عکس جدید, عکس هنرمندن, عکسهای داغ هنرمندان, عکس روز

۴۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

بیژن امکانیان و همسرش

بیژن امکانیان ,بیژن امکانیان و همسرش

بیژن امکانیان بازیگر سینما و تلویزیون امکانیان متولد 27 مرداد 1332 در آبادان می باشد. 

وی فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران و گذراندن دوره های تخصصی آموزش مربیگری تئاتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. از جمله فعالیت های وی می توان: کارگردانی تئاتر و کارگردانی فیلم کوتاه 8 م.م نیز اشاره کرد.

وی این روزها در حال ایفای نقش در سریال گسل در نقش معاون یکی از وزیران به میباشد که قرار است به زودی پخش گردد.

بیژن امکانیان و همسرش

بیژن امکانیان و همسرش

مصاحبه با بیژن امکانیان

چگونگی ورود به دنیای بازیگری : من دانشجوی رشته تئاتر دانشکده هنرهای زیبا بودم و در همان زمان در روزنامه اطلاعات به عنوان منتقد فیلم نقد می‌نوشتم. با فعالیت در سینمای آزاد یکی دو فیلم کوتاه ساختم و در فیلمهای کوتاهی هم بازی می‌کردم که با پیروزی انقلاب اسلامی و با فراهم شدن زمینه ورود نسلی جدید به سینمای حرفه‌ای به همراه مهدی صباغ‌زاده فریدون جیرانی و موسوی تعاونی را به نام “ایفا” تشکیل دادیم و کار اول سینمایی‌مان را از آنجا آغاز کردیم.

کار شرکت تعاونی ما در سینما با این فیلم“آفتاب نشین‌ها” آغاز شد و من نیز در این فیلم نقش مقابل علی نصریان را بازی می‌کردم. دو سال بعد در سال ۶۲ صباغ زاده فیلم سینمایی “پرونده” را برای بنیاد مستضعفان و جانبازان ساخت که من نقش کوتاه اما مهمی را در آن بازی کردم و بعد از آن ، جیرانی “سناتور” را براساس طرحی از من نوشت . بازی در فیلم “گل‌های داودی” یکی از عوامل موثری بود که باعث شده چهره‌ ام در بین خانواده‌ها شناخته شود .

همزمان با نمایش این فیلم خیلی‌ها فکر می‌کردند من واقعا نابینا هستم . “گل‌های داودی” کار ملودرامی بود که از نظر حسی خیلی روی تماشاگر تاثیر گذاشت و به همین دلیل هم فیلم ماندگاری شد . بعد از «گل‌های داوودی» ده‌ها پیشنهاد مشابه آن را رد کردم و در فیلم‌هایی حاضر شدم که حس می‌کردم می‌توانند چیز تازه‌ای به کارنامه ام اضافه کنند. مثلا در یک فیلم فقط به این انگیزه بازی کردم که صدابرداری سر صحنه داشت و به من فرصت می‌داد که با صدای خودم بازی کنم.

البته دوبلورهایی که به جای من صحبت کرده‌اند، نقش مهمی در موفقیتم به عنوان بازیگر داشته‌اند،‌ اما می‌خواستم بازیگری با صدای زنده را تجربه کنم. نقش‌های دیگری هم بودند که در زمان خودشان موفق بودند تا این که رسیدیم به اواخر دهه ۱۳۷۰ با تحولاتی که در عرصه مدیریت فرهنگی و سیاست‌های سینمایی کشور پدید آمد، سینمای ایران وارد مرحله جدیدی شد. در این دوران واقعا انتخاب چندانی برایم وجود نداشت.

اغلب فیلم‌ها قصه‌های سطحی دختر و پسری داشتند و در آن سینما جایی برای من نبود یا دست‌کم نقش جذاب و وسوسه‌کننده‌ای پیشنهاد نشد. پس باید منتظر پیشنهادهای خوب می‌ماندم که در نهایت با “سربازهای جمعه” این اتفاق افتاد .

وی “تقاطع” را فیلم بسیار خوبی در کارنامه‌ کاریش می‌داند و از اینکه بعد از ۲۷ سال حضور در سینمای حرفه‌ای ، “تقاطع” باعث شده ،اولین جایزه ‌اش را برای بازیگری بگیرد می‌گوید : این جایزه و تشویق برای هر بازیگری که این معنا برایش جدی باشد بسیار ارزشمند خواهد بود.

گفتگو با وی در خصوص آخرین فعالیت سینمایی اش

با توجه به اینکه آیدا پناهنده قبل از «آبروی از دست رفته آقای صادقی» تنها یک فیلم تلویزیونی به نام «قصه داوود و قمری» را در کارنامه خودداشت، این فیلم چه ویژگی داشت که بازی در آن را پذیرفتید؟

– ویژگی بارزان که قبل از هر چیز نظرم را جلب کرد فیلمنامه بود. «آبروی از دست رفته آقای صادقی» فیلمنامه بی نقص و دقیقی داشت. دریافت جایزه بهترین فیلمنامه هم واقعا حقش بود. در بسیاری از فیلمنامه ها می بینیم که کاراکترها بیش از اندازه حضور دارند. آنقدر که در سکانس هایی حضورشان به پیشبرد داستان هیچ کمکی نمی کند اما در این فیلم شخصیت ها به اندازه بودند. برای بازیگر یک اثر بهترین راهنما در ابتدای کار، فیلمنامه آن است. این یک واقعیت غیرقابل انکار است. البته موارد دیگر هم به اندازه ای تاثیرگذار هستند. اولین باری که فیلمنامه را خواندم بدون هیچ شکی تصمیم گرفتم در آن بازی کنم.

بیژن امکانیان

کلیت فیلمنامه خوب بود یا نقشی که به شما پیشنهاد داده بودند؟

– نقش هم بسیار متفاوت بود. پیشنهادهای زیادی را بعد از خواندن فیلمنامه رد کردم. البته در بعضی موارد هم تردید داشتم. بالاخره بیکاری هم چیز خوبی نیست. برای همین در مورد بعضی کارها تردید می کنم و در نهایت خودم را راضی می کنم که از انتظاراتم کوتاه بیایم و نقش را قبول کنم. معمولا هم از انتخابم پشیمان می شوم چون سر صحنه، کار آنطور که باید پیش نمی رود و من اذیت می شوم. در این موقعیت ها که قرار می گیرم سعی می کنم کمک کنم تا نقاط ضعف فیلمنامه در طول کار رفع شود اما فیلمنامه هایی هم هستند که هیچ یک از این دغدغه ها را برایم به وجود نمی آورد. فیلمنامه «آبروی از دست رفته…» هم از همین دسته بود. فیلمنامه این تله فیلم به لحاظ ساختار دراماتیک و شخصیت پردازی بسیار پخته بود. آنطور نیست که فقط به این دلیل که نقش من در فیلم خوب بوده بگویم پس فیلمنامه خوبی هم داشته. چند وقت پیش نقشی به من پیشنهاد شد که خیلی متفاوت و خاص بود ولی وقتی فیلمنامه را خواندم نتوانستم با کار ارتباط برقرار کنم. داستان آنقدر بد نوشته شده بود که می توانست نقش به آن خوبی را هم خراب کند.

بیوگرافی بیژن امکانیان

خبر تهیه کنندگی فیلم بعدی آیدا پناهنده توسط شما قبل از جشنواره جام جم منتشر شده بود. آنقدر به کار این کارگردان جوان اعتقاد داشتید که قبل از آنکه بازخوردهای کار را ببینید، تهیه کننده فیلم بعدی شان شدید؟

– البته «داوود و قمری» فیلم اول آیدا پناهنده و همین طور فیلم های کوتاه او هم جایزه هایی گرفته بود. من قبل از «آبروی از دست رفته …» هیچ شناختی از ایشان نداشتم. فقط مطالبی را که درباره او در مطبوعات منتشر شده بود را خوانده بودم اما فیلمنامه را که خواندم فهمیدم همه مطالب مثبتی که درباره او نوشته شده بود حقیقت داشت.

البته فیلمنامه «آبروی از دست رفته …» به صورت مشترک نوشته شده است.

– بله فیلمنامه را آیدا پناهنده و ارسلان امیری مشترکا نوشته اند اما اولین شناختی که بازیگر از کارگردان پیدا می کند فیلمنامه ای است که از او به دستش می رسد. حتی اگر فیلمنامه را خودش ننوشته باشد با انتخابی که کرده می توان متوجه سطح سلیقه وذوق هنری اش شد.

در مدیوم تلویزیون تله فیلم به نسبت سریال چندان جدی گرفته نمی شود. کارگردان و بازیگران آن بیشتر از اینکه نگاه جدی به کار داشته باشند تله فیلم را یک منبع درآمد می بینند. برای همین آنطور که باید برای کار انرژی نمی گذارند اما «آبروی از دست رفته …» با توجه به جایزه های بسیاری که از جشنواره جام جم گرفت، نشان داد که می شود تله فیلم خوب ساخت.

– دقیقا همینطور است اما نگاه پناهنده به «آبروی از دست رفته …» اصلا اینطور نبود که صرفا پولی بگیرد و برود کنار، کار هم خودش یک جوری جمع می شود. اطلاع دارم که حتی تا الان هنوز با ایشان تسویه حساب نشده است. همه بچه ها فشرده کار می کردند. مدت تصویربرداری یک ماه بود و ما مهر روز 12 ساعت کار می کردیم. یعنی اگر می خواستیم اینقدر فشرده کار نکنیم زمان تولید طولانی تر می شد. چیزی در حدود ساخت یک فیلم سینمایی. حتی دیده ام فیلمهای سینمایی را که در 25 روز فیلمبرداری آن تمامشده. نه تنها کارگردان بلکه همه عوامل «آبروی از دست رفته …» این تله را در حد یک فیلم سینمایی جدی گرفتند. مثلا مرتضی قیدی، فیلمبردار حتی راکورد نور را هم مثل فیلم های سینمایی حفظ می کرد. هیچ چیز سرسری نبود، من هم کاملا در اختیار کار بودم. هرگز به خاطر کمبود امکانات کار را آسان نگرفتم. یادم است یک سکانس را در فروشگاه اسباب بازی فروشی گرفتیم. کارگردان با دقت کار می کرد، اینطور نبود که دوربین را یک جا بکارد و برود. برای همین یک مقدار گرفتن این سکانس طول کشید. صاحب اسباب بازی فروشی عصبانی شد و می خواست همه گروه را بیرون کند. می گفت مگر من چقدر پول گرفتم که اینقدر کارتان طول می کشد. گروه داشتند وسایلشان را جمع می کردند که بروند، رفتم پادرمیانی کردم و گفتم این فیلم بودجه زیادی ندارد و همه ما با مبالغ کمی داریم کار می کنیم. نهایتا قانع شد و کارمان را همانجا تمام کردیم. می خواهم بگویم این فیلم با معیارهای درستی ساخته شد. حالا اگر به زعم عده ای معیار درست، معیار سینمایی است؛ پس می شود گفت آبروی از دست رفته آقای صادقی هم یک فیلم سینمایی است که برای تلویزیون ساخته شده.

بیژن امکانیان

البته برگزاری جشنواره جام جم باعث شده برای صاحبان آثار معیار سنجش به وجود بیاید و رقابت و مورد ارزیابی قرار گرفتن دلیلی شود تا بیشتر به کیفیت اثرشان توجه کنند.

– خوبی جشنواره همین است. نکته جذاب درباره موفقیتی که «آبروی از دست رفته …» در این جشنواره به دست آورده این است که فیلم به هیچ عنوان مناسبتی نیست. البته اشکالی هم نداردکه یک فیلم به صورت مناسبتی بودن آن امتیاز ویژه ای به فیلم تعلق نگرفته. «آبروی از دست رفته …» به هیچ مناسبتی اشاره نداردو تمام جوایزی که دریافت کرده کاملا به حق است. این فیلم یک مسئله اجتماعی را با نگاهی نسبتا تلخ مطرح می کند؛ تلخی که به فیلم و مخاطبان آن تحمیل نشده بلکه موقعیت کاراکترهای آن باعث ایجادش می شوند. نکته مثبت دیگر فیلم خاکستری بودن کاراکترهای آن هستند هیچ کدام مطلقا مثبت یا منفی نیستند. این معیار حتی در کوتاهترین نقش های فیلم هم وجود دارد. آدم ها واقعی هستند.

بیژن امکانیان ,بیوگرافی بیژن امکانیان

اتفاقات چنین مشخصه ای در اکثر آثار تلویزیونی وجود ندارد. در بیشتر آثار یک بدمن و یک قهرمان حتما وجود دارد.

– البته می شود گفت آقای صادقی قهرمان این فیلم است اما نه به مفهوم کلی آن. او هم اشتباهاتی در زندگی مرتکب شده که در زمانی طولانی دامن خودش و دیگران را گرفته. آقای صادقی یک شخصیت محوری دارد. نمی شود گفت آدم بی نقصی است. واقعیت این است که در فیلمنامه برای شخصیت پردازی کوچکترین نقش هم همان زمان گذاشته شده که برای آقای صادقی در نظر گرفته شده بود. کمترین نقش ها هم دقیق و بی نقص هستند.

حالا گذشته از فیلم «آبروی از دست رفته…» شما طی این سال ها در تله فیلم ها و سریال های مختلفی بازی کردید، برخی می گویند حساسیت های بیژن امکانیان خیلی کمتر شده که بازی در تله فیلم وسریال را قبول می کند.

– از یک زمانی به بعد برای دلم بازی کردم. نقش هایی انتخاب می کردم که بتوانم با آنها مهارت خودم را در بازیگری محک بزنم و این فرصت بیشتر در سریال ها برایم فراهم شد. یکگی از کارهای خوب من سریالی بود به اسم «آسایه تنهایی» متن بسیار خوبی داشت که مینو فرشچی نوشته بود اما متاسفانه موردتوجه قرار نگرفت. برای بازیگر کار در سریال سختی داردکه در مدیوم های دیگر کمتر وجود دارد. حفظ تداوم حس به دلیل طولانی بودن زمان فیلمبرداری بسیار مهم است که معمولا بازیگرها آن را رعایت نمی کنند. در سایه تنهایی من نقشی داشتم که حسی و درونی بود. برای همین هم جذب آن شدم. می خواستم ببینم چطور بازیگر می تواند دیالوگ هایی که جنبه شعاری دارند را تبدیل به واقعیت درون زندگی کند و با مهارت بازیش از گل درشت بودن شعار آن کم کند. این یکی از تجربه های خاص من بود.

بیوگرافی بیژن امکانیان

فیلم های سینمایی بیژن امکانیان

رخ دیوانه (۱۳۹۳)
قصه پریا (۱۳۸۹)
زیر آب (۱۳۸۸)
تقاطع (۱۳۸۴)
قلقلک (۱۳۸۴)

غروب شد بیا (۱۳۸۳)
سربازهای جمعه (۱۳۸۲)
آخرین نبرد (۱۳۷۶)
خفاش (۱۳۷۶)
قاعده بازی (۱۳۷۶)

فرار از جهنم (۱۳۷۵)
نابخشوده (۱۳۷۵)
حسرت دیدار (۱۳۷۳)
دیوانه وار (۱۳۷۳)
راه افتخار (۱۳۷۳)

سال‌های بی‌قراری (۱۳۷۳)
راز گل شب بو (۱۳۷۲)
لبه تیغ (۱۳۷۱)
آواز تهران (۱۳۷۰)
در آرزوی ازدواج (۱۳۶۹)
صنوبرهای سوزان (۱۳۶۸)
شب حادثه (۱۳۶۷)

سیمرغ (۱۳۶۶)
صعود (۱۳۶۶)
گمشدگان (۱۳۶۶)

دبیرستان (۱۳۶۵)
گل‌های داوودی (۱۳۶۳)
پرونده (۱۳۶۲)
سناتور (فیلم) (۱۳۶۲)
آفتاب نشینها (۱۳۶۰)

سریالهای بیژن امکانیان

سریال جاده چالوس
سریال گسل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

معرفی بازیگران و داستان سریال نفس

معرفی بازیگران و داستان سریال نفس

سریال نفس

سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان این روزها در حال تولید می باشد و یکی از گزینه پخش در ایام رمضان امسال می باشد.

زمان پخش : این مجموعه قرار است در حدود 27 قسمت ایام ماه رمضان 96 از شبکه سه سیما پخش گردد.

در ادامه به معرفی این سریال می پردازیم.


سریال نفس ,بازیگران سریال نفس

بازیگران سریال نفس

اسامی بازیگران فیلم

مسعود رایگان / ژاله صامتی (در نقش عالیه) /  فاطمه گودرزی /  علیرضا کمالی / بهناز جعفری / قربان نجفی / احسان امانی / شهاب شادابی / هادی عامل هاشمی / پژمان جمشیدی / ساناز سعیدی  / هدایت هاشمی / داریوش فرهنگ / معصومه قاسمی پور / رامین راستاد / خسرو شهراز / هادی حجازی فر

سریال نفس ,بازیگران سریال نفس

موضوع و داستان سریال نفس

نفس یک درام روانشناسانه است که در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب روی می دهد و در مورد جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی اش فاش می شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده ای را پشت سرمی گذارد.

سریال نفس ,بازیگران سریال نفس

ساناز سعیدی بازیگر دختر سریال نفس

سریال نفس ,بازیگران سریال نفس

لوکیشن ها و محل فیمبرداری

شهر نور، وردیج، کلاک، سینما صحرا و بیمارستان فیروزآبادی از جمله آخرین لوکیشن هایی هستند که عوامل «نفس» در آنها مشغول به کار بوده اند و گروه به زودی عازم یکی از شهرهای شمال کشور خواهند شد.

سریال نفس ,داستان سریال نفس

مسعود رایگان در نمایی از مجموعه نفس / عکس

سریال نفس ,بازیگران سریال نفس

فاطمه گودرزی

سریال نفس ,بازیگران سریال نفس

ژاله صامتی بازیگر زن سریال نفس

سریال نفس ,بازیگران سریال نفس

سریال نفس ,بازیگران سریال نفس

سریالهای رمضان 96

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

آیا پایتخت 5 به پخش رمضان 96 می رسد؟

پایتخت 5 رمضان 96

زمان پخش پایتخت 5

چندی پیش اخباری مبنی بر شروع پیش تولید سریال پایتخت 5 در تاریخ 25 فروردین ماه 96 توسط عوامل سریال اعلام شده بود اما این تاریخ فرا رسید و خبری از شروع کار نشد و به بازیگران سریال اعلام شده است که یک ماه آزاد هستند و اگر می خواهند می توانید در این مدت سر کار دیگری بروند.

پایتخت 5 که قرار بود تازه ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج در سال جاری باشد، به دلیل زمان کم تا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عدم آماده شدن سریال از کنداکتور ماه رمضان شبکه اول سیما خارج شده است؛ چرا که الهام غفوری، تهیه کننده کار پیش از این اعلام کرده بود که فیلمبرداری فصل جدید «پایتخت» 4 ماه زمان نیاز دارد و طبیعتا با این وضعیت، «پایتخت 5» نمی تواند برای ماه مبارک رمضان آماده پخش شود.

نکته قابل توجه در این زمینه سکوت سازمان اوج و همچنین عدم پاسخگویی دست اندرکاران ساخت این سریال است؛ به گونه ای که تلاش های خبرنگار ما برای تماس با عوامل «پایتخت 5» بی نتیجه ماند و همچنین روابط عمومی سازمان اوج نیز اطلاعاتی درباره چرایی این اتفاق ارائه نمی کند.

اما بعد از انتشار این خبر الهام غفوری تهیه کننده پایتخت این موضوع را تکذیب کرد و گفت :

این خبر را تکذیب می‌کنم. نمی‌دانم چرا چنین خبری منتشر شده است. تیم ما در حال انجام کارها بر طبق برنامه است و همه چیز در دفتر ما روی روال است. پیش‌تولید این مجموعه نیز متوقف نشده و در حال آماده کردن آن برای پخش در رمضان ۹۶ هستیم.

غفوری با تاکید براین‌که متوقف شدن سریال به دلیل کمبود وقت صحت ندارد ادامه می‌دهد:‌ ما همیشه با چنین شرایطی روبرو بوده‌ایم و قرار نیست این مجموعه به چنین دلیلی متوقف شود.

این تهیه‌کننده درباره زمان شروع فیلمبرداری «پایتخت5» نیز می‌گوید: به زودی مجموعه را کلید خواهیم زد و در روزهای آینده در این‌باره اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

به گفته او تیم ثابت بازیگران این مجموعه در سری پنجم آن نیز حضور دارند و هنوز بازیگر جدیدی به آن‌ها اضافه نشده است. بر اساس خبرهای قبلی قرار است بخش‌هایی از این مجموعه در کشورهای دیگر از جمله قبرس تصویربرداری شود.

آیا پایتخت 5 به پخش رمضان 96 می رسد؟

سریالهای رمضان 96 را بشناسید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

پانته آ بهرام و همسرش و دخترش +عکس‌های اینستاگرامش

پانته آ بهرام ,بیوگرافی پانته آ بهرام و همسرش

بیوگرافی پانته آ بهرام

پانته آ بهرام بازیگر سینما و تلوزیون و تئاتر متولد 13 اسفند 1348 در تهران می باشد و 48 سال سن دارد.

تحصیلات: بهرام در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده است. 

او در سال 1367 با ورود به مدرسه ی هنر و ادبیات صدا و سیما، در رشته ی بازیگری فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1370 از مدرسه ی هنر و ادبیات فارغ التحصیل شد. سال 1371 در رشته نمایش نویسی در دانشگاه پذیرفته شد و سال 1375 نیز فارغ التحصیل گردید.

او از بدو ورودش به مدرسه هنر و ادبیات در تئاترهای مختلفی به ایفای نقش پرداخت و در سینما و تلویزیون نیز فعالیت نمود.

وی این روزها در حال بازی در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی می باشد.

ازدواج و همسر

پانته ا بهرام متاهل می باشد و چند سالی است که ازدواج کرده است. وی یک دختر هم دارد.

پانته آ بهرام و همسرش

پانته آ بهرام و همسرش

پانته آ بهرام و پدرش ,پانته آ بهرام و دخترشپانته آ بهرام و پدرش و دخترش

گفتگو با پانته آ بهرام 

متفاوت ترین بازیگر سینما و تلویزیون هستم

پانته‌آ بهرام در خصوص لقبی که اهالی سینما به آن دادند گفت: من متفاوت‌ترین بازیگر سینما و تلویزیون هستم زیرا بازیگری را با احترام به این شغل و جدیت آغاز کردم و این حرفه برایم یک شغل دم دستی نبود.

پانته آ بهرام

وی  افزود: بازیگری من با تئاتر کلید خورد و همه می‌دانند که تئاتر نه پول و نه شهرت دارد؛ من قدرتمند، درست و دقیق به راهم ادامه دادم و در سن 19 سالگی به دلیل بازی در تئاتر بهرام بیضایی جایزه‌ی تئاتر فجر را از دست رئیس جمهور اسبق گرفتم.

بازیگر فیلم “چهار شنبه سوری” اظهار داشت: من سعی کردم در تمام این سالها  استانداردهای بازیگری را رعایت کنم و به نظر خودم جزء با کیفیت ترین بازیگران ایران هستم.

وی ادامه داد: وقتی با دانش و علاقه وارد حرفه‌ای شوی قطعا در آن موفق خواهی شد و اگر به شغلت احترام بگذاری و آن را به نحو احسن انجا دهی پول به دنبالش می‌آید. از سویی افراد باید سریع تکلیف آینده‌ی خود را مشخص کنند و به زندگیشان جهت دهند. گاهی اوقات من فرد 50 ساله‌ای را می‌بینم که علاقه مند به بازیگری بوده و در پی رسیدن به این شغل است و من چاره‌ای جز افسوس خوردن برای این فرد ندارم؛ البته درست است که هیچ زمانی برای شروع دیر نیست اما اقدام زو تر سبب نتیجه گیری بهتر می‌شود.

بهرام در خصوص وضعیت کنونی بازیگران سینمای ایران عنوان کرد: در همه جای دنیا دو دسته بازیگر سطحی و استخوان دار داریم.

این بازیگر ادامه داد: من نام مافیا را در سینمای ایران نمی برم و به نظرم مافیا وجود ندارد. در سینمای ما همچون بازی شطرنج دو جناح سفید و سیاه وجود دارد و من به دلیل بلد نبودن این بازی جزؤ هیچ گروهی نیستم. من سالها در سینما به جای شطرنج تخت نرد بازی کردم و منچ انداختم چون به نسبی بودن جهان و بینابین بودن آن اعتقاد دارم.

پانته آ بهرام و دخترش

عکس دختر پانته آ بهرام

وی در ادامه افزود: سینما در کشور ما یک محصول وارداتی است و بسیاری از شرایط لازم را ندارد برای مثال بازیگران خارج از کشور برای بیشتر دیده شدن زمینه‌های نمایش گری زیادی دارند اما در ایران یک بازیگر برای نمایشگری باید تحت حمایت یک تهیه کننده برود یا جناح خاصی پیدا کند و همین امر سبب تعهد نداشتن هنرمند به شغلش می‌شود.

بعضی‌ها هنوز بازیگری را حرفه نمی‌دانند

بازیگر فیلم “هیچ” بیان کرد: بعضی از خانواده‌ها هنوز بازیگری و کلا هنر را حرفه نمی‌دانند به همین دلیل فرزندانشان را وادار به ورود در رشته‌های دیگر می‌کنند؛ بازیگران سینما هم دو دسته هستند گروهی تحصیلات دانشگاهی یا آکادمیک در این زمینه دارند و گروه دیگر بدون هیچ پیش زمینه‌ای وارد این حرفه می‌شوند؛ بعضی با ورود به سینما، درس سینما می‌آموزند و ماندگار می‌شوند و بعضی دیگر به راحتی از میدان بیرون می‌روند.

 بازیگر فیلم “بیگانه” در خصوص این فیلم اظهار داشت: “بیگانه” جزء بهترین کار های من است که هر بازیگری آرزوی بازی آن را دارد و استحقاق دریافت جایزه در سی و دومین دوره جشنواره فجر را داشت. در اواخر بازی این کاراکتر به خاطر بازی‌‌‌های ظریف روحی و چشمی دچار بیماری عصبی شدم.

وی ادامه داد: بهرام توکلی نیز کارگردان بسیار باهوش و با برنامه‌ای است که برای لحظه به لحظه‌ی زندگیش برنامه دارد و “بیگانه” هم جزء با کیفیت ترین کارهای او بود اگر سینما قدر آن را بداند و او باز فیلم بسازد همکاری‌های بیشتری با هم خواهیم داشت و توکلی امسال هم یک فیلم خوب در جشنواره فجر دارد.

این بازیگر  بیان کرد: من هنوز از داوری های سی و دومین جشنواره ی فجر شگفت زده هستم؛ تمام افرادی که “بیگانه” ر ا دیدند گفتند که جایزه می‌گیرم اما من حتی کاندیدا هم نشدم از سویی ماجرای رضا عطاران و نویدزاده چیزی از ارزش آنها کم نکرد اما سبب شد همه ما به گروه داوری این جشنواره شک کنیم!

عکس‌ اینستاگرام پانته آ بهرام

بازی من وابسته به نگاه کارگردان است

پانته آبهرام عنوان کرد: بعضی از بازیگران برای بازی خود در یک فیلم  برای آن سرمایه گذار پیدا می‌کنند که الان اتفاق خوبی است اما خطر بزرگی برای آینده‌‌ی سینما به حساب می‌آید. من می‌دانم اگر کارگردانی به سراغم می‌ آید تنها برای بازی‌ام است.

وی افزود: بازی من شدیدا به نگاه کارگردان وابسته است؛ دوستانم می‌گویند که تو همانند یک دستگاه با دکمه‌های مختلفی که قابلیت بازی در هر نقش بنابه خواسته ی کارگردان را داری.

بازیگر فیلم “پستچی سه بار در نمی‌زند” خاطر نشان کرد: خوشبختانه با کارگردانان با کیفیت متفاوتی از جمله اصغر فرهادی و حسن فتحی کار کرده‌ام؛ فرهادی با نگاهی رئال و فتحی به شکل شاعرانه به مسائل می‌نگرد.

این بازیگر عنوان کرد: جهان براساس عشق ساخته شده و تنها عشق می‌تواند افراد را نجات دهد؛ من هم عاشق بازیگری هستم و تمام عمر و زندگی خود را برسر این کار گذاشته‌ام و به هیچ سمت و سوی دیگری نخواهم رفت.

وی ادامه داد: به نظر خودم “چهار شنبه سوری” و “من مادر هستم” بهترین کارهایم هستند.

*تمام بازیگران زن ایران دست مریزاد دارند

بازیگر فیلم “من مادر هستم” گفت: من از ابتدا برای مردم کار کردم و بدون توجه و نگاه آنها ادامه‌ی بازیگری برایم معنایی ندارد.

وی ادامه داد: گاهی می‌شنوم که فردی با دیدن بازی من در فیلمی جهت زندگی‌اش تغییر کرده و همین برای کل زندگی من کافی است.

بهرام افزود: وضعیت بازیگران خانم در ایران سخت و پوشیده است چون امکانات محدودی دارند و من به تمام بازیگران زن ایران دست مریزاد می‌گویم.

*انوشیروان ارجمند یکی از اصلی ترین مشوق های من در بازیگری بود

بهرام در خصوص انوشیروان ارجمند اظهار داشت: انوشیروان ارجمند از بهترین و اصلی ترین مشوق‌های من در بازیگری بود و نحوه‌ی کارم را دوست داشت. من به مرگ هنرمند اعتقاد ندارم و انوشیروان ارجمند همیشه زنده است.

وی درباره‌ی رموز ماندگاری یک هنر مند گفت: مردمی بودن، شناسایی و درک توانایی‌ها، انتخاب درست و انسان خوبی بودن از رموز موفقیت یک هنرمند است.

وی ادامه داد: “پرویز بهرام” پسر عموی پدر من است؛ پدر من هم از درون یک هنرمند محسوب می‌َشود و تا چند روز پیش حال خوبی نداشت اما الان بهتر است یک بیمار بیشتر از کمک‌ های مالی به مهربانی نیاز دارد امیدوارم مسولان حواسشان به هنر مندان باشد.

جزء توقیفی‌ترین بازیگران سینما هستم

بهرام در پایان عنوان کرد: من از آمدن به برنامه‌های زنده استقبال زیادی نمی‌کنم؛ امیدوارم این گفتگو مفید و خوب باشد من در جشنواره‌ی امسال دو فیلم “مرگ ماهی” حجازی  و “مشرف به کوچه ی بی نام” علیمردانی را دارم البته اگر توقیف نشوند زیرا من از توفیقی‌ترین بازیگران سینما هستم.

گفتنی است؛ در پایان این بخش “چهار شنبه سوری” با کسب 35.5 درصد آرا بهترین اثر پانته آبهرام از دیدگاه مردم شناخته شد.

حسین یاری و پانته آ بهرام در پشت صحنه سریال عاشقانه

پانته ا بهرام

اینستاگرام پانته آ بهرام : instagram / PantiArt

برخی جوایز پانته ا بهرام

بهرام در طول فعالیت خود موفق به اخذ جوایز مختلفی به شرح ذیل شد: 1370- جایزه ی اول بازیگر زن جشنواره ی تئاتر فجر. 1376- جایزه ی سوم بازیگری تئاتر فجر. 1377- جایزه ی اول بازیگری جشنواره ی دفاع مقدس. 1378- جایزه ی اول بازیگری جشنواره ی تئاتر فجر. 1380- جایزه ی دوم بازیگری جشنواره ی تئاتر فجر، جایزه ی اول انجمن منتقدین تئاتر.

فیلم های سینمایی پانته آ بهرام

۱۳۹۴    گذرموقت
۱۳۹۳    کوچه بی‌نام
۱۳۹۲    طبقه حساس
۱۳۹۲    تراژدی
۱۳۹۲    بیگانه
۱۳۹۱    گس

۱۳۹۱    روز روشن
۱۳۹۰    میگرن
۱۳۹۰    بی خود و بی جهت
۱۳۸۹    من مادر هستم
۱۳۸۹    اسب حیوان نجیبی است
۱۳۸۸    خواب‌های دنباله دار

۱۳۸۸    طهران:روزهای آشنایی
۱۳۸۸    هیچ
۱۳۸۷    پستچی سه بار در نمی‌زند
۱۳۸۵    اقلیما
۱۳۸۵    بچه‌های ابدی
۱۳۸۴    چهارشنبه‌سوری

۱۳۸۳    سه راه حل برای یک مشکل
۱۳۸۱    غوغا (فیلم)
۱۳۸۱    بانوی من
۱۳۸۱    توکیو بدون توقف
۱۳۷۸    عینک دودی
۱۳۷۵    زشت و زیبا

سریال های پانته آ بهرام

آئینه(سری سوم) (۱۳۶۶)
چهره به چهره
بحران معنویت
ایستگاه

مسافر(سیروس مقدم)
بحران معنویت
سکوت
پلیس جوان

وکیل
زیر هشت(سیروس مقدم۱۳۸۹)
خانواده حمزه‌علی خان
جستجوگران
تعبیر وارونه یک رویا (۱۳۹۴)
عاشقانه (1395)

 تاتر های پانته آ بهرام

آتقی و شهر خیال (۱۳۶۹)
مجلس عاشقانه سلیمان و بلقیس (۱۳۶۹)
مرگ یزدگرد (۱۳۷۰)
شب بخیر مادر (۷۵-۱۳۷۴)

زمستان ۶۶ (۱۳۷۶)
رقص کاغذ پاره (۱۳۷۷)
پس تا فردا و دل سگ (۱۳۷۸)
یک دقیقه تا سکوت (۱۳۷۹)

افسون معبد سوخته (۱۳۸۰)
همان همیشگی – زمزمه مردگان – رازها و دروغها (۱۳۸۱)
خواب در فنجان خالی – شب هزار و یکم (۱۳۸۳)
نمایشنامه‌خوانی آدم‌های خیس (۱۳۸۳)

شکلک (مهر ۱۳۸۳)
با دهان بند سکوت (مهر ۱۳۸۳)
زمزمهٔ مردگان (آذر ۱۳۸۳)
هی مرد گنده گریه نکن! (دی ۱۳۸۳)

منطقهٔ اشغال شده (بهمن ۱۳۸۳ – در جشنوارهٔ تئاتر فجر)
نورا (تابستان۱۳۸۹ علیرضا کوشک جلالی)
افسون معبد سوخته (مهر و آبان ۱۳۹۵) کیومرث مرادی، تهران، ایرانشهر – سالن استاد سمندریان

 پانته آ بهرام و همسرش و دخترش +عکس‌های اینستاگرامش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

داستان و موضوع فیلم امتحان نهایی

داستان و موضوع فیلم امتحان نهایی

فیلم سینمایی امتحان نهایی به کارگردانی عادل یراقی و فیلمنامه ای از مرحوم عباس کیا رستمی از روز چهارشنبه 30 فروردین 96 در سینماهای سراسر کشور اکران ش را آغاز می نماید که شهاب حسینی و لیلا زارع بازیگران اصلی آن می باشند. در ادامه به معرفی این فیلم می پردازیم.

داستان و موضوع

شهاب حسینی در «امتحان نهایی»، در نقش یک معلم ریاضی مقابل دوربین حسین جعفریان، ظاهر شده است که برای تدریس درس ریاضی به یک پسربچه، به خانه آن‌ها رفت و آمد دارد و همین امر باعث آشنایی او با مادر بچه می‌شود. این آشنایی در نهایت باعث رقم خوردن اتفاقاتی می‌شود که سوژه اصلی فیلم را تشکیل می‌دهد.

بازیگران فیلم امتحان نهایی

شهاب حسینی / لیلا زارع / بهنام عسگری / امیرحسین سلامتی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی مجری تلوزیون ایران است که در تاریخ 1 مرداد 1352 در تهران متولد شد.

داریوش فرضیایی به دلیل ایفای نقش عمو پورنگ به شهرت رسید. هم اکنون عده کثیری از مردم وی را با نام عمو پورنگ می شناسند.

داریوش فرضیایی, بیوگرافی داریوش فرضیایی(عمو پورنگ)

داریوش فرضیایی فعالیت هنری خود را از سال 1373 آغاز کرده است.

وی این روزها برنامه محله گل و بلبل که از شبکه 2 پخش میگردد را اجرا میکند . برنامه ای که بهترین سریال سال 95 تلویزیون گردیده است.

ازدواج و همسر

وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد . وی در برنامه بعضیا علی ضیا در خصوص و دلیل ازدواج نکردنش گفت : اگر فرصت و شرایط آن پیش بیاید حتما ازدواج خواهم کرد.
او گفت: الان دغدغه خانوادگی دارم که مادرم است. ایشان قلبشان درد می‌کند و زیاد نمی‌تواند راه برود.

گفتگو با داریوش فرضیایی

عمو پورنگ چند سالشه؟

هجده سال(باخنده)

داریوش فرضیایی چند سالشه؟

اونکه پانزده سالشه(باخنده)

عمو پورنگ کی قراره که بزرگ بشه و از عالم کودکی دربیاد؟

شماهم که حرف مادرم رو میزنید! اونم که الهی قربونش برم دائم میگه کی قراره دست از این دنیای کودکی ات برداری!

داریوش فرضیایی, عمو پورنگ و همسرش

سخت ترین سوال و زیباترین جمله ای که بچه ها تاکنون خطاب به عمو پورنگ مطرح کرده اند، چیست؟

این بوده که آیا اتفاق افتاده که بچه ها را فراموش کنم؟

در پاسخ باید بگویم هیچ گاه این طور نبوده و من همیشه به یاد آنها هستم و زیباترین جمله ای که به من گفته اند «عمو پورنگ دوستت دارم» بوده است.

در دوران مدرسه و زمانی که دانش آموز بودید، بچه درس خوانی بودید یا نه؟

بله. علاوه بر درس، انشاء و داستان نویسی ام نیز خوب بود و به درس علوم هم علاقه زیادی داشتم، کمی هم شیطان بودم اما همه مرا دوست داشتند.

کارتون مورد علاقه شما در دوران بچگی؟

گوریل انگوری، سندبا و یوگی و دوستان.

عکس داریوش فرضیایی و مادرش

مجری مورد علاقه شما؟

من اجرای خانم رضایی رو خیلی دوست داشتم.هنوز هم اجراشون رو دوست دارم واگه برنامه داشته باشن تماشا میکنم.

با پورنگ بیشتر احساس راحتی می کنید یا با داریوش فرضیایی ؟

هر دو یکی هستند. من زمانی که با بچه ها هستم بیشتر احساس راحتی و جوانی می کنم حتی در تنهایی هم فکر می کنم کودکان مرا نگاه می کنند و در واقع همین خود سازی است که مرا به سوی یک الگوی رفتاری مناسب سوق می دهد.

عمو پورنگ چگونه خود را به دنیای پاک و بی آلایش کودکان نزدیک می کند؟

سعی می کنم همیشه پاکی، نشاط و طراوت دوران کودکی در وجودم باشد. البته در این راه صمیمیت و صداقت گفتار را از یاد نخواهم برد. بچه ها را عاشقانه دوست دارم و از بودن با آنها لذت می برم.

به نظر خودتان گل ای جان رقیب عمو پورنگ است؟

هم رقیب و هم رفیق! گل ای جان در عین رقیب بودن، دوست و رفیق من است و بچه ها هم خیلی او را دوست دارند. او شخصیت لطیفی است و هر کس برداشت خاص خودش را از او دارد.

فکر می کنید نزد بچه ها محبوب هستید یا مشهور؟

قطعا قبل از مشهور بودن، محبوب هستم. محبوب بودن لطف دو چندان دارد چرا که محبوب بین دل های بی گناه و پاک ماندگاری را تثبیت می کند و این لطف پروردگار است که شامل حال من شده است.

برخی معتقدند در اجرای کودکانه باید برای مخاطب نقش بازی کنی تا هم ذات پنداری بین کودک و مجری ایجاد شود. این قضیه چقدر درباره اجراهای عمو پورنگ صادق است؟

هیچیکدام از کارهای من نقش بازی کردن نیست. همیشه سعی کرده ام خودم باشم. من نمی توانم از صداقت و پاکی درون کودکی جدا شوم. هنوز خودم را کودک می دانم و سعی می کنم از شادی های زیبای کودکی فاصله نگیرم.

نحوه اجرایتان را صد در صد قبول دارید یا فکر می کنید می توانید بهتر ازاین باشد؟

مطمئنا کسی نمی تواند که درست کار کرده است و این گفته به طورصد در صد اشتباه است. من هم امیدوارم بتوانم بهتر از این باشم. در واقع در برنامه سازی برای کودکان باید مثل آنها بشویم و برای این منظور من بارها به مهد کودک ها و دبستان ها رفته ام و کتاب های روان شناسی کودک را نیز بسیار مطالعه می کنم. در مجموع باید تلاش کرد تا بهتر از این بود.

در زندگی بیشتر به نام کدام یک از ائمه توسل می جویید؟

حضرت علی (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع).

داریوش فرضیایی

چه چیزی در زندگی به عمو پورنگ آرامش می دهد؟

این که بدانی دیگران دوستت دارند، برایت دعا می کنند و تو را باور دارند، بیش از هر چیز دیگری برایم آرامش بخش است.

خاطره انگیز ترین لحظه های اجرا برای شما کدامند؟

لحظه هایی که با بچه ها صحبت می کنم و مثلا می گویم: الان یک گرمکن پوشیده ای و او می گوید: آره، آره عمو و من می گویم موهایت هم کم است و او نیز فورا تایید می کند و فکر می کند که من واقعا او را می بینم و این حس که بچه ها فکر می کنند ارتباط ما کاملا طبیعی و دو طرفه است و من واقعا آنها را می بینم برایم خیلی لذت بخش و خاطره انگیز است.

از بین سرودهایی که اجرا کرده اید کدام یک را بیشتر دوست دارید؟ چرا؟

همه سرودهایی را که برای بچه ها خوانده ام دوست دارم اما سرود «اردک تک تک» را بیشتر می پسندم. چون بچه ها هم آن را بیشتر دوست دارند و معمولا آن را زمزمه می کنند.

تاکنون دل بچه ای را شکسته اید؟

فکر نمی کنم این طور بوده باشد. سعی کرده ام چنین اتفاقی نیفتد.

کار با بچه ها و اجرا برای کودکان سخت است یا آسان؟

کار با بچه ها بسیارمشکل است و شما باید از کوچکترین فرصت نهایت استفاده را بکنید تا بتوانید آموزش های مثبت و مناسبی را از طرق رسانه پر طرفدار تلویزیون به کودک منتقل کنید.

آیا همه بچه ها و مخاطبانتان شما را دوست دارند؟

به طور قطع نمی توانم بگویم. اما قریب به اتفاق آنها مرا دوست دارند ولی لازم است این را بگویم که عمو پورنگ همه بچه ها را دوست دارد حتی آنهایی را که دوستش نداشته باشند! بچه ها تا زمانی که بچه اند، پاک ترین حس را دارند و بهترین موجودات روی زمین هستند. باید با آنها صادقانه برخورد کنیم.

تا به حال خودتان را برای اجراهایی که داشته اید تحسین کرده اید؟

این که از کاری که انجام داده ام خرسند باشم، زیاد پیش آمده اما تعریف و تمجید را دیگران باید بکنند نه خود فرد.

موفقیت تان را بیشتر مدیون چه کسانی هستید؟

اول خدا و یاری جد مادرم و دوم خود مادرم.(خانم سیده فاطمه گیلانپور) و تمامی عوامل برنامه خصوصا دوست خوبم مسلم آقاجانزاده که همین جا از همه آنها تشکر میکنم. 

از این که خانواده های زیادی در کنار فرزندانشان بیننده برنامه شما هستند(حتی پیرمرد ها و پیر زن ها) چه احساسی دارید؟

امیدوارم بتوانم جوابگوی محبت تک تک آنها باشم و به هدفم که از ابتدا ارائه یک کار خوب و مفید بوده رسیده باشم. واقعا خوشحالم که مخاطبانم از کودکان فراتر رفته اند.

داریوش فرضیایی ,ازدواج داریوش فرضیایی

راستی شنیده بودیم عموپورنگ ازدواج کرده!

شایعه است اما همه واقعیت ها از شایعه شروع میشه(باخنده)

پس ازدواج کردید؟

نه بابا ! به خدا ازدواج نکردم.اما نمیدونم این مسائل خصوصی چرا اینقدر برای مردم مهمه.به نظر من مسائل مهمتر از ازدواج من هم وجود داره.

درباره همکار کوچکتان، امیر محمد برای ما بگید.

من سه سال به تنهایی برنامه را اجرا کردم و همواره بحث یکنواخت نشدن و ایجاد فضاهای شاد را داشته‌ایم. همیشه مرسوم بوده است که در چنین برنامه‌هایی از عروسک استفاده کردند و خود من هم از این شیوه استفاده کرده‌ام اما هیچ وقت هیچ عروسکی را ثابت در برنامه‌هایم نگه نداشته‌ام.اما امیر محمد یک کودک و یک عروسک واقعی است و بچه‌ها می‌توانند با او ارتباط برقرار کنند و اگر قرار است به کسی آموزش غیر مستقیم داده شود. من به همراه دوستانم معتقدیم که بچه‌ای که بتواند این توانایی را داشته باشد، به مراتب بهتر از عروسک است. چون کودکان بسیاری با امیر محمد ارتباط برقرار کرده‌اند.

آیا ممکن است امیر محمد در برنامه بعدی شما، یعنی بعد از فوق برنامه، حضور نداشته باشد؟ یا آیا ممکن است کسی دیگر، مثلا سهند یا متین، برای همیشه جای امیرمحمد رابگیرند؟

امیر محمد کودکی است که قابلیت‌های بسیاری دارد، اما هنوز جای کار دارد و باید خیلی از نیروهای نهفته و پتانسیلش فعال شود.اما باید بگویم که امیر محمد هیچ وقت از این برنامه نمی‌رود. یک اشتباهی ما می‌کنیم این است که فردی را که تجربه دارد کنار می‌گذاریم و افراد دیگری را می‌آوریم. این اشتباه است و من با آن مخالفم .

اگر قرار بود،‌امیر محمد برود چرا آمد و ما برایش زحمت کشیدیم؟

امیر محمد با تجربه بیشتر می‌ماند. شاید حضور کمتری داشته باشد ولی پخته‌تر جلوی دوربین می‌آید و بچه‌های دیگر هم همینطور. من سعی می‌کنم امیر محمدها و پورنگ‌‌های دیگری را تربیت کنم. این یک واقعیت است. من یک روز دورانم به پایان می‌رسد.

چه امسال چه چند سال دیگر و چه کسی باید باشد که این راه را ادامه بدهد؟

من تجربه خود را در اختیار افرادی قرار می‌دهم که آینده در دستان آنهاست.

نظرتان درباره ی جذب مخاطب و سرگرمی چیست؟

جذب مخاطب و سرگرمی اعتقاد دارم و در کنار آن باید به کودک آموزش داد واگر غیر از این باشد، مستقیم‌گویی می‌شود و کودک تلویزیون را خاموش می‌کند. یکی از اشتباهات ما در برنامه‌سازی کودک همین مساله است. تا شروع
به برنامه‌سازی می‌کنیم. قصد داریم تمام مفاهیم و پیام‌ها را به او آموزش بدهیم، در صورتیکه خود ما در دوران کودکی شاید بسیار پرخطاتر بوده‌ایم.

فکر میکنید چقدر طول بکشد تا افراد دیگری مانند عمو پورنگ دوباره بیاید؟

این را نمی‌دانم. چنین مسائلی نه دست من است و نه دست دیگران. شعار نمی‌دهم، ولی 10 تا 11 سال طول کشید و تلاش کردم تا به این مرحله برسم و بگویم که می‌توانم این کار را انجام بدهم. شاید نفر بعد از من هم همین مقدار طول بکشد تا به این مرحله برسد. من از مسوولان درخواست می‌کنم که بیشتر روی این مساله سرمایه‌گذاری کنند، چون ممکن است سن فرد بالاتر برود یا فرصت‌ها از دست برود. کاش من سال 73 که رفتم سازمان و پشت درهای بسته
ماندم، کارم را آغاز کرده بودم. البته من این مسائل را به فال نیک می‌گیرم که قدر جایگاه فعلی خود را بیشتر بدانم.فقط امیدوارم که مسئولان اعتماد کنند و قابلیت‌های افراد را بیشتر بشناسند.

دوست دارید بچه ها برای شما چه دعایی کنند؟

این که سالم بمانم و بتوانم خدمتگزار آنها باشم، دچار لغزش نشوم، فریب شیطان را نخورم و صادقانه چون گذشته برایشان برنامه اجرا کنم.

عمو پورنگ ,بیوگرافی عمو پورنگ

و در پایان؟

از همه عزیزانی که مصاحبه را می خوانند درخواست می کنم که خوبی و صداقت را فراموش نکنید و همیشه به یاد خدا باشید. مهربان و دوست داشتنی است، از جنس خود بچه ها. این روزها کمتر کسی را می توان یافت که به سراغ جعبه جادو برود و عمو پورنگ را با دنیای از شادی های کودکانه اش به مهمانی خانه دلش فرا نخواند. او به بچه ها عشق می ورزد و می کوشد شکوفه های رنگارنگ لبخند را به آنان هدیه دهد!

بیوگرافی داریوش فرضیایی,عمو پورنگ

داریوش فرضیایی در پشت صحنه برنامه محله گل و بلبل

برنامه هایی که داریوش فرضیایی اجرا کرده است:

    ما و شما (۱۳۷۴)
    تورنگ و پورنگ (۱۳۷۸)
    کودک و نوجوان (۱۳۸۱)
    ویژه ماه رمضان (۱۳۸۱)
    شبکه بی‌طرف (۱۳۸۳)

    یکی و تکی (۱۳۸۴)
    باز باران با طراوت (۱۳۸۵)
    شبکه کودک شبکه کوچک (۱۳۸۷)
    فوق برنامه عمو پورنگ (۱۳۸۸)
    بوستان دوستان پورنگ (۱۳۸۹)

    عبور موقت (۱۳۹۰)
    هزار و شصت و شونزده (۱۳۹۱)
    کتابخانه عمو پورنگ (۱۳۹۳–۱۳۹۲)
    عیدانه ۹۴ عمو پورنگ (۱۳۹۴)

    محله گل و بلبل (۱۳۹۴)
    عیدانه ۹۵ عموپورنگ (۱۳۹۵)
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

عکس سنگ قبر عارف لرستانی

قبر عارف لرستانی

مزار عارف لرستانی

مرحوم عارف لرستانی در روستای سیمینه واقع در استان کرمانشاه ، زادگاه پدری‌اش و در جوار پدربزرگش دفن گردید.

عارف لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون به علت ایست قلبی در تاریخ 24 فروردین ماه 96 از دنیا رفت . روحش شاد و یادش گرامی

عکس سنگ قبر عارف لرستانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود قسمت 6 سریال عاشقانه

دانلود قسمت 6 سریال عاشقانه

دانلود سریال عاشقانه قسمت ششم با لینک مستقیم و کیفیت بالا

تاریخ پخش : 4 اردیبهشت 96

دانلود قسمت ششم عاشقانه

 قسمت ۶ سریال عاشقانه در روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 96 در سایت آریا پکیس قرار گرفت.

لینک های دانلود | Download Link

دانلود کیفیت 1080

دانلود کیفیت 720p

دانلود کیفیت 480p

این سریال در فضای اینترنت فقط به صورت قانونی و حلال برای دانلود قرار گرفته است پس وقت خود را بیهوده هدر ندهید.

کارگردان : منوجهر هادی

بازیگران : مهناز افشار/محمدرضا گلزار/حسین یاری/ساره بیات/هومن سیدی/پانته آ بهرام /بهاره کیان افشار/فرزاد فرزین و …

آنجه در قسمت شش خواهید دید /  خلاصه داستان : رضا بنا به دلایلی از همسرش پگاه جدا می شود و زندگی شان پایان می یابد و …

تیزر و موزیک ویدیویی از قسمت شش عاشقانه

دانلود قسمت ششم سریال عاشقانه قسمت ششم سریال عاشقانه دانلود قسمت ششم سریال عاشقانه

دانلود سریال عاشقانه قسمت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

علت مرگ عارف لرستانی

مرگ عارف لرستانی

 فوت عارف لرستانی

عارف لرستانی بازیگر جوان و باسابقه سینمای ایران که در مجموعه های طنز شناخته شد شب گذشته به علت ایست قلبی در خواب درگذشت.

سپند امیرسلیمانی از بازیگران نزدیک به وی گفت: متاسفانه این خبر درست است و همه در شوک هستیم. این خبر را از همسر این بازیگر جویا شدیم که متاسفانه خبر درگذشت این بازیگر صحت دارد.

آخرین گفتگوی عارف لرستانی در برنامه دورهمی با مهران مدیری : منتظر مرگ نیستم

بیوگرافی

عارف لرستانی متولد 15 بهمن 1350 در کرمانشاه، بازیگر تئاتر و تلویزیون بود که با مجموعه جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر از جمله قهوه تلخ با او همکاری کرد.

علت مرگ عارف لرستانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود تیتراژ روزهای بهتر

دانلود تیتراژ روزهای بهتر

دانلود اهنگ پایانی سریال روزهای بهتر با صدای علیرضا افتخاری

این فیلم از فروردین ماه 96 از شبکه یک سیما پخش میگردد.

دانلود آهنگ سریال روزهای بهتر

دانلود تیتراژ در ادامه

دانلود آهنگ با لینک مستقیم / Download

مجموعه روزهای بهتر به صورت اپیزودیک در سی قسمت از شبکه یک هر شب پخش میگردد که اهنگ و موسیقی فیلم توسط استاد علیرضا افتخاری خوانده شده است.

دانلود تیتراژ پایانی سریال روزهای بهتر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil