سریال دلدادگان

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی که حدود یک سال تصویربرداری اش به طول کشید از اواسط مرداد ماه پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز میکند . این سریال در 60 قسمت 40 دقیقه ای پخش خواهد شد و ضمن اینکه نام قبلی آن پاهای بیقرار بود و قرار بود از شبکه پنج پخش گردد که در لحظات اخر تغییر نام داد.انتظار می رود این سریال بتواند بینندگان را به لحاظ داستان و فیلمنامه خوب آن جذب خود نماید.

در ادامه به معرفی بازیگران ,موضوع و خلاصه داستان سریال دلدادگان می پردازیم.

بازیگران سریال دلدادگان

سریال دلدادگان در سه فصل روایت میشود . دو فصل گذشته و یک فصل حال که بازیگران هر فصل تغییر میکند. فصل دو از سال ۵۷ تا ۶۴ را به تصویر می‌کشد.

بازیگران سریال دلدادگان

بازیگران فصل 2 زمان گذشته سریال : حمید گودرزی / آرش مجیدی / لیندا کیانی / مهدی صبائی/ افسانه ناصری / سمیرا حسن‌پور / سیروس همتی.

بازیگران فصل حال سریال

مسعود رایگان / پانته آ بهرام / مهرانه مهین ترابی / شاهرخ استخری پویا امینی / سیامک صفاریان / ملیکا شریفی‌نیا / سیامک صفاریان /  سانیا سالاری .

اسامی بازیگران و معرفی نقش های بازیگران دلدادگان

پانته‌آ بهرام (درنقش افسانه ادامه نقش لیندا کیانی) / مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی) / مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (در نقش هاتف) / سیامک صفاریان (در نقش امین) / ‌ ملیکا شریفی‌نیا (در نقش حدیث) / مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی).

سریال دلدادگان

داستان و موضوع سریال دلدادگان

این سریال در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. «پاهای بیقرار» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

این سریال با قسمت‌های زمان حال آغاز شده و بعد به 15 قسمت مجزا در فصل یک و سه می‌رسد.

تیتراژ سریال نیز محمد اصفهانی میخواند.

بازیگران سریال دلدادگان

بازیگران زن سریال دلدادگان

بازیگران زن سریال دلدادگان

فیلم دلدادگان

اسامی بازیگران فیلم دلدادگان

سریال دلدادگان

شاهرخ استخری در نمایی از سریال دلدادگان

پانته ا بهرام در سریال دلدادگان

پانته آ بهرام در نمایی از مجموعه دلدادگان

بازیگران دلدادگان

مهرانه مهین ترابی و مسعود رایگان بازیگران دلدادگان

حمید گودرزی در سریال دلدادگان

حمید گودرزی و آرش مجیدی بازیگران مرد سریال دلدادگان

عوامل سریال دلدادگان

سلفی عوامل سریال دلدادگان

 پشت صحنه سریال دلدادگان

عکسهای پشت صحنه سریال دلدادگان

 پشت صحنه سریال دلدادگان