظفری: نیکی تک فرزند، است اما هرگز نه من و نه مادرش او را  لوس بار نیاوردیم. نیکی درکنار بچه‌های فامیل و با فرزندان برادرها و خواهرم بزرگ شد و در کودکی هم تنهایی را حس نکرد. البته گاهی در نوجوانی آرزو می‌کرد که‌ کاش خواهر یا برادر داشت ولی خب قسمت این بود که ما همین یک فرزند را داشته باشیم.

تفریحات‌مان مشترک است

مجید مظفری: وقتی نیکی بچه بود همیشه جمعه‌ها صبح می‌رفتیم کوه و  پس از آن بولینگ عبدو. بعد هم می‌رفتیم رستوران البرز چلوکباب می‌خوردیم.

نیکی : ما همیشه در کنار هم هستیم. زندگی، تفریح و سفرمان  مشترک است؛ یعنی فقط در زمانی که بابا یا من سر کار باشیم کنار هم نیستیم که تازه اگر کارهای‌مان در یک زمان نباشد، سر کار هم به هم سر می‌زنیم و به‌نحوی کنار هم هستیم.

عکسهای مجید مظفری

همسر مجید مظفری

بهترین همسفر دنیا

نیکی : بسیار اهل سفر هستیم و هر وقت زمان خالی داشته باشیم  فورا برنامه سفر می‌ریزیم. بابا خیلی خوش‌سفر است و ما تابه‌حال به جاهای مختلفی در ایران و سایر کشورها سفر کرده‌ایم.

اولین‌باری که از ایران خارج شدم را فراموش نمی‌کنم. نخستین سفر خارجی‌ام کشور ترکیه بود و آن زمان 10 ساله بودم و خیلی ذوق زده بودم  و می‌گفتم «به به اینجا چقدر خارج است» (می‌خندد).

ترس از پرواز

مجید : وقتی نیکی کوچک بود از پرواز و تکان‌های هواپیما  می‌ترسید. در یکی از سفرهای خارجی‌مان به شرایط بد آب و هوایی بر خوردیم. هواپیما هم بسیار فرسوده بود و مرتب تکان‌های شدید می‌خورد. نیکی هم ترسیده بود و بی‌قراری می‌کرد. درنهایت با چاره‌اندیشی ‌مهمان‌دار مجبور شدیم به نیکی قرص خواب بدهیم تا از ترس و نگرانی‌اش کم کنیم. فکر می‌کنم آن هواپیما اگر یک ساعت دیگر پرواز می‌کرد حتما همه پیچ و مهره‌هایش باز می‌شد (می‌خندد).

نیکی : من هم به لطف آن قرص بعد از سفر از خواب بیدار شدم  (می‌خندد). من ترس از پرواز داشتم و خیلی سعی کردم بر ترسم غلبه کنم که درنهایت موفق هم شدم.

کاش همه دخترها مثل نیکی باشند

مجید : گاهی فکر می‌کنم کاش همه فرزندان و مخصوصا دخترها  مثل نیکی باشند و رفتارشان با پدر و مادرشان مثل رفتاری باشد که نیکی با من دارد. نیکی دختری فهمیده و مهربان است و به‌خوبی مسائل را درک می‌کند. دخترم خیلی خانواده دوست است، از معاشرت با افراد فامیل لذت می‌برد. ما هرگز از دست هم ناراحت نمی‌شویم. گاهی به‌خاطر هم ناراحت می‌شویم اما از دست هم هرگز!

نیکی : پدرم به من لطف دارند. من هم مثل خیلی از جوان‌ها گاهی  لجبازی‌هایی دارم و دوست دارم یکسری مسائل را خودم تجربه یا کشف کنم. گاهی حتی این لجبازی‌ها درنهایت به ضررمان تمام می‌شود که باید تاوانش را پس بدهیم. اما در کنار اینها به‌شدت معتقدم که باید به پدر، مادر و بزرگ‌ترها احترام گذاشت. احترام گذاشتن بین ما ایرانی‌ها در معاشرت‌ها و روابط‌مان یک سنت است و بسیار هم زیباست. من هم احترام گذاشتن را خیلی دوست دارم.

ورود به دنیای بازیگری

نیکی : از کودکی خیلی به بازیگری علاقه داشتم و در نوجوانی به  این نتیجه رسیدم که باید خیلی درست و اصولی وارد این کار شوم، به همین علت از تئاتر شروع کردم. اولین‌کار تئاترم با آقای هادی مرزبان بود که باعث افتخارم است. الان هم سر تمرین یک تئاتر به کارگردانی آقای حسین پاکدل هستم که تجربه‌ای لذت‌بخش است و نکات بسیاری را از ایشان آموخته‌ام.

مجید : در ابتدا موافق ورود نیکی به دنیای بازیگری نبودم. در برهه‌ای از زمان به‌خصوص در دهه 800 بسیاری از دانشجویان تئاتر و بازیگری به‌خاطر رانت‌بازی در دنیای سینما و عدم داشتن ارتباط بیکار بودند، ضمن اینکه در آن برهه یکسری صحبت‌هایی علیه بازیگران در رسانه‌ها پیچید که حاصل حرف‌های بی‌پشتوانه عده‌ای بود که متاسفانه خودشان از دنیای سینما بودند. حرف‌هایی که در شأن خانواده سینما نبود و هیچ‌کس هم دوست ندارد درباره خانواده‌اش چنین حرف‌هایی گفته شود.

من همیشه نگران این مسائل بودم و دوست داشتم این شایعات از سینما دور شود که خوشبختانه با ورود گروه جدید مدیریتی در سینما مانند آقای ایوبی و وزیر محترم آقای جنتی این اتفاق افتاد. مشوق و راهنمای نیکی در کار بازیگری بوده و هستم اما پارتی او محسوب نمی‌شوم و تا به حال نشده از کارگردانی بخواهم از نیکی در کارش استفاده کند.

مجید مظفری

فیلم های مجید مظفری 

۱۳۹۵ خوب، بد، جلف (پیمان قاسم‌خانی)
1394 کفشهایم کو؟ (کیومرث پوراحمد)
۱۳۸۸ زیگزاگ (مجید توکلی)
۱۳۸۷ وقتی همه خوابیم (بهرام بیضایی)
۱۳۸۶ روی خط صفر (آرش قادری)

۱۳۸۴ تقاطع (ابوالحسن داودی)
۱۳۸۱ قلب‌های ناآرام (مجید مظفری)
۱۳۸۰ بی همتا (جهانگیر جهانگیری)
۱۳۷۹ سگ کشی (بهرام بیضایی)

۱۳۷۸ آسمان پر ستاره (حسن قلی‌زاده)
۱۳۷۵ طوفان (محمدرضا بزرگ‌نیا)
۱۳۷۵ جان‌سخت (علی اکبر ثقفی)
۱۳۷۳ آرایش مرگ (افشین شرکت)

۱۳۷۲ جنگ نفت‌کش‌ها (محمدرضا بزرگ‌نیا)
۱۳۷۲ سه مرد عامی (سیامک تقی پور)
۱۳۷۱ سایه‌های هجوم (احمد امینی)
۱۳۷۱ راز خنجر (محمدحسین حقیقی)

۱۳۷۱ بیا با من (مهدی ودادی)
۱۳۷۱ تماس شیطانی (حسن قلی‌زاده)
۱۳۷۰ مسافران (بهرام بیضایی)
۱۳۶۹ شهر خاکستری (حسن هدایت)

۱۳۶۸ فانی (افشین شرکت)
۱۳۶۸ ریحانه (علیرضا رییسیان)
۱۳۶۸ ساوالان (یدالله صمدی)
۱۳۶۷ کشتی آنجلیکا (محمدرضا بزرگ‌نیا)

۱۳۶۷ در مسیر تندباد (مسعود جعفری جوزانی)
۱۳۶۶ گل مریم (حسن محمدزاده)
۱۳۶۵ تشکیلات (منوچهر مصیری)
۱۳۶۵ تیغ و ابریشم (مسعود کیمیایی)

۱۳۶۵ روزهای انتظار (اصغر هاشمی)
۱۳۶۴ آوار (سیروس الوند)
۱۳۶۴ تنوره دیو (کیانوش عیاری)
۱۳۶۴ یوزپلنگ (ساموئل خاچیکیان)

۱۳۶۲ زخمه (خسرو ملکان)
۱۳۶۱ عبور از میدان مین (جواد طاهری)
۱۳۶۱ تفنگدار (جمشید حیدری)
۱۳۵۹ دانه‌های گندم (حسن رفیعی)

۱۳۵۷ سرخ پوست‌ها (غلامحسین لطفی)
۱۳۵۷ جنگ اطهر (محمدعلی نجفی)
۱۳۵ غریبه و مه (بهرام بیضایی)
۱۳۵۳ زیر پوست شب (فریدون گله)

۱۳۵۳ همسفر (مسعود اسدالهی)
۱۳۵۳ سازش (محمد متوسلانی)
۱۳۵۲ شهر قصه (منوچهر انور)

بیوگرافی مجید مظفری

سریال های مجید مظفری

انقلاب زیبا
سی و نه هفته
اولین انتخاب
شب می گذرد

تا صبح
معما
سایه آفتاب
خانه ای در تاریکی

کریم خان زند
روز های زندگی
بخش جراحی
غریبه

مجید مظفری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود قسمت دوم سریال عالیجناب

دانلود قسمت دوم سریال عالیجناب

دانلود سریال عالیجناب قسمت ۲ دو با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم با بازی سحر دولتشاهی

قسمت دوم مجموعه عالیجناب به کارگردانی سام قریبیان در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

نام فیلم : عالیجناب | ژانر: ماجرایی , جنایی | سال ساخت : 1394 | نویسنده و کارگردان : سام قریبیان | تهیه کننده مسعود ردایی

پخش در نمایش خانگی : از نیمه آذر ماه 96 | فرمت : mp4,mkv | محصول کشور : ایران | کیفیت ها : | 720p | 480p sd 1080p hd

خلاصه داستان قسمت دوم : در زمان انتخابات ریاست جمهوری دکتر ملک در آستانه شکست با کمک یکی از سیاستمداران کارکشته معادلات انتخابات را به نفع خود تغییر می‌دهد. این اتفاق همزمان می‌شود با ورود زنی مرموز با نام مخفف ژ.آن به ایران که… .

لینکهای دانلود قسمت 2

دانلود با کیفیت 1080P HQ – قیمت 3500

دانلود با کیفیت 1080P – قیمت 3000

دانلود با کیفیت 720p – قیمت 2500

دانلود با کیفیت 480p – قیمت 2000

رمز فایل در صورت نیاز : HAliJen4b@@Uproad1p

این سریال در هیچ سایتی به صورت رایگان قرار نخواهد گرفت و با پرداخت هزینه ای ناچیز می توانید آن را به صورت حلال و قانونی دانلود نمایید.

بازیگران سریال عالیجناب

بازیگران اصلی این مجموعه به ترتیب حروف الفبا : امیر آقایی / سعید آقاخانی / لیلا اوتادی / پرویز پورحسینی / حسین پاکدل / بابک حمیدیان / سحر دولتشاهی / امید روحانی / حسین سلیمانی / آزاده صمدی / حسین عرفانی / احسان کرمی / نازنین کریمی / حامد مدرس / صالح میرزاآقایی / پریوش نظریه / مهتاج نجومی و حسین یاری.

موضوع کلی سریال عالیجناب

خلاصه داستان : این سریال زندگی دو رقیب در فضای انتخاباتی را روایت می کند و برخلاف تصور عمومی اثری سیاسی نیست.

گالری تصاویر قسمت دوم عالیجناب

قسمت 2 عالیجناب عالیجناب 2

دانلود سریال عالیجناب قسمت دوم

سریال عالیجناب قسمت 2

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود آهنگ های تیتراژ شروع و پایان سریال پس از باران

دانلود آهنگ های تیتراژ شروع و پایان سریال پس از باران + موسیقی متن سریال با لینک مستقیم

موسیقی بیکلام سریال پس از باران به کارگردانی سعید سهیلی با آهنگسازی سعید انصاری و خوانندگی فریدون پوررضا.

آهنگهای محلی فیلم پس از باران

دانلود آهنگ ابتدایی – Download

دانلود آهنگ پایانی – Download

موسیقی متن 1 – Download

موسیقی متن 2 – Download

موسیقی متن 3 – Download

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بازیگران سریال پس از باران

سریال پس از باران

سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی برای اولین بار در سال 1379 ساخته و از شبکه سه سیما پخش گردید . سریالی که یکی از بهترین و به اصطلاح خیابان خلوت کن ترین سریالهای آن زمان بودی و توانسته بود مخاطبان زیادی را به لحاظ داستان و محتوایش جذب نماید.

از طرفی دیگر حضور متعدد بازیگران مطرح در این مجموعه یکی دیگر از نقاط قوت آن بود.

زمان پخش از شبکه آی فیلم : این مجموعه از 20 اذرماه 96 هر شب ساعت 21 پخش خواهد گردید و تکرار آن در دو نوبت 5 صبح و 13 عصر پخش خواهد شد . تعداد قسمتهای این سریال در پخش اصلی 37 قسمت بوده است.

در ادامه به معرفی خلاصه داستان و موضوع فیلم و بیوگرافی بازیگران آن می پردازیم.

اسامی بازیگران زن و مرد سریال پس از باران با نقش شان

محمود پاک نیت: در نقش خان ( ارباب)
کتایون ریاحی:خانم بس
مرجان محتشم:شهربانو
صبا کمالی:مرضیه

رحیم نوروزی:جوانی فرخ
شهاب حسینی:علی
حامد کلاهداری:مسعود
جهانگیر الماسی:پیری فرخ

مهوش صبرکن:مادر خانم بس
بهزاد فراهانی:عمو جلال
ثریا قاسمی:زن عمو
جمیله شیخی:عمه

امیر آتشانی:غلام
کیومرث ملک مطیعی:نصرالله
حسین توشه:شمس الله
علی طالب لو:عمو ابراهیم

محمدهادی قمیشی:دایی یونس
مهناز انصاریان:خاله شیرین
نیکو خردمند:خاله خانم
نادیا گلچین:نرگس
رامین پرچمی:پسر عمه مرضیه


بازیگران پس از باران

بیوگرافی محمود پاک نیت بازیگر نقش ارباب در سریال پس از باران

محمود پاک‌نیت (متولد ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون) بازیگر ایرانی است. محمود پاک‌نیت، از سال ۱۳۴۸ در زمینهٔ تئاتر شروع به کار کرد و در ۵۲ نمایش حضور یافت. وی در سال ۱۳۵۲ به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر درآمد. از سال ۱۳۶۷ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون پرداخت و موفق به اخذ درجهٔ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید.

با مجموعه پرطرفدار روزی روزگاری به محبوبیت دست یافت؛ و محبوبیت او با مجموعه‌های پدرسالار و پس از باران ادامه یافت. او در سریال یوسف پیامبر در نقش یعقوب ایفای نقش کرده‌است. وی همسر مهوش صبرکن (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) است. وی در سریال شهرزاد در نقش جمشید پدر شهرزاد به ایفای نقش پرداخت.


بازیگر زن سریال پس از باران

بیوگرافی کتایون ریاحی بازیگر نقش خانم بس ( زن اول ارباب)

کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 10 دی ماه 1340 در تهران می باشد و 56 سال سن دارد.

پدرش شیرازی و مادر وی گیلانی تبار هستند. پدر وی اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد در بیمارستان چمران شیراز و مادرش گیتی ریاحی و همسرش نیز یکی از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است . وی با بازی در همین سریال پس از باران توانست به خوبی دیده شود و بعد از آن هم با سریال یوسف پیامبر.

ریاحی مدیرعامل و بنیانگذار بنیاد نیکوکاری کمک، کیش مهر کتایون، است.

وی در خرداد 1388 بعد از اتمام پروژه یوسف پیامبر طی یاداشتی به سایت سیمافیلم، کناره‌گیری خود از دنیای بازیگری را اعلام کرد و حضور او در آن سریال آخرین کار تصویری او بود.


بازیگر نقش شهربانو در پس از باران

بیوگرافی مرجانه محتشم بازیگر نقش شهربانو  (خانم کوچیک زن دوم ارباب)

مرجان محتشم متولد 13 اسفند ۱۳۴۸ تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است و 48 سال سن دارد.

محتشم برای اولین بار و به طور حرفه‌ای سال ۱۳۷۶ با سریال «بهشت گمشده» به کارگردانی کامران قدکچیان وارد عرصه هنر شد، اولین تجربه تلویزیونی‌اش به سریال حقیقت آیینه به کارگردانی اسماعیل میهن‌دوست برمی‌گردد. عمده شهرت او، به دلیل ایفای نقش در سریال پس از باران و در نقش شهربانو بوده‌است.

بعد از حضورش در این سریال دیگر شاهد او در آثار سینمایی و تلویزیون نبودیم که او درباره علت کم کاری اش گفته است :

من در اوج دوران بازیگری ام هم بارها عنوان کرده بودم که بازیگری نیستم که تنها ماندن در عرصه بازیگری را سرلوحه اهدافم قرار دهم و بخواهم به هر قیمتی بازی کنم. متأسفانه برخی از بازیگران با تن دادن به روابط نا مشروع برای خود جایگاهی در سینما دست و پا می‌کنند. کاری که من حاضر شدم به قیمت حذف شدنم از عرصه بازیگری به آن تن ندهم. مرجان محتشم می‌افزاید: متأسفانه برخی از بازیگران هستند که برای محبوبیت کاذب و بودن در عرصه این بی‌اخلاقی‌ها را بدون در نظر گرفتن نقش خدا در زندگی به جان می‌خرند.


بازیگران فیلم پس از باران

بیوگرافی رحیم نوروزی بازیگر نقش فرخ ( برادر خانم بس با بازی کتایون ریاحی)

رحیم نوروزی (متولد 1346 در رشت)، بازیگر سینما و تلویزیون است. اولین جرقه‌های بازیگری او در کلاسهای بهروز بقایی و بهزاد عشقی زده شد. با نمایشنامه‌های اکبر رادی بازیگری برای او جدی شد و با ایفای نقش در مجموعه پس از باران به شهرت رسید و سپس در فیلمها و تئاترها و سریالها و تله فیلمهای بسیاری بازی کرد از جمله تب (رضا کریمی)، عشق و عالیجناب (حسین پاکدل)، خانه‌ای در تاریکی (سعید سلطانی)، کلانتر (محسن شاه محمدی)، یادآوری (حجت قاسم‌زاده) و کرگدن (فرزاد موتمن). نوروزی دارای مدرک کاردانی رشته مرمت بناهای تاریخی و کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی است.


بیوگرافی مهوش صبر کن بازیگر نقش مادر خانم بس زن اول ارباب

مهوش صبرکن سال 1339 در شیراز متولد شد. از سال 1356 با تئاتر حرفه ای شروع به کار کرد و در حدود 20 نمایش حضور یافت. از ابتدای کار تئاتر در تلویزیون نیز فعالیت داشت و در کنار بازی در تله تئاترهای تلویزیونی و سریال در شیراز به آموزش کودکان و نوجوانان در زمینه تئاتر پرداخته است و هم اکنون نیز به عنوان بازیگر مشغول به کار است.


پس از باران

بیوگرافی محمدهادی قمیشی بازیگر نقش دایی یونس

محمدهادی قمیشی (متولد ۱ فروردین ۱۳۴۰ – دزفول) بازیگر، طراح صحنه و لباس، کارگردان، طراح پوستر و بروشور اهل ایران است.


  عکس بازیگران پس از باران

بیوگرافی صبا کمالی بازیگر نقش مرضیه در پس از باران

صبا کمالی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 25 آبان 1355 در ساری می باشد و 41 سال سن دارد.

تحصیلات : کمالی دارای مدرک کارشناسی از دانشکده سینما و تاتر می باشد و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

صبا کمالی فعالیت هنری خود را از سال 1376 با بازی در تاتر آغاز نمود و با محجوعه پس از باران وارد تلویزیون شد.

صبا کمالی در سال 1377 جایزهٔ نخست بهترین بازیگر را از سومین جشنوارهٔ تئاتر تهران برای بازی در نمایش «از عدمیت تا آدمیت» بُرد.

بیوگرافی حامد کلاهداری بازیگر نقش مسعود

حامد کلاهداری (متولد سال ۱۳۶۱) کارگردان و بازیگر جوان سینماست. فعالیت سینما را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد.

او در سال ۱۳۸۷ نخستین فیلم خود شکلات داغ را ساخت که در سینماهای ایران اکران گشت و یک سال بعد در قالب سی دی به بازار آمد. در سال ۱۳۸۹ نیز فیلم دیگری تحت عنوان پایان‌نامه را ساخت که در آن حوادث انتخابات سال ۸۸ را به نمایش گذاشت. در سال ۱۳۹۰ کلاهداری اولین فیلم طنز خود را با نام فرار از کمپ ساخت که در سینماها اکران نگشت و دی وی دی آن در سال بعد به بازار رسید. بازیگران این فیلم عبارتند از: ارژنگ امیرفضلی، احمد پورمخبر و یوسف صیادی.


سریال پس از باران

بیوگرافی ساقی زینتی بازیگر نقش توران ( کلفت) در پس از باران

ساقی زینتی متولد 1349 در رشت بازیگر – کار آفرین و مشاور است

بازیگری رو خیلی دوست داشت اما پدرش سرسخت بود و به شدت مخالف بعد از اینکه در سال 1370 دیپلم اش را گرفت قرار بود فیلم مخمصصه در رشت ساخته شود که از طریق آگهی متوجه جذب نیرو در رشته بازیگری، خیاطی و منشی صحنه میشود او به نیت خیاطی می رود اما کارگردان از او میخواهد تست بازیگری بدهد او قبول میشود و پایش به عرصه بازیگر باز میشود.


بیوگرافی جهانگیر الماسی بازیگر نقش پیری فرخ گلاب دره ای

جهانگیر الماسی، (متولد سال ۱۳۳۴، تهران از بازیگران ایرانی است. فارغ‌التحصیل رشته شیمی و فوق لیسانس «حقوق و روابط بین‌الملل» (۱۳۵۵) است. وی فعالیت هنری خود را در تئاتر از سال ۱۳۴۸ در اهواز آغاز کرد و با بازی در فیلم ریشه در خون به کارگردانی سیروس الوند وارد سینما شد. تشکیل «گروه تئاتر آژیده» با «پرویز بشردوست» (۱۳۵۲)، فعالیت در واحد فرهنگی تلویزیون و انتشار «نشریه نوشین» (۵۹ – ۱۳۵۸) از دیگر کارهای اولیه جهانگیر الماسی بوده‌اند. مانند هنرمندانی چون محمد رضا شریفی‌نیا و احمد نجفی، الماسی یکی از معدود بازیگران ایران است که برای حمایت از محمود احمدی‌نژاد ریاست جمهوری ایران شناخته شده است.


خلاصه داستان سریال پس از باران

«پس از باران» داستان دکتر مهرپرور و همسرش است که وقتی عازم شمال ایران (گیلان) می‌شوند در یک تصادف رانندگی کشته می‌شوند و فرزندانشان از آنجایی که به این مرگ مشکوک هستند جهت بررسی بیش‌تر به شمال سفر می‌کنند، هرچه از سفرشان در شمال می‌گذرد آن‌ها از راز خانوادگی‌شان اطلاعات بیش‌تری به‌دست می‌آورند. این اطلاعات به نقل از مادربزرگشان نقل می‌شود.

در روایتی که از رویدادهای قدیم توسط مادربزرگ مرضیه و مسعود بازگو می‌شود، به داستان زنی اشاره می‌شود که شوهرش ارباب است و به خاطر بچه‌دارنشدن زنش با اصرار مدام زن اولش تصمیم به ازدواج می‌گیرید که با یک دختر رعیت ازدواج کند و از طبقه رعیت همسر اختیار کند این وسط مادرزن اول ارباب به همراه برادرزن اول ارباب مشقت‌های زیادی به زن ارباب می‌دهند و.. .

پس از باران روایتی انسانی از روابط ارباب و رعیتی بود. این سریال با موضوع قراردادن زندگی خانواده یک ارباب و حضور دختری با عنوان همسر دوم ارباب، به نمایش شرایط جدید و مخالفت‌های خانواده ارباب «همسر اول» و عواقب و عوارض چنین حضوری می‌پرداخت.[۶][۷] در این سریال عشق همراه با ارباب بودن، و مظلومیت زنان دوم اربابان و قدرت اربابان و خان‌ها را در گذشته می‌توان دید. این سریال روایتی از دوران زندگی در زمان رضا شاه پهلویست و مشکلاتی که مردم متحمل می‌شدند.


عکسهای سریال پس از باران

سریال پس از باران

عکسهای با کیفیت از سریال پس از بارانعکسهای پشت صحنه سریال پس از باران

عکسهای پشت صحنه سریال پس از باران

بازیگران پس از باران

سریال پس از باران

عکس بازیگران فیلم پس از باران 

بازیگران سریال پس از باران

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بازیگر نقش سارا در سریال سایه بان

سارا در سریال سایه بان

 بازیگر نقش سارا در سریال سایه بان افسانه کمالی نام دارد که متولد 19 خرداد ماه سال 1366 می باشد و هم اکنون 30 سال سن دارد.

حضور او در سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی در نقش دختری به نام سارا که عضو یک خانواده طبقه متوسط هست ( خواهر سهراب)  اولین حضورش در تلویزیون می باشد.

از نکات قابل توجه این مجموعه حضور چهره های جدید در کنار بازیگران مطرح است که برای اولین بار شاهد حضورشان در تلویزیون هستیم .

افسانه کمالی با فیلم یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان وار سینما گردید . وی دارای مدرک دیپلم تجربی می باشد.

ور در مجموعه سایه بان نقش دختری را ایفا می نماید که دارای بیماری قلبی است و از طرفی قرار است با یکی از همکاران محل خود پسری به اسم آرمان ( با بازی محمدرضا غفاری) ازدواج نماید که اتفاقاتی در حین داستان رخ می دهد.

اسم بازیگر نقش سارا در سریال سایه بان

سارا در سایه بان

 عکسهای افسانه کمالی بازیگر نقش سارا در سایه بان

افسانه کمالی بازیگر نقش سارا در سایه بان

در لینک زیر می توانید بیوگرافی کامل این بازیگر را مشاهده نمایید.

بیوگرافی افسانه کمالی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil