عکس جدید, عکس هنرمندن, عکسهای داغ هنرمندان, عکس روز

۳۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

موضوع داستان و بازیگران سریال پایتخت 5 +عکسها و پشت صحنه

پایتخت 5

سریال پایتخت 5 به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی همسر الهام غفوری تولید خود را از اردیبهشت ماه 96 آغاز کرده است و این روزها آخرین مراحل فیلمبرداری خود را سپری می کند تا برای پخش آماده گردد.

زمان پخش پایتخت 5

این سریال در 15 قسمت 40 دقیقه ای نوروز 97 از شبکه یک سیما پخش خواهد گردید.

بازیگران پایتخت 5

اسامی بازیگران به همراه نقش

محسن تنابنده در نقش نقی معمولی/ ریما رامین فر در نقش هما / احمد مهرانفر در نقش ارسطو عامل /  هومن حاج عبداللهی در نقش رحمت / علیرضا خمسه در نقش بابا پنجعلی / سارا  و نیکا فرقانی  / هدایت هاشمی در نقش اوس موسی / بهرام افشاری / مصطفی و مجتبی بلال حبشی در نقش رحمان و رحیم / سلمان خطی و …

موضوع و داستان پایتخت 5

طبق گفته های کارگردان قرار است که خانواده‌‌ معمولی به دلایل منطقی مجبور می‌شوند سر از یک کشور خارجی مانند یونان در بیاورند و آنجا با ماجراهایی گره می‌خورند که همبستگی خانواده، عشق و علاقه آنها به همدیگر، اهمیت وطن و دور هم بودن را بیشتر از گذشته درک می‌کنند.

وی در خصوص سبک روایت فیلمنامه میگوید:  فعلاً نمی شود فیلمنامه را لو داد، اما به طور کلی می شود گفت که قصه فضایی جدید و شیرین دارد، چندین سفر به خارج از کشور و، شمال و جنوب ایران باید انجام شود و کلا سریال در فصل جدید بسیار پر لوکیشن است.

وی در پایان گفت : موضوعاتی  ویژه و خاص در قصه فصل پنجم طرح می گردد که امیدوارم این تلاش مشترک با حمایت مدیران سازمان صدا و سیما  پایه گذار اثری آبرومند و قوی تر از پایتخت های قبل برای مخاطبان شریف ایرانی باشد.

فضایی متفاوت و داستانی متفاوت را در سری پنجم پایتخت می بینید

الهام غفوری تهیه کننده کار گفته است که فصل پنجم سریال در فضایی جدید و با سبک و سیاقی دیگر نسبت به آنچه تا به حال دیده اید ساخته می شود و به طور قطع این مساله کار تولید را سخت و طاقت فرسا خواهد کرد.

وی افزود: «پایتخت 5» چه به لحاظ داستان و چه به لحاظ ابعاد مختلف شخصیت ها و نوع قصه گویی نیازمند ساخت دکور، انتخاب مکان های ویژه و… داشت و این مساله کار ما را در اجرا سخت تر از قبل کرده است .من و تیم فعال در این پروژه سنگین امیدوار هستیم توقع چند ساله مردم از سریال پایتخت که هر ساله کار ما را سخت تر کرده است امسال نیز برآورده شود.

یکی از این اتفاقات حضور داعش در این سریال می باشد که گروه برای تصویرداری این سکانس نیز به ترکیه سفغر کرده اند.

پشت صحنه ضبط سکانسهای مربوط به حضور داعش

فیلم پایتخت 5

بهرام افشاری در پایتخت 5

بهرام افشاری بازیگر جدید سریال پایتخت 5

هومن حاج عبداللهی بازیگر نقش رحمت

تیپ هومن حاج عبداللهی بازیگر نقش رحمت در پایتخت5

مجتبی و مصطفی بلال حبشی برادران دوقلو سریال پایتخت

مجتبی و مصطفی بلال حبشی برادران دوقلو سریال پایتخت

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو

عکسهای پشت صحنه پایتخت 5

عکسهای سریال پایتخت 5

پایتخت 5

پشت صحنه سریال پایتخت 5

پایتخت ۵

پشت صحنه پایتخت 5

پشت صحنه پایتخت پنج

عکسهایی از پشت صحنه سری پنجم سریال پایتخت

بازیگران پایتخت 5

محل و کشور فیلمبرداری پایتخت پنج

ضبط صحنه های خارج از کشور سریال پایتخت ۵ در شهر گیرنه کشور قبرس آغاز شده و سایر بخش ها نیز در تهران، کیش، شهرک سینمایی دفاع مقدس، شهر پرند و شهرهای شمال کشور  و همچنین کشور ترکیه ضبط خواهد شد.

عوامل سریال پایتخت

تهیه کننده: الهام غفوری، کارگردان: سیروس مقدم، طراح و سرپرست نویسندگان: محسن تنابنده، خشایار الوند، نویسنده: امیر حسین قاسمی، مدیر تولید: محمود اتحادی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، گروه تصویر: وحید ملک محمدی، شمس الدین رئیس وند، حسین آردهی، رضا احمدی، حسین ارقبایی، عکاس: محمد فوقانی.

مدیر چهره پردازی: مجید اسکندری، مجریان گریم: مرتضی کهزادی، محبوبه تاتلاری، ایمان خیراندیش، سروش عباسی، مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی، دستیار اول کارگردان: مصطفی تنابنده، منشی صحنه: آسیه معصوم زاده، دستیار کارگردان: میلاد منصوری

دستیار برنامه ریز: امیر سلیم خانی، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، گروه لباس: نسیم غضنفرزاده، ساهره جوانمرد، گروه صحنه: جواد فاضلی، احمد عبدالهی، ‌محمد مرادی، مشاور هنری: عباس بلوندی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، مشاور رسانه ای: مجتبی احمدی، گروه صدابرداری: پرویز جلیلی، علی میرزاده، دستیار تهیه: محمدرضا آهی، بدلکار: امیرحسین خنجری.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود فیلم زرد

دانلود فیلم زرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بیوگرافی سوگل خلیق و همسرش +عکسها اینستاگرامی اش

سوگل خلیق

بیوگرافی و زندگینامه

سوگل خلیق بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد تهران می باشد

تحصیلات : وی فارغ التحصیل رشته‌ی کارگردانی تئاتر است.

شروع بازیگری او به صورت حرفه ای در سینما با حضور در فیلمهای دو و خماری اتفاق افتاد . البته او پیش از این در چندین نمایش تئاتر حضور داشته است.

حضور او در سریال پرواز در ارتفاع صفر به کارگردانی عبدالحسین برزیده نیز اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون می باشد . وی در این سریال نقش شیرین همسر کیومرثبا بازی شاهرخ استخری را ایفا می نماید.

ازدواج و همسرش

وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

سوگل خلیق و همسرش

عکس سوگل خلیق در کنار مهرداد صدیقیان

بیوگرافی سوگل خلیق

سوگل خلیق در سریال پرواز در ارتفاع صفر

عکسهای سوگل خلیق

اینستاگرام سوگل خلیق : instagram/sogolkhaligh

اینستاگرام سوگل خلیق

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بیوگرافی بهاره ریاحی و همسرش

بهاره ریاحی

بهاره ریاحی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد سال می باشد.

وی در رشته تئاتر تحصیلات خود را انجام داده است.

شروع بازیگری وی در سینما در سال 89 با حضور در فیلم برف روی کاج ها با نقشی کوتاه اتفاق افتاد و بعد از آن نیز در آثار سینمایی دیگری از جمله جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادی , به خاطر پونه و به تازگی نیز فیلم تابستان داغ حضور یافت.

او همچنین سریال مهرآباد اولین مجموعه تلویزیونی بود که در آن حضور داشت و اخیرا نیز در سریال پرواز در ارتفاع صفر در نقش کتایون حضور دارد.

بیوگرافی بهاره ریاحی

ازدواج و همسر

وی تاکنون ازدواج نکرده است ( اطلاعات بیشتر موجود نیست)

بیوگرافی بهاره ریاحی

عکسهای اینستاگرام بهاره ریاحی : instagram/Baharehriahi

بهاره ریاحی و همسرش

بهاره ریاحی در سریال پرواز در ارتفاع صفر

بهاره ریاحی

فیلمها و سریالها : «مهتاب روی سکو»، «جدایی نادر از سیمین»، «حبیب آقا»، «پرواز در ارتفاع صفر»، «تابستان داغ»، «به خاطر پونه»، «برف روی کاج‌ها»

بهاره ریاحی بیوگرافی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود فیلم لونه زنبور

دانلود فیلم لونه زنبور

دانلود فیلم سینمایی ایرانی لونه زنبور با لینک مستقیم و کیفیت بالا کامل

دانلود رایگان لونه زنبور با کیفیت اصلی hd / 1080p ,720p,480p

دانلود فیلم لونه زنبور

ژانر فیلم : طنز اجتماعی | کارگردان : برزو نیک نژاد | تهیه کننده : سعید خانی | سال ساخت : 1396| فرمت : MP4 | پخش در نمایش خانگی : به زودی

بازیگران : محسن کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان افشار، پیام احمدنیا , رعنا آزادی ور،هومن برق نورد , فرید سجادی حسینی

موضوع و خلاصه داستان : تا حالا از نزدیک دست چپ زن یه پادشاه دیدی؟

لینک های دانلود قانونی

دانلود با کیفیت 1080p
دانلود با کیفیت 720P

دانلود با کیفیت 480p
دانلود با کیفیت 360p


تیزری از پشت صحنه فیلم – Download

عکسهای فیلم

دانلود رایگان فیلم لونه زنبور

دانلود فیلم لونه زنبور

فیلم لونه زنبور

عوامل فیلم

مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدا بردار: مهران ملکوتی، مجری طرح: مصطفی غلامی آبادانی، مدیر تولید: میثم معراجی، برنامه ریز: افشین رضایی، طراح صحنه: محسن نصرالهی، طراح چهره پردازی: عظیم فراین.

طراح لباس: دلیله صوفیانی، دستیار یک فیلمبردار: آرش رمضانی، دستیار اول کارگردان: نوید صلاحی، منشی صحنه: الهام اخوان، مدیر تدارکات: سجاد نوری، عکاس: میلاد کیایی، مشاور رسانه ای: سپیده هاشمی، تبلیغات: گروه هنری دیالوگ.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

سریال محکومین

سریال محکومین

سریال محکومین به کارگردانی مشترک سیدجمال سید حاتمی . مسعود قناعت و تهیه کنندگی بهروز مفید این روزها در حال تولید برای پخش از شبکه یک سیما می باشد.

زمان پخش : این مجموعه در ایام پاییز یا زمستان 96 در 30 قسمت 40 دقیقه ای از شبکه 1 پخش میگردد.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران فیلم می پردازیم.

بازیگران سریال محکومین

داستان و موضوع سریال محکومین

داستان این اثر پیرامون مجازات جایگزین است. این جرایم سعی دارد تا کاری کند که افرادی که به دلایل غیر عمد مرتکب جرمی شده‌اند، به زندان نیفتاده و آن دوران را در فضایی دیگر سپری کنند. هدف این سریال فرهنگ‌سازی در بخش مجازات جایگزین است.

در «محکومین» در هر قسمت یک پرونده برای هر یک از محکومین تشکیل می‌شود و به جایتنبیه و زندان نگاه جدیدی فرهنگ سازی خواهد شد. این موضوع مت یکسال است که توسط قوه قضائیه تائید شده اما در جامعه کنونی هنوز جایگزین نشده است.

بازیگر زن سریال محکومین

بازیگران سریال محکومین

نقش اصلی سریال را لیلا زارع ایفا می نماید و در تمامی قسمتها حضور دارد . وی در این سریال ایفاگر کاراکتر اصلی داستان است. او نقش یک زن مددکار اجتماعی را عهده‌دار است.

حسین مهیری / علی شادمان / حسین سلیمانی / مهدی صباغی / علی انصاریان / فرشاد احمد زاده (بازیکن پرسپولیس) / محمد حاتمی / مسعود کرامتی / بهادر مالکی /مسعود میرطاهری

فرشاد احمدزاده در سریال محکومین

سلفی فرشاد احمدزاده در سریال محکومین با علی انصاریان

سریال محکومین

بازیگران محکومین فیلم محکومین 

عوامل سریال

محمدرضا سکوت تصویربردار، علی جودی دستیار یک و برنامه ریز، طلا معتضدی، حسین قناعت، محمد عبدی نویسنده، مرتضی پورحیدری طراح صحنه و لباس، علیرضا نیازی صدابردار،‌احسان روناسی گریمور، مسعود مهدوی مدیر تولید،‌سارا مطلق منشی صحنه و …

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود فیلم تابستان داغ

دانلود فیلم تابستان داغ

دانلود فیلم سینمایی ایرانی تابستان داغ با لینک مستقیم کیفیت بالا و حجم کم

دانلود رایگان تابستان داغ با کیفیت hd 1080 / 720 / 480

دانلود فیلم تابستان داغ

ژانر : اجتماعی |  سال ساخت : 1395 | کارگردان : ابراهیم ایرج زاد | تهیه کننده : جواد نورز بیگی | فرمت :Mp4 – Mkv | پخش در نمایش خانگی : به زودی

بازیگران : پری ناز ایزدیار، علی مصفا، مینا ساداتی، یسنا میر طهماسب و صابر ابر، بازیگران خردسال: مانیا علیجانی، پرهام محمدی 

خلاصه داستان : سرین که نمی تواند بخاطر دختر شش ساله اش طلاق بگیرد، زندگی اش را جمع کرده، بی اطلاع شوهرش به گوشه ایی از شهر پناه می برد و در مهدکودک بیمارستانی مشغول به کار می شود او مجبور است دخترش را در خانه تنها بگذارد، اما شوهرش آنها را پیدا می کند…

لینک های دانلود قانونی

دانلود با کیفیت 1080p
دانلود با کیفیت 720P

دانلود با کیفیت 480p
دانلود با کیفیت 360p

دانلود تیزر فیلم – Download

حواشی فیلم : فیلم «تابستان داغ» با نامزدی در 13 رشته، دارای رکورد بیشترین تعداد نامزدی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد. 

فروش فیلم : این فیلم در زمان اکران خود در سینماها حدود 1 میلیارد تومان فروش داشت.

درباره فیلم تابستان داغ

این فیلم دو خط داستانی متفاوت از دو قشر متفاوت جامعه را روایت می کند. یکی قشر آسیب پذیر جامعه که برای زندگی بهتر و فرار از مشکلات در حال دست و پا زدن است و قشر دیگر که مطابق کلیشه چند سال اخیر سینمای ایران، پزشک هستند و به دنبال ارتقاء جایگاه اجتماعی شان. اتصال این دو خط داستانی جدا به وسیله کودکی انجام می شود که قرار است پلی باشد میان کمرنگ شدن مشکلات نسرین و در آن سو، زنده نگه داشتن زندگی مشترک خانم دکتر و همسرش.

عکسهای فیلم

دانلود تابستان داغ

دانلود فیلم تابستان داغ

دانلود فیلم تابستان داغ لینک مستقیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

فیلم ملی و راه های نرفته اش

ملی و راه های نرفته اش

 

فیلم ملی و راه های نرفته اش به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی از روز چهارشنبه 22 شهریور ماه 96 اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است.

در ادامه به معرفی موضوع داستان و بازیگران فیلم به همراه آنونس ویدیویی آن می پردازیم.

ملی و راههای نرفته اش

موضوع و داستان فیلم

داستان فیلم به این صورت است که ملیحه، دختر جوان و کم‌تجربه عاشق جوانی به نام سیامک می‌شود و بر خلاف میل خانواده، با او ازدواج می‌کند و به زودی تفاوت دیدگاه و اختلاف فرهنگی بین این دو آشکار می‌شود.

فیلم ملی و راه های نرفته اش

بازیگران فیلم ملی و راههای نرفته اش

میلاد کی مرام (در نقش سیامک)/ ماهور الوند در نقش ملیحه / السا فیروزآذر / جمشید هاشم‌پور / افسر اسدی / جمشید جهانزاده / فرزانه نشاط‌خواه / ستاره اسکندری / سارا خویینی‌ها / مسعود فروتن و فلور نظری

بازیگران ملی و راه های نرفته اش

تیزر فیلم

میلاد کی مرام و ماهور الوند

نقد فیلم به زودی در همین صفحه قرار خواهد گرفت.

فیلم ملی

داستان فیلم ملی و راه های نرفته اش

film mali va rahhaye narafte ash

عوامل فیلم

مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری/ مدیر تولید: محمد صادق آذین/ صدابردار: اسحاق خانزادی/ تدوین: سپیده عبدالوهاب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود آهنگ های تیتراژ سریال پرواز در ارتفاع صفر

دانلود آهنگ های سریال پرواز در ارتفاع صفر

تیتراژ ابتدایی , میانی وسط و پایانی فیلم پرواز در ارتفاع صفر با لینک مستقیم و کیفیت اصلی بالا

دانلود آهنگهای تیتراژ سریال پرواز در ارتفاع صفر

مجموعه پرواز در ارتفاع صفر همزمان با هفته دفاع مقدس از شبکه یک سیما پخش میگردد.

تهیه کننده: قرار است برای موسیقی متن با یک آهنگساز معروف صحبت کنیم که موسیقی متن را بسازد. به چند خواننده برای تیتراژ پایانی و کلیپ های سریال هم فکر می کنیم .

این مجموعه روایتگر زندگی یک خلبان نیروی هوایی در هیاهوی جنگ تحملی ایران و عراق است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود آهنگ تیتراژ سریال هاتف با خوانندگی و صدای محسن چاوشی

آهنگ تیتراژ سریال هاتف با خوانندگی و صدای محسن چاوشی

دانلود تیتراژ پایانی فیلم هاتف با لینک مستقیم و کیفیت اصلی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال هاتف از محسن چاوشی

سریال هاتف به کارگردانی داریوش یاری ایام محرم 96 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد .

به محص انتشار می توانید این اهنگ را دانلود کنید.

دانلود آهنگ سریال هاتف

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil