برنامه های شب یلدا 96

برنامه های تلویزیون شب یلدا 96

طبق هر سال شبکه های صدا و سیما ویژه برنامه های برای بلندترین شب سال یعنی شب یلدا تدارک دیده اند و امسال هم قرار است 3 شبکه تلویزیونی برنامه های مختلفی را به پخش برسانند.در ادامه به معرفی بیشتر و مهمانان این برنامه ها می پردازیم.

برنامه شب یلدا شبکه یک

شبکه 1 سیما شب یلدا را با حضور خوانندگان و بازیگران مشهور سینما و تلویزیون جشن می‌گیرد و احتمالا علی ضیا اجرای را برعهده دارد. در این ویژه برنامه که از ساعت ۱۵: ۲۲ به صورت زنده آغاز می‌شود، جمشید مشایخی برای بینندگان اشعار حافظ را خواهد خواند. مهدی یراحی و مهدی جهانی نیز در استودیوی برنامه برای مخاطبان بصورت زنده آواز خواهند خواند.

از سهراب مرادی (ورزشکار)، لاله و ستاره اسکندری و همچنین استاندار کرمانشاه دعوت شده تا در دورهمی شب یلدای شبکه یک شرکت کنند. قرار است این برنامه به طور زنده ارتباطی با مناطق زلزله زده غرب کشور داشته باشد. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که به تهیه کنندگی محسن رفیعی و اجرای شاهین جمشیدی پنجشنبه شب به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

برنامه شبکه دو در شب یلدا 96

«یک دقیقه بیشتر» هم عنوان ویژه برنامه‌ای است که به مناسبت شب یلدا در دو بخش ویژه با حضور میهمانان مختلف از شبکه دو سیما تقدیم مخاطبان می‌شود. این برنامه میزبان مهمانان مختلفی است که بخش اول، با انتخاب مخاطبان از میان حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگ و هنر مثل موسیقی، سینما، تئاتر پخش خواهد شد و در بخش دوم خوانندگان، بازیگران سریال‌های پرمخاطب، یکی از مادران شهدای حرم و … میهمان برنامه می‌شوند.

فواد صفاریان پور کارگردان این برنامه است و مژده لواسانی اجرای این برنامه را بر عهده دارد. «یک دقیقه بیشتر» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی که به تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان پنجشنبه ۳۰ آذر ساعت ۲۰:۰۰ و ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

همچنین برنامه «عصر خانوده» به مناسبت شب چله (پنجشنبه ۳۰ آذر) میزبان خانواده‌هایی از اقوام مختلف است تا بدین ترتیب به شناخت بیشتر فرهنگ، آداب و رسوم مختلف ایرانی در شب یلدا بپردازد. افزون بر این استفاده از موسیقی‌های محلی، گزارش‌های ویژه و حضور مهمانانی از حوزه‌های مختلف فرهنگ، هنر، سینما و ورزش از دیگر بخش‌های این برنامه است. برنامه «عصر خانواده» ساعت ۱۸:۰۰ پخش می‌شود.

برنامه شب یلدای شبکه سه با اجرای فرزاد حسنی

شبکه سه سیما نیز برای شب یلدا یک ویژه برنامه 120 دقیقه‌ای تدارک دیده است.

سید علی احمدی تهیه کننده ویژه برنامه شب یلدا است و برای اجرای برنامه از بیشتر مجریان یک سال اخیر شبکه سه سیما استفاده کرده است؛ محمد رضا حسینیان و فرزاد حسنی مجریان اصلی برنامه شب یلدای شبکه سه خواهند بود.

قرار است شبکه سه سیما در شب یلدا میزبان مهمانان متنوعی باشد که در طول یک سال گذشته در قاب شبکه سه سیما شاهد حضور آن‌ها در بخش‌های مختلف اجتماعی، معارفی، ورزشی بوده ایم. عوامل سریال‌ها تهیه کننده ها، کارگردانان و بازیگران از میهمانان شب یلدا هستند. بخشی از برنامه هم به چهلمین روز درگذشت زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص دارد و قرار است ارتباط با سرپل ذهاب در شب یلدا برقرار شود. ویژه برنامه شبکه سه سیما پنج شنبه بعد از اخبار ساعت ۲۲ به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

شبکه نسیم با دورهمی مهران مدیری در شب یلدا 96

شبکه نسیم نیز ویژه برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری را برای شب یلدا تدارک دیده است و علی اوجی به همراه همسرش نرگس محمدی مهمان این برنامه هستند . همچنین عماد طالب زاده و حجت اشرف زاده نیز خوانندگان مهمان برنامه دورهمی در شب یلدای 96 هستند.ای