عکس جدید, عکس هنرمندن, عکسهای داغ هنرمندان, عکس روز

۱۷ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

بیوگرافی و اسامی کامل بازیگران سریال معمای شاه

بازیگران سریال معمای شاه

سریال معمای شاه که این شب ها از شبکه اول سیما در حال پخش می باشد به کارگردانی محمدرضا ورزی تولید شده است و یکی از پربازیگرترین آثار تلویزیونی می باشد که  در ساخت این مجموعه 80 بازیگر اصلی و 540 بازیگر فرعی به ایفای نقش پرداخته اند.

بیوگرافی برخی از بازیگران این سریال به همراه معرفی و اسامی کامل بازیگران به همراه نقش هایشان در  این سریال را برای شما تهیه نموده ایم که می توانید در ادامه مشاهده نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بیوگرافی بهناز جعفری و همسرش

بهناز جعفری و همسرش

بیوگرافی بهناز جعفری

بهناز جعفری بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد سال 1353 در تهران می باشد و 42 سال سن دارد . وی لیسانس نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد. آغاز بازی او در سینما از سال 1373 با ایفای نقش کوتاهی در فیلم «روسری آبی» به کارگردانی «رخشان بنی اعتماد» و همچنین بازی در نمایش های رادیویی از سال 1376 بوده است.

 وی فارغ‌ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی همچنین مدتی است که بیماری ام اس مبتلا هست.

بهناز جعفری تا کنون ازدواج نکرده است و حضور او در مجموعه لبخند رخساره به کارگردانی بهرنگ توفیقی در نقش آتنه آخرین کار وی در تلویزیون می باشد.

بهناز جعفری

گریم بهناز جعفری

عکس بهناز جعفری بعد از گریم !

behnaz jafari (1)

بیوگرافی بهناز جعفری

سریال های بهناز جعفری

لبخند رخساره ( بهرنگ توفیقی 1395)

همه چیز آنجاست (شهرام شاه حسینی – ۱۳۹۳)
آب پریا (مرضیه برومند – ۱۳۹۲)
یادآوری (حجت قاسم‌زاده اصل – ۱۳۹۲)
عبور از پاییز (مسعود شاه محمدی – ۱۳۸۸)
مختارنامه (داود میرباقری – ۱۳۸۷)
بیداری (بهرام عظیم پور – ۱۳۸۶)
دوران سرکشی (کمال تبریزی – ۸۰ / ۱۳۷۹)
خاک سرخ (ابراهیم حاتمی‌کیا – ۱۳۷۹)
عید آن سال‌ها (۱۳۷۸–۱۳۷۷)
بگذار آفتاب برآید (۱۳۷۸–۱۳۷۷)
زمان شوریدگی (محمدعلی نجفی – ۱۳۷۸)
غبار نور (۱۳۷۵)
کلانتر ۳(محسن شاه‌محمدی – ۱۳۸۰)
دندون طلا (داوود میر باقری – ۱۳۹۴ شبکه خانگی)

بهناز جعفری

عکس جدید بهناز جعفری

فیلم‌های سینمایی

به دنیا آمدن (۱۳۹۴)
خشم و هیاهو (۱۳۹۴)
گیتا (۱۳۹۴)
لانتوری (۱۳۹۴)
هفت ماهگی (۱۳۹۴)
خانه دختر (۱۳۹۳)
دلم می‌خواد (۱۳۹۳)
پنج ستاره (۱۳۹۲)
ساکن طبقه وسط (۱۳۹۲)
ابرهای ارغوانی (۱۳۹۰)
تلفن همراه رئیس جمهور (۱۳۹۰)
جیب‌بر خیابان جنوبی (۱۳۹۰)
مادر پاییزی (۱۳۹۰)
یک خانواده محترم (۱۳۹۰)
ترانه کوچک من (۱۳۸۸)
حوالی اتوبان (۱۳۸۷)
زمانی برای دوست داشتن (۱۳۸۶)
از دور دست (رامین محسنی، ۱۳۸۴)
باغ‌های کندلوس (ایرج کریمی، ۱۳۸۳)
بیدار شو آرزو (کیانوش عیاری، ۱۳۸۲)
نگاه (سپیده فارسی، ۱۳۸۳)
چند تار مو (ایرج کریمی، ۱۳۸۲)
تهران ساعت ۷ صبح (امیرشهاب رضویان، ۱۳۸۱)
غوغا (سعید سهیلی، ۱۳۸۱)
خانه‌ای روی آب (بهمن فرمان‌آرا، ۱۳۸۰)
نگین (اصغر هاشمی، ۱۳۸۰)
آب و آتش (فریدون جیرانی، ۱۳۷۹)
مسافر ری (داود میرباقری، ۱۳۷۹)
جام جان (فیلم کوتاه، فقط گفتار متن، ۱۳۷۹)
کاپوچینو (فیلم کوتاه – فریدون جیرانی، ۱۳۷۸)
تخته سیاه (سمیرا مخملباف، ۱۳۷۸)
عشق طاهر (محمدعلی نجفی، ۱۳۷۸)
تنها در تهران (فیلم کوتاه، ۱۳۷۷)
سینما سینماست (سید ضیاءالدین دری، ۱۳۷۵)
حریف دل (عبدالرضا گنجی، ۱۳۷۵)
روسری آبی (رخشان بنی اعتماد، ۱۳۷۳)
جاده عشق (رجب محمدین، ۱۳۷۲)

behnaz jafari (2)

بهناز جعفری

بهناز جعفری و همسرش

بیوگرافی بهناز جعفری

اینستاگرام بهناز جعفری : Behnazjafari53

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

عکسها ,خلاصه داستان , موضوع و بازیگران سریال آرام میگیریم

عکسها ,خلاصه داستان , موضوع و بازیگران سریال آرام میگیریم

+ معرفی نقش ها و شخصیت های داستان و زمان پخش

سریال آرام میگیریم, بازیگران آرام میگیرم, داستان ارام میگیرم

مجموعه آرام میگیریم به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی در حال تولید و سپری کردن آخرین مراحل خود می باشد و قرار است از نیمه دوم آذر ماه 95 در 42 قسمت 45 دقیقه ای از شبکه دوم سیما پخش میگردد.

 اکثر لوکیشن هایآرام می گیریم در تهران تصویربرداری شده  و ادامه تصویربرداری در مدت زمان کوتاهی، در مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهد بود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

عکس همسر شاهرخ استخری

توضیح شاهرخ استخری در خصوص انتشار ندادن عکس از همسرش

شاهرخ استخری که این شب ها بعد از مدت ها با سریال تلویزیونی ماه و پلنگ به قاب تلویزیون برگشته است در خصوص عدم وجود عکسی از همسرش در سایت ها و فضای مجازی توضیحاتی را در برنامه صبح خلیج فارس ارائه داد.

وی گفت همسرم تمایلی به این موضوع ندارد و  دلیلی ندارد که هنرمندی تصاویر شخصی خود را منتشر نماید و بعد با عکس العمل های محتف کاربران مواجه گردد.

می توانید فایل ویدیویی این گفتگو را مشاهده نمایید

دانلود ویدیو مربوطه – Download

عکس همسر شاهرخ استخری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

ساغر عزیزی بیوگرافی و عکسها

ساغر عزیزی

ساغر عزیزی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 29 فروردین ماه 1356 در شهر شیراز می باشد

وی فعالیت از بازیگری را از سال 78 آغاز نمود و اولین سریالی که در ان حضور داشت در سریال 82 در سریال معصومیت از دست رفته بود.و بعد از آن در چند سریال دیگر به ایفای نقش پرداخت.

تحصیلات : کارشناسی کارگردانی

ساغر عزیزی متاهل می باشد و چندین سال قبل ازدواج کرده است و دارای یک دختر به نام پریا می باشد

وی در سریال معمای شاه نقش فرح دیبا همسر محمدرضا شاه پهلوی را ایفای می نماید

بیوگرافی ساغر عزیزی, ساغر عزیزی و همسرش

گفتگوی جدید با ساغر عزیزی

مجله دیده بان – علیرضا برنجی: ساغر عزیزی یک فروردین ماهی متولد شیراز است؛ بنابراین طبیعی است که بگوید دلمشغولی عمده اش گل و شعر است. در رشته کارگردانی سینما تحصیل کرده و از سال 80 با فیلم «رنگ شب» فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. طی این سال ها جدا از علاقه شخصی او به تئاتر، بیشتر به عنوان بازیگر در تلویزیون دیده شده است. اخیرا بازی در نقش چالش برانگیز فرح را در سریال معمای شاه از سر گذرانده است و قبل از آن هم در نقش عزت الدوله، همسر امیرکبیر نقش آفرینی کرده است. با او درباره دلمشغولی ها و نقش هایش گفتگو کردیم.

حیاط زیبای ما در شیراز

ما ساکن یکی از محله های قدیمی شیراز بودیم و در یک خانه قدیمی زندگی می کردیم که دور تا دور آن اتاق بود و تمام حیاط پر بود از گلدان های شمعدانی و حوض بزرگی در مرکز آن قرار داشت. زیبایی و آرامشی بی نظیر داشت ولی حیاط خانه برای من که بچه بودم ترسناک بود چون سایه شاخه های درخت ها در نور مهتاب برای من تصاویر ترسناکی می ساخت اما خوشحالم که در چنین فضایی در کودکی ام زندگی کرده ام.

هنوز هم وقتی باران می گیرد بوی نم باران برای من تصویر آن خانه و حیاط را تداعی می کند. اگرچه از دید بچه ای که از تاریکی می ترسید آن روزها آدم هایی که در آپارتمان زندگی می کردند خوشبخت تر بودند ولی امروز که به گذشته نگاه می کنم شکرگزار خدا هستم. با تمام فشارهایی که در آن سال ها با توجه به جنگ و بمباران و … در زندگی داشتیم اما همین سختی ها در کنار زیبایی ها از جمله آن خانه قدیمی و زندگی سنتی، امروز باعث شده آدم محکمتری باشم و یاد گرفتم که به قول احمد شاملو «خندیدن از ته دل یا گریستن از سودای جان را به معنای واقعی درک کنم».

جالب ترین خاطره دوران کودکی ام

یکی از خاطرات جالب من در 7 سالگی زمانی بود که مرا در مدرسه ثبت نام کردند و من مرتب به خانواده و مسئولین مدرسه اصرار می کردم که من پسرم و باید اسم مرا در مدرسه پسرانه بنویسند. بعد از اینکه خانواده به خواست من توجه نکردند پس از چند روز از مدرسه فرار کردم و به مدرسه پ1سرانه رفتم و آنجا به آنها گفتم که من پسرم و خانواده ام متوجه نیستند که من پسرم. شما مرا ثبت نام کنید!

خاطرم هست معلم کلاس اولم خانم طالبی که امیدوارم هر جا هستند سلامت باشند در کنار شیطنت های من خیلی صبوری می کردند و رابطه خوبی با من برقرار کرده بودند.

از شیراز تا تهران

وقتی به تهران آمدم اولین چیزی که متوجه شدم این بود که زندگی در تهران سرعت بیشتری دارد. انگار آدم ها روی تردمیل در حال دویدن هستند که جا نمانند و به طور طبیعی باعث می شود که نگاه مان روی طول زندگی باشد نه عرض آن، اتفاقات به سرعت از کنار ما رد می شوند و ما آنها را نمی بینیم. من تقریبا نیمی از عمرم را در شیراز زندگی کردم و نیمی دیگر را در تهران؛ در ابتدا خیلی سخت بود اما این شانس را داشتم که این سال ها با آدم های اندیشمندی نشست و برخاست کنم و بتوانم نگاهم را به زندگی وسعت بدهم و درک کردم که چقدر خوب است که انسان قدردان زندگی، شادی ها و نعمت هایی که دارد باشد.

این حقیقت است که زندگی در شهرهای کوچک هنوز مقداری از سادگی اش را حفظ کرده و مردم هنوز بخشی از لذت های زندگی را بیشتر درک می کنند. در کنار هم بودن، با خانواده بیرون رفتن، اینکه زیراندازی را کنار باغچه کوچکی بیندازی و غذایی ساده مثل دوپیازه آلو (غذای شیرازی) بخوری و از با هم بودن لذت ببری اما در نهایت همه چیز به خود آدم برمی گردد. من با وجود اینکه سال هاست در تهران زندگی می کنم هنوز چیزهایی که دوست داشتم را دارم مثل اینکه شب یلدا را با خانواده ام باشم و ….

دلمشغولی هایم؛ گلدان ها، نقاشی و شعر است.

دلمشغولی و علاقمندی ام در زندگی شخصی گلدان ها، نقاشی و شعر است. شعر نقش پررنگی در زندگی من داشته و دارد. از نوجوانی با فروغ فرخزاد با فراز و فرودهای زندگی تا حافظ جان و مولانا همیشه از شعر خواندن لذت برده ام اما به واقع احمد شاملو نقش بسزایی در زندگی من داشته است و شعر «در آستانه» تحولی عظیم در نگرش من و انسانی که امروز هستم داشته و به درستی درک کردم وقتی شاملو می گوید: «فرصت کوتاه بود و سفر جانکاه اما یگانه بود و هیچ کم نداشت…» یک فرصت و یک سفر سخت پیش روی همه ماست.

عشق به زندگی و سختی ها در کنار هم و من یاد گرفتم که انسان ها را دوست داشته باشم و عاشق زندگی باشم چون در نهایت باز هم به قول شاملو «انسان زاده شدن تجسد وظیفه بود» یا توان دوست داشتن و دوست داشته شدن تنها از موجودات زنده به خصوص انسان برمی آید.

راه مهر، راز سپهر

در حال حاضر مشغول بازی در تئاتر «راه مهر، راز سپهر» هستم که نویسنده و کارگردان اندیشمند این کار آقای شکرخدا گودرزی هستند و من عاشقانه این کار را دوست دارم و از همکاری با تک تک عزیزان لذت می برم و یکی از سخت ترین نقش هایی که تا به حال داشتم، همین نقش ملکه در این تئاتر است؛ نقش همسر شاه گشتاسب و مادر فرزندی که درد و رنج بسیاری را متحمل می شود و از اینکه این اثر جایگاه اندیشه و هنر دارد به خودم می بالم.

هیچ چیزی به اندازه عشق اهمیت ندارد

سال های ابتدایی فعالیتم بیشتر دست و پا می زدم که دیده شوم و دغدغه من در زندگی هنری بالا رفتن بود؛ اما چندتا نقش نگرش من را تغییر داد. من نقش چندین ملکه را در مجموعه های تاریخی بازی کرده ام، سال های مشروطه عزت الدوله بودم، همسر امیرکبیر، همسر امیرکبیر باشی، خواهر شاه و یک جایگاه ویژه ای داشته باشی اما در نهایت از درون انسان بدبختی باشی؛ این به من یاد داد که قضاوت کردن زندگی مردم کار بسیار سختی است.

بازیگری به من این فرصت را داده تا برخلاف آدم های دیگر چندین زندگی را تجربه کنم و در نهایت این بازی های متعدد به لطف خدا و تلاش خودم و در نهایت لطف مردم که مرا پذیرفتند چون هنر بدون مردم و مخاطب معنا ندارد و این نقش ها و زندگی های متعدد به من این نگرش را داد که هیچ چیزی به اندازه عشق اهمیت ندارد و همین باعث شد به جای دست و پا زدن برای بالا رفتن در کارم، جور دیگری زندگی کنم.

ورزش، غذای سالم و تمرکز

چون بسیار به غذا خوردن علاقمندم و یکی از آرزوهایم سفر به نقاط مختلف و خوردن خوراکی های متفاوت در گوشه و کنار دنیاست اما حجم غذایم کم است و به سلامت مواد غذایی بسیار اهمیت می دهم، از روغن های گیاهی استفاده می کنم و به استفاده از سبزیجات و میوه بسیار پایبندم اما گیاهخوار نیستم.

برای ورزش هم یوگا و پیاده روی را در زندگی ام دارم و در سال های گذشته ایروبیک و بدنسازی را هم تجربه کردم. جدا از اینکه ورزش برای هر انسانی مفید است و عقل سالم در بدن سالم است، بسیاری از مواد لازم برای بدن تنها با ورزش ساخته می شوند مانند کلسیم که به تازگی به آن پی برده اند.

برای کار ما هم تمرکز و سلامت جسم نقش بسیار مهمی دارد. من یوگا را برای این انتخاب کردم که جسم، روح و ذهن هر سه با هم درگیر هستند و این بسیار برای یک بازیگر مفید است.

از این به بعد سختگیرتر خواهم بود

به طور قطع از این به بعد در انتخاب نقش سختگیرتر خواهم بود، همانطور که بعد از معمای شاه یک سال و نیم هیچ کاری را نپذیرفتم و به خودم قول دادم هر کاری را نپذیرم تا پیشنهاد آقای گودرزی برای بازی در این نمایش به دستم رسید، متن را بسیار دوست دارم چون به نگاه و نگرش من در زندگی بسیار نزدیک است. دو فیلم مستند ساخته ام و سومی را در دست ساخت دارم که بسیار کار کردن نسبت به قبل برایم سخت تر شده است چون توقعم از خودم بیشتر شده و به اندیشه اهمیت بیشتری می دهم و نقش های بعدی هم صفحه های سفید بعدی زندگی هستند که هیچ کس نمی داند صفحه بعدی چیست؟

تا به حال نقش چند ملکه را بازی کرده ام

نقش من در معمای شاه نقش بسیار سختی بود. من ساعت ها با گریم و لباس سنگین تنها برای دو دقیقه بازی در محل فیلمبرداری بودم و خوب به علت استفاده مدام از استون و الکل برای پاک کردن گریم، صورتم زخم شده بود. یک سال و هفت ماه، ابروهایم تراشیده بود و برای خرید روزانه و بیرون رفتن دچار مشکل بودم اما با تمام این سختی ها بازی در این نقش لذت های خودش را داشت و بر این باور بودم که به جای گارد گرفتن و پرخاشگری باید از تاریخ درس گرفت.

نقش عزت الدوله در سال های مشروطه، علاوه بر اینکه روند کاری و هنری من را تغییر داد، از نظر روحی و روانی هم بسیار روی من اثرگذار بود. کارهایی که با آقای داود میرباقری انجام دادم جزو بهترین کارهایم بوده، به این دلیل که در کنار ایشان چیزهای زیادی آموختم. در خاطرم هست که آقای میرباقری یکی از مشوقان من برای روی آوردن به تئاتر بودند که بسیار پیشنهاد خوبی بود و من به واقع عاشق تئاتر هستم؛ البته نقشم در «شهر دقیانوس» را هم دوست داشتم.

آرزویم گرفتن جایزه اسکار است و تا زمانی که هستم تلاش می کنم به این خواسته برسم. حرف پایانی این که مردم را خیلی دوست دارم و عاشق شان هستم و همیشه از مردم عشق می گیرم و خدا را شاکرم که در مسیر زندگی ام توانستم در قلب این مردم نازنین باشم.

 

ساغر عزیزی نقش فرح در معمای شاه

ساغر عزیزی

 فیلم های سینمایی

سال     فیلم     کارگردان     یادداشت
۱۳۹۲     نگین     احمد معظمی
۱۳۹۱     سیاه چاله     محمد خراط زاده
۱۳۹۰     آزمایشگاه     حمید امجد
۱۳۸۶     سایه‌ها     حسین شهابی
۱۳۸۳     ستیز با درون     اصغر نصیری
۱۳۸۱     عطش     حسین فرح بخش
۱۳۸۰     رنگ شب     محمد علی سجادی
۱۳۸۰     آتا نازی     رحمان رضایی

سریال های تلویزیونی :
1395  دیوار شیشه ای   احمد معظمی
۱۳۹۴     معمای شاه     محمدرضا ورزی

۱۳۹۲     تبریز در مه     محمدرضا ورزی
۱۳۹۰     یلدا     حسن میر باقری
۱۳۹۰     دقیانوس     مهرداد خوشبخت
۱۳۸۹     سال‌های مشروطه     محمدرضا ورزی
۱۳۸۲     معصومیت از دست رفته     داوود میر باقری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود تیتراژ خندوانه محسن چاوشی

دانلود تیتراژ خندوانه محسن چاوشی

دانلود آهنگ تیتراژ فصل چهارم برنامه خندوانه با خوانندگی محسن چاوشی

شعر این قطعه از سروده های مولانا می باشد

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه خندوانه از محسن چاوشی

فصل جدید خندوانه ( فصل 4) از اواسط آذر ماه 95 از شبکه نسیم با اجرای رامبد جوان آغاز میگردد که همزمان با پخش مجموعه می توانید این موزیک را دانلود نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

ویدا جوان و همسرش

بیوگرافی ویدا جوان, ویدا جوان و همسرش

ویدا جوان بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 1359 در تهران می باشد.
وی لیسانس حسابداری طراح و ایده پرداز و دانش آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزشهای استاد حمید سمندریان می باشد.

وی با بازی در سریال زمانه در سال 91 به خوبی شناخته شد.

بعد از آن در مجموعه پژمان,شمعدونی,آسمان من و به تازگی در سریال ماه و پلنگ به کارگردانی احمد امینی در نقش کتایون حضور داشته اشت.

ویدا جوان چند سالی است که ازدواج کرده است و متاهل می باشد
می توانید گفتگو با ویدا جوان و همسرش آیلا تهرانی را که با مجله خانواده سبز انجام داده اند بخوانید.

ویدا جوان و همسرش آیلا تهرانی

شیفته جسارت ویدا شدم

ایلا تهرانی: راستش را بخواهید آن چیزی که باعث شد من شیفته ویدا شودم و در تصمیم گیری ام برای ازدواج با او مصمم شوم. جسارت و قدرتی بود که در او وجود داشت، چیزی که این روزها کمتر به چشم می خورد.

دوبله باعث آشنایی ما شد

ویدا جوان: حکایت آشنایی من و ایلا به چند سال قبل بازمی گردد، یکی از دوستانم که از علاقه ام به دوبله باخبر بود مرا به استودیو ضبط صدای «ایلا» برد تا تست دهم. طی همین جلساتی که به آنجا می رفتم و با ایلا صحبت می کردیم به این نتیجه رسیدیم که علایق مشترکمان در رنگ ها، هنر و مسائل عمیق زندگی بسیار است و حتی پس از ازدواج تفاهم ما دو نفر برای خانواده هایمان هم خیلی جالب بود.

ویدا جاون بازیگر نقش کتایون در ماه و پلنگ

وقتی ویدا به خواستگاری ایلا می رود!

ایلا تهرانی: راستش را بخواهید در ازدواج ما بسیاری از چیزها از جمله مراسم خواستگاری و مراسم عقد و عروسی به شیوه های رایج برگزار نشد و سعی کردیم ضمن احترام به سنت آنطور که خودمان دوست داریم این مراسم را برگزار کنیم، اتفاقی که در خواستگاری ما رخ داد و شاید به نظر برخی ها حتی نامتعارف به نظر برسد این بود که ویدا از من خواستگاری کرد و من هم آنقدر از این حرکت او شگفت زده شدم که بدون درنگ به او پاسخ مثبت دادم. معمولا دخترها در ذهن شان است که مرد رویایی شان سوار اسب سفید شود و به خواستگاری آنها بیاید، در حالی که ویدا این قاعده را به هم زد و با اسب سفید به خواستگاریم آمد و من را با خودش برد.

کتاب شعر به جای دسته گل و شیرینی در شب خواستگاری

ایلا تهرانی: ما دوست داشتیم به سنت ها احترام بگذاریم و حرمت بزرگترها را هم نگه داریم. به همین خاطر دوست داشتیم با اجرای برخی از مراسم به خانواده مان نشان دهیم که برای آنها ارزش قائل هستیم و به همین خاطر مراسم رسمی خواستگاری ما به شکلی کاملا متفاوت و البته جالب برگزار شد تا مان از این طریق نشان دهیم که ضمن حفظ سنت ها نگاه و باورهای خودمان را برای ازدواج داریم به طور مثال وقتی به خواستگاری ویدا رفتم به جای گل و شیرینی کتاب سعدی را برای ما در ویدا و دو جلد از کتاب های هوشنگ ابتهاج را برای خود او هدیه بودم. این موضوع برای هر دوی ما بسیار عزیز و دوست داشتنی بود.

مهریه عروس خانم 7000 شاخه گل رز

ایلا تهرانی: من و ویدا دوست داشتیم آنطور که دوست داریم زندگیمان را شروع کنیم و به شدت هم بر این باور بودیم که عشق و صداقتی که در زندگی ما وجود دارد باعث خوشبختی ما می شود.
به همین خاطر وقت بحث مهریه به میان آمد ویدا مهریه 7000 شاخه گل رز هلندی به رنگ های سفید، قرمز و زرد را انتخاب کرد. حتی عاقد هم در مراسم عقد از این مهریه ویدا تعجب کرد. در هر حال من در طول این سال ها سعی می کنم به مناسبت های مختلف برای همسرم شاخه گلی را بخرم.

طبخ شام عروسی توسط مادرشوهر

ویدا جوان: دستپخت مادر ایلا در بین فامیل شان زبانزد است، به همین خاطر تصمیم گرفتیم برای اینکه همه در آن شب از مهمانی نهایت لذت را ببرند شام عروسی را خودش تهیه کند. بنده خدا از سه روز مانده به مراسم در تدارک طبخ شام بودند و همین کار ایشان باعث شد که همه از آن شب خاطرات بسیاری در ذهن شان رقم بخورد.

از برگزاری روز عروسی مان بی خبر بودیم

ایلا تهرانی: من و ویدا بعد از اینکه مراسم نامزدی را برگزار کردیم چندان به فکر برگزاری مراسم عروسی نبودیم، هر دو سرمان با کار گرم بود و از آنجا که هیچ کداممان درگیر و دار برگزاری مراسم عروسی پرهزینه بودیم ترجیح می دادیم همه چیز به شکل ساده برگزار شود تا اینکه پدر و مادرهایمان ما را سورپرایز کردند و در باغچه منزل عمه ام یک مراسم با 180 نفر مهمان برگزار کردند. ما خودمان از برگزاری این مراسم کاملا بی اطلاع بودیم و زمانی به ما گفتند که ما تنها 3-2 ساعت برای آماده شدن فرصت داشتیم. در هر حال در آن روز ما به نوعی مانند دیگر مدعوین به نوعی مهمان بودیم که البته حسابی هم به ما خوش گذشت.

نقش کتایون در سریال ماه و پلنگ

به خاطر همسرم حاضرم کارم را رها کنم

ویدا جوان: همیشه زندگی شخصی ام برایم نسبت به همه چیز در اولویت قرار داشت وهیچ چیز را حاضر نیستم با خوشبختی ام در زندگی مشترک عوض کنم، به همین خاطر حاضرم به خاطر حفظ زندگی ام، حتی قید بازیگری را بزنم.

من و همسرم عاشق یکدیگر هستیم و زندگی مان را با عشق و علاقه خاصی شروع کردیم و در نهایت این عشق و علاقه به ما کمک زیادی کرد تا یاد بگیریم مشکلات را به اتفاق هم حل کنیم و برای حل آنها از خودگذشتگی داشته باشیم. اگر عشق و علاقه در زندگی مشترک وجود نداشته باشد، افراد دچار نوعی روزمرگی می شوند! شما اینطور فکر نمی کنید.

بیوگرافی ویدا جوان

دستپخت ایلا در حد رستوران های پاریس است

ویدا جوان: من و همسرم در کنار هم به امورات خانه رسیدگی می کنیم چرا که من خودم چندان اه لکار خانه نیستم! بی شک اگر لطف و حمنایت های ایلا نباشد، نمی توانم از پس انجام کارهای خانه به تنهایی بربیایم چرا که من خیلی وقت ها به خاطر بازی تا دیر وقت سر کار هستم و زمانی که به خانه می آیم فرصت چندانی برای انجام کارهای خانه ندارم. اگر هر دوی ما خانه باشیم معمولا به کمک همدیگر آشپزی می کنیم. در واقع همسر من آشپز کم نظیری است و غذایی که طبخ می کند، در حد رستوران های پاریس است. به همین خاطر ترجیح می دهم در خیلی از موارد در حد یک کمک آشپز عمل کنم و اتیاجات او را در آشپزی برایش فراهم کنم.

بی نیازی بزرگترین اتفاق زندگی افراد است

ایلا تهرانی: متاسفانه آن چیزی که باعث می شود افراد نتوانند آنطور که باید از زندگی مشترکشان لذت ببرند این است که مادیات در زندگی شان نقش اول را بازی می کند در حالی که برای رضایت از زندگی باید به نوعی به درجه بی نیازی یا همان کم توقعی رسید. منظور از بی توقعی این نیست که نسبت به کسب درآمد بی اعتنا بود یا به دنبال زندگی بهتر نبود، بلکه منظور این است که شما به جای اینکه مدام در فکر بالا بردن مدل ماشین و تجملات در زندگی تان باشید، به فکر این باشید که از زندگی تان بیشتر لذت ببرید.

بیوگرافی ویدا جوان

اینستاگرام ویدا جوان : vida.javan

ویدا جوان و همسرش, بازیگر نقش کتایون در سریال ماه و پلنگ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

اکران خصوصی فیلم نفس

اکران خصوصی فیلم نفس

مراسم اکران خصوصی فیلم نفس با حضور عوامل فیلم و جمعی از بازیگران و هنرمندان سینما شامگاه یکشنبه 23 آبان ماه 95 در پردیس سینمایی کوروش تهران برگزار گردید. می توانید عکس های این مراسم را مشاهده نمایید

اکران خصوصی فیلم نفس

در این مراسم همچنین از قطعه تیتراژ فیلم نفس با صدای مهدی یراحی رونمایی شد و یراحی این آهنگ را به صورت زنده برای حاضرین اجرا نمود.

اکران خصوصی فیلم نفس

مریم بوبانی؛الهام حمیدی,مریم کاویانی و ستاره اسکندری در اکران خصوصی فیلم نفس

اکران خصوصی فیلم نفس

پانته آ پناهی در اکران خصوصی فیلم نفس

اکران خصوصی فیلم نفس

الهام پاوه نژاد و مریم بوبانی

اکران خصوصی فیلم نفس

بهرنگ علوی در اکران خصوصی فیلم نفس

اکران خصوصی فیلم نفس

گلاره عباسی

اکران خصوصی فیلم نفس

مهران احمدی از بازیگران فیلم نفس

اکران خصوصی فیلم نفس

جمشید هاشم پور

اکران خصوصی فیلم نفس

نرگس آبیار کارگردان فیلم نفس

اکران خصوصی فیلم نفس

ستاره اسکندری و لاله اسکندری و گلاره عباسی در اکران خصوصی فیلم نفس

اکران خصوصی فیلم نفس

مهدی یراحی و رونمایی قطعه جدیدش ویژه تیتراژ فیلم نفس

اکران خصوصی فیلم نفس

عبدالرضا اکبری و پسرش پندار اکبری

اکران خصوصی فیلم نفس

مراسم افتتاحیه فیلم نفس

اکران خصوصی فیلم نفس

نرگس آبیار و همسرش و بازیگران خردسال فیلم نفس

اکران خصوصی فیلم نفس

علی ضیا مجری اکران خصوصی فیلم نفس

اکران خصوصی فیلم نفس

آزاده نامداری و همسرش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بیوگرافی کامل بیتا سحرخیز بازیگر زن سینما و تلویزیون

بیوگرافی کامل بیتا سحرخیز بازیگر زن سینما و تلویزیون

+ عکس های جدید بیتا سحر خیز

بیوگرافی بیتا سحرخیز, بیتا سحر خیز و همسرش

بیوگرافی بیتا سحرخیز, بیتا سحر خیز و همسرش

بیوگرافی بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز متولد 21 آذر ماه 1361 در تهران می باشد.
او فارغ‌ التحصیل رشته کارشناسی دبیری از دانشگاه تاکستان است.
وی فعالیت سینمایی خود را از سال 1385 با فیلم نسکافه داغ داغ آغاز کرد.وی پیش از این نیز در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده بود

بیتا سحرخیز تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

وی با مجموعه ترانه مادری توانست به خوبی شناخته شود و بعد از آن در چندین اثر دیگر به ایفای نقش پرداخت.وی این شب ها نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال ماه و پلنگ در نقش ملکا حضور دارد.

بیوگرافی بیتا سحرخیز, بیتا سحر خیز و همسرش

فیلمهای سینمایی بیتا سحرخیز :

نسکافه داغ داغ     ۱۳۸۵     علی قوی تن
فقط چشم‌هاتو ببند     ۱۳۸۵     علیرضا امینی
هم‌خانه     ۱۳۸۶     مهرداد فرید
انعکاس     ۱۳۸۶     رضا کریمی
نیش زنبور     ۱۳۸۸     حمیدرضا صلاحمند
خبر خاصی نیست     ۱۳۹۳     مصطفی شایسته

بیوگرافی بیتا سحرخیز, بیتا سحر خیز و همسرش

سریال های تلویزیونی بیتا سحر خیز

راه بی‌پایان    ۱۳۸۶    مینا    همایون اسعدیان
عید امسال    ۱۳۸۸    الهام    سعید آقاخانی
ترانه مادری    ۱۳۸۷    نغمه ادیب    حسین سهیلی زاده
بی کسی    ۱۳۸۸        آرش قادری
نون و ریحون    ۱۳۸۸        فرزاد موتمن
بهار، قبل و بعد    ۱۳۸۸        شاهد احمدلو
گام‌های معلق    ۱۳۸۹        شاهرخ دولکو
مهمانان ویژه    ۱۳۹۰        جواد رضویان
یاور    ۱۳۹۲        علی شاه حاتمی
ماه و پلنگ    ۱۳۹۵    –

بیوگرافی بیتا سحرخیز, بیتا سحر خیز و همسرش

بیتا سحرخیز و مادرش / عکس

بیوگرافی بیتا سحرخیز, بیتا سحر خیز و همسرش

بیوگرافی بیتا سحرخیز, بیتا سحر خیز و همسرش

بیوگرافی بیتا سحرخیز, بیتا سحر خیز و همسرش

بیتا سحرخیز و ویدا جوان در پشت صحنه مجموعه ماه و پلنگ

بیوگرافی بیتا سحرخیز, بیتا سحر خیز و همسرش

اینستاگرام بیتا سحرخیز : Bita_saharkhiz

بیوگرافی بیتا سحرخیز, بیتا سحر خیز و همسرش

تهیه و تنظیم : آریا پیکس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

اخبار و وضعیت حسین محب اهری, بیماری حسین محب اهری

وضعیت حسین محب اهری + بیماری سرطان و اخبار

حسین محب اهری که مدتی است دارای بیماری سرطان می باشد امروز چهارشنبه 26 آبان 95 برای انجام عمل پیوند مغز استخوان در بیمارستان بستری گردید

همسر حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت جسمانی این بازیگر پیشکسوت گفت: هم‌اکنون حسین محب‌اهری برای انجام مقدمات پیوند مغز استخوان در بیمارستان بستری و حال عمومی‌اش خوب است.

وی در خصوص زمان ترخیص محب اهری از بیمارستان اظهار داشت: به احتمال زیاد، بعد از انجام آزمایش‌های پزشکی و پیوند مغز استخوان، تا سه هفته در بیمارستان بستری خواهد بود.

همسر محب اهری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جسمانی و انجام مقدمات عمل جراحی، این بازیگر تا اطلاع ثانوی ممنوع الملاقات است.

این شب ها مجموعه ی معمای شاه با بازی وی از شبکه یک سیما در حال پخش می باشد

اخبار و وضعیت حسین محب اهری, بیماری حسین محب اهری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil