عکس جدید, عکس هنرمندن, عکسهای داغ هنرمندان, عکس روز

۴۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود فیلم ساعت 5 عصر

دانلود فیلم ساعت 5 عصر

دانلود فیلم سینمایی ساعت پنج عصر با لینک مستقیم و چهار کیفیت مختلف

فیلم ساعت ۵ عصر به کارگردانی مهران مدیری

دانلود فیلم ساعت پنج عصر

ژانر فیلم : کمدی | نویسنده و کارگردان : مهران مدیری | سال ساخت : 1395 | مدت زمان : 95 دقیقه | فرمت Mp4 | پخش در نمایش خانگی : به زودی

دانلود تیزر اول فیلم – Download

دانلود تیزر دوم فیلم – Download

لینکهای دانلود فیلم

این لینکهای بعد از پایان اکران فیلم در سینماها فعال میگردد و به صورت قانونی و غیر رایگان می باشد.

دانلود با کیفیت 1080p
دانلود با کیفیت 720p
دانلود با کیفیت 480p
دانلود با کیفیت 360p


دانلود ساعت 5 عصر

خلاصه داستان :این فیلم از 7 صبح تا ۵ بعداز ظهر یک فرد (با بازی سیامک انصاری)  را در تهران روایت می‌کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد.مهران مدیری به این دلیل که شخصیت اصلی فیلم تنها تا ساعت ۵ عصر وقت دارد که یک امضا بگیرد، نام فیلم سینمایی اش را «ساعت 5 عصر» گذاشت.

بازیگران : سیامک انصاری , مهران مدیری , امیر جعفری , آزاده صمدی , نگین معتضدی , رسول نجفیان

رکورد های فیلم

رکورد اول : تعداد سانس(40 سانس در کورش)
رکورد دوم : فروش اینترنتی
رکورد سوم : فروش اولین روز اکران


پخش آنلاین آنونس های فیلم

تصاویر فیلم

دانلود ساعت پنج عصر

دانلود فیلم ساعت پنج عصر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بیوگرافی بهنام بانی

بهنام بانی

بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ در تاریخ 11 مهرماه سال 1366 متولد شده است و 30 سال سن دارد . وی اصالتا دامغانی می باشد و عضو یک خانواده 4 نفری است.

او یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و با مادرش فقط 19 سال اختلاف سن دارد.

وی دوران دانشجویی خود را در سال 84 در شهر شاهرود گذرانده است و از همان موقع در عرصه موسیقی فعالیت داشته است اما به گفته ی خودش او سالها تلاش کرد تا شناخته شود و صدایش شنید شود اما در ان مدت موفق نشد.

تا اینکه در یکی دو سال اخیر قطعاتی را با همراهی و تنظیم حامد برادران تولید کردم وارد شرایط جدیدی شدیم که به نوعی آغازگر فاز تازه ای از فعالیت های من در عرصه موسیقی است که طی انعقاد قراردادی با مدیریت موسسه «آوای فروهر» به زودی کارهای جدیدی را آغاز خواهیم کرد.

البته طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته آلبوم جدیدم با شکل و شمایلی کاملا متفاوت وارد بازار می شود و ما بعد از انتشار آلبوم عملا وارد فاز برگزاری کنسرت ها خواهیم شد که امیدوارم این فضای جدید بتواند دربرگیرنده اتفاقات خوبی باشد.

ازدواج و همسرش

بهنام بانی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد و طبق گفته ی خودش فعلا تصمیمی برای انجام این کار ندارد.

مادر بهنام بانی

بهنام بانی و مادرش

بهنام بانی و حامد برادران

بهنام بانی و حامد برادران آهنگساز و تنظیم کننده آهنگهایش

بیوگرافی بهنام بانی

اینستاگرام بهنام بانی : instagram / Behnambani

عکسهای بهنام بانی

تک اهنگ های بهنام بانی : اخماتو واکن / بسمه / همه دنیام / عاشقم کرده / چی بگم / من یه دیوونم / علاقه خاص / زیبای بی همتا / بیخیال / بیا اینجا / مرز دیوونگی / زندگیمون قصه نبود / فصل عاشقی / ای کاش

بهنام بانی و مهران مدیری

بهنام بانی در برنامه دورهمی

behnam bani

بیوگرافی بهنام بانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بیوگرافی نگین معتضدی و همسرش

نگین معتضدی

بیوگرافی و زندگینامه

نگین معتضدی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 3 مهرماه سال 1364 در شهر تهران می باشد و 32 سال سن دارد.

وی خواهر طلا معتضدی از نویسندگان و فیلنامه نویسان تلویزیون و سینما است.

وی با حضور در کارهای مهران مدیری توانست به خوبی شناخته شود و در بیشتر کارهای او حضور داشته است و میتوان گفت او یکی از کشفیات مهران مدیری است.

وی به تازگی نیز در اولین فیلم سینمایی مهران مدیری به نام ساعت 5 عصر نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی حضور دارد.

ازدواج و همسرش

نگین معتضدی متاهل است و در سال 95 ازدواج کرده است . همسر او جواد خیرخواه می باشد.

مادر نگین معتضدی

نگین معتضدی و مادرش

نگین معتضدی و خواهرش

نگین معتضدی و خواهرش طلا معتضدی

گفتگو و مصاحبه با نگین معتضدی

جراحی زیبایی نکرده ام و نمی کنم

  وی درباره از دست دادن تعداد زیادی نقش بخاطر فرم بینی اش صحبت کرد و گفت هیچوقت حاضر نیست آن را عمل جراحی کند.

از چه زمانی وارد وادی هنر شدید؟

نگین: از زمانی که یادم می‌آید طلا بود و کتاب. او زودتر از من وارد کار شد. هیچ‌وقت او و کتاب از هم جدا نبودند. همیشه در اتاقش در حال کتاب خواندن بود. قطعا حضور یک آدم کتابخوان در خانواده به‌شدت تاثیرگذار است؛ به خصوص روی خواهر کوچکترش. به نظرم خواهر بزرگتر یک‌جورهایی الگو است. شاید اگر طلا می‌رفت سمت مهندسی، من هم به آن سمت می‌رفتم. تاثیری که طلا در زندگی من داشته خیلی مهم است. من حتی تئاتر را هم با طلا شناختم و حتی نخستین تئاتر زندگی‌ام را با طلا رفتم. زمانی که طلا به رشته تئاتر رفت من می‌خواستم دامپزشکی بخوانم چون به حیوانات علاقه زیادی دارم. اما وقتی با او سر کارهایش رفتم، دیدم به آن محیط و کار علاقه دارم و رفتم دنبال مسیری که او رفته بود.

حالا که سه کار قوی در عرصه طنز در کارنامه کاریتان ثبت کردید، خودتان را بازیگر طنز می‌دانید ؟

من مصرانه می‌گویم که بازیگر طنز نیستم و اصلا بلد نیستم و اگر بخواهم جوکی را برای دوستانم بگویم آنقدر بی‌مزه می‌گویم که هیچکس نمی‌خندد. به‌خاطر همین خوب می‌دانم مولکولی از طنز در من وجود ندارد. در کارهای طنزی که تا به امروز بازی کرده بودم مثل «ویلای من» شخصیتی جدی داشتم که در موقعیتی طنز قرار گرفته است و پارادوکس این شخصیت جدی در کنار شخصیت‌های طناز، باعث ایجاد موقعیت‌های طنز می‌شد. این اتفاق در «شوخی کردم» هم وجود داشت.

در سریال «ابله» هم من نقش سه شخصیت متفاوت با گریم‌های جذابی که کار استاد اسکندری بود را ایفا می‌کردم و مخاطب باز شخصیت طنزی نمی‌دید اما در «شهرک جیم» سعی شده کاراکتر من کمی به‌سمت طنز برود البته این اتفاق با لوده‌بازی و ادای دیالوگ و حرکات عجیب و غریب نمی‌ا‌فتد بلکه در صفات این شخصیت که در برخی از خانم‌ها وجود دارد اغراق شده است.

نگین معتضدی و همسرش

اینستاگرام نگین معتضدی : instagram : motazedinegin 

چقدر مهران مدیری در تغییر مسیرتان به‌سمت آثار طنز و حضور در این حوزه تاثیر‌گذار بود؟

قبل از همکاری با مهران مدیری من نه پیشنهاد طنز و نه علاقه‌ای به فعالیت در این حوزه داشتم و همان‌طور که از کارنامه کاری‌ام مشخص است پیش از آن در آثار درام و ملودرام دیده شده بودم اما با همه این‌ها چه‌کسی می‌تواند به پیشنهاد همکاری با مهران مدیری نه بگوید؟

تجربه همکاری با او برایتان چطور بود؟

صبح روزی که قرار بود به دفتر آقای مدیری بروم از شدت استرس به مادرم گفتم می‌خواهم تماس بگیرم و قرار را کنسل کنم و واقعا مواجهه با آقای مدیری که از سال‌ها قبل جزو اسطوره‌هایم بود برایم کار دشواری بود اما این برخورد بسیار خوب اتفاق افتاد و آقای مدیری با من که آن زمان نهایتا سه سریال و ده تله فیلم بازی کردم بسیار متواضعانه و فروتن برخورد کرد و من با خودم گفتم وقتی چنین ناخدایی هست من چرا سوار کشتی نشوم. تلاش‌ها و عملکرد مهران مدیری و گروه او باعث شد کاراکتر من در این سریال به‌خوبی شکل بگیرد تا آن‌جایی که با گذشت چندسال از پخش سریال هنوز من را با نام هنگامه مهاجر یا خانم وکیل می‌شناسند.

گفتید نمی‌خواهید بازیگر طنز باشید؛ از این‌که در این عرصه بمانید نمی‌ترسید؟

بعد از بازی در «ویلای من» پیشنهاد بازی در آثار طنز بسیار داشتم و حتی ترسیده بودم از این‌که در این ژانر بمانم و نتوانم شخصیتی جدی داشته باشم اما خدا را شکر با بازی در «گذر از رنج‌ها»، آقای فریدون حسن‌پور توانست من را باز هم به‌عنوان بازیگری برای نقش‌های جدی جا بیندازد اما بعد از «ابله» واقعا قصد داشتم که دیگر در حوزه طنز بازی نکنم و حتی مصاحبه‌ای هم داشتم و این نکته را گفتم که دیگر در آثار طنز بازی نخواهم کرد اما همه‌چیز دست‌به‌دست هم داد تا در «شهرک جیم» هم حضور داشته باشم.

همان‌طور که خودتان اشاره کردید شما در سریال «ابله» کمال تبریزی هم حضور داشتید، با وجود اتفاقات و حاشیه‌هایی که برای این سریال به‌وجود آمد و نیمه‌کاره رها شد از حضور در آن پشیمان نیستید؟

خیر؛ شاید برای سریال «ابله» بازخورد و آن اتفاقی که سازندگان می‌خواستند نیفتاد اما با همه این‌ها کار کردن و آموختن از کمال تبریزی، گریم شدن توسط استاد اسکندری، حضور در گروهی حرفه‌ای و آشنایی و همکاری با هانیه توسلی آنقدر برایم لذت‌بخش بود که اگر زمان به عقب هم برگردد باوجود تمام مشکلات و اتفاقات باز هم این کار را انجام می‌دهم.

اوایل امسال فیلم سینمایی «دزد و پری» را در اکران داشتید و درحال‌حاضر سر فیلمبرداری فیلم سینمایی مهران مدیری هستید، چرا انقدر دیر وارد سینما شدید یا بهتر بگویم چرا کمتر در فیلم‌های سینمایی حضور دارید؟

نگین معتضدی بازیگر ساعت 5 عصر

من در سینما خیلی خوش‌شانس نبودم. کار اولی که در این مدیوم بازی کردم به‌کارگردانی قاسم جعفری، هیچ‌وقت اکران نشد و همین‌طور کار دومم هم فقط در جشنواره فجر به‌نمایش درآمد. درحال‌حاضر «شک نرگس» را برای حضور در جشنواره فجر دارم اما جدا از همه این‌ها یکی از بهترین اتفاقات زندگی حرفه‌ای‌ام بازی کردن در فیلم سینمایی مهران مدیری است و برایم افتخار بزرگی به‌حساب می‌آید که در اولین فیلم سینمایی او و مقابل دوربین استاد کلاری حضور دارم.

مدتی در تلویزیون بسیار پرکار بودید اما بعد به یک‌باره رویه‌تان تغییر کرد و در اصطلاح گزیده‌کار شدید، علتش چه بود؟

من اوایل فعالیت‌ام در عرصه بازیگری بسیار پرکار بودم و به‌مدت چهار یا پنج سال بدون‌وقفه جلوی دوربین بودم تا حدی که یک‌بار پژمان بازغی به‌شوخی به من گفت تو فقط در کانال کولر نیستی، ما هر کانالی می‌زنیم تو هستی…اما وقتی که نام کارگردانان بزرگی چون مهران مدیری، کمال تبریزی، فریدون حسن‌پور، فریدون فرهودی و دیگر دوستان در کارنامه کاری‌ام جای گرفت ناخودآگاه و بالطبع من به‌عنوان یک بازیگر مجبورم سخت‌تر انتخاب کنم چرا که توقعم حتی بالا می‌رود.

وقتی یک بازیگر تجربه حضور در کار حرفه‌ای و با عوامل درجه‌یک را داشته باشد برایش کارکردن با گروه‌هایی که مناسبات حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند طبیعتا خسته‌کننده می‌شود؛ مثلا این اتفاق برایم بعد از بازی در «گذر از رنج‌» های فریدون حسن‌پور بسیار پررنگ بود و به‌خاطر حرفه‌ای بودن آن کار دیگر به هر پروژه‌ای راضی نمی‌شدم.

شما خواهر طلا معتضدی، یکی از بهترین و پرکارترین فیلمنامه‌نویسان تلویزیون هستید، چقدر حضور او در زندگی شخصی و حرفه‌ای شما تاثیر‌گذار و پیش‌برنده بود؟

داشتن خواهر نویسنده از کودکی روی من آنقدر تاثیر گذاشت که دیگر حتی لازم نبود در بزرگسالی از او تاثیر بگیرم وقتی خواهری داشته باشی که به‌جای عروسک‌بازی برایت قصه‌های صمد بهرنگی را بخواند مسلما جهانی پر از تخیل خواهی داشت. طلا چهار سال از من بزرگ‌تر است و تمامی خاطرات من از او محدود می‌شود به این‌که او برایم قصه تعریف می‌کرد، کتاب می‌خواند یا برایم کارتون می‌خرید.

طلا من را با کتاب آشنا کرد و کتاب عنصر جداناپذیر زندگی من شد. طلا کاراکتری قوی دارد و برای من که در کودکی شخصیت حساس و زودرنجی داشتم، باعث شد تا بتوانم با اتفاقات زندگی راحت‌تر کنار بیایم. در اوایل شروع فعالیتم شرایط بسیار دشوار بود و باید خودم را به همه و گروه‌هایی که در آن بودم ثابت می‌کردم گاهی که کم می‌آوردم وجود طلا به‌عنوان یک شخصیت قوی در کنارم تاثیر‌گذار بود تا بتوانم مسیرم را ادامه دهم.

عکسهای نگین معتضدی

فیلم های سینمایی نگین معتضدی

 تله فیلم راز – ۱۳۸۷
 سپید و سیاه – ۱۳۸۸
 خیابان یک‌ طرفه – ۱۳۹۰
شیرین قناری بود – 1390

 به خاطر مهدی – ۱۳۹۰
 دزد و پری – ۱۳۹۳
لاله‌ های واژگون – ۱۳۹۴
ساعت 5 عصر – 1395

سریالهای نگین معتضدی

 سریال خلسه
 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – ۱۳۹۲
 مثل من، مثل تو – ۱۳۹۳
 گذر از رنج‌ها – 1393
تیکه بر باد

 کشیک قلب – 1395
 شهرک جیم – 1395
 روزهای بهتر – 1395
دیوار شیشه ای – 1395

سریالهای نمایش خانگی

ویلای من – ۱۳۹۱
 شوخی کردم – ۱۳۹۲
ابله – 1393

بیوگرافی نگین معتضدی و همسرش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بیوگرافی زهیر یاری و همسرش + عکسها

زهیر یاری

زهیر یاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 26 فروردین 1359 در تهران می باشد و 37 سال سن دارد.

تحصیلات : یاری دارای مدرک لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه تهران است. 

وی یک برادر کوچکتر از خودش به نام شعیب دارد و او برادر زاده حسین یاری بازیگر سینما نیز می باشد.

وی در سریالهای زیادی حضور داشته است اما حضور او در سریال یوسف پیامبر در نقش بنیامین جدی تر بود و بعد از آن در کارهای بیشتری حضور یافت.

وی به تازگی نیز سریال لژیونر در نقش به کارگردانی مسعود آب پرور را در حال پخش دارد که از شبکه تهران پخش میگردد.

ازدواج و همسر

زهیر یاری تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

زهیر یاری و همسرش

زهیر یاری برادر زاده حسین یاری که از بازیگران سینما و تلویزیون است می باشد.  

زهیر یاری و حسین یاری

گفتگو با زهیر یاری 

در تمام سال هایی که کار کردی بزرگترین تجربه ای که به دست آوردی چی بوده؟

خیلی چیزها، هر روز بازیگری تجربه است. بازیگری بهت یاد می ده که صبور باشی، بازیگری یادت می ده که حسود نباشی چون هم جا برای تو هست و هم زمان! چون وقتی حسادت داشته باشی به همون اندازه همه کینه می یاد و بعد از کینه نسبت به همه بدگمان می شی، بازیگری بهم یاد داد که آرامش داشته باشم، آرامش داشتن مساوی است با درست کار کردن! چون قبل از این خیلی با خودم کلنجار می رفتم و اطرافم زیادی شلوغ بود اما حالا با آرامش، صبوری، بی حسادت و کینه کاری می کنم و از کارم هم لذت می برم.

تا به حال نقدی را درباره خودت شنیدی که برات جای پیشرفت داشته باشه؟

صددرصد. همیشه بزرگترین منتقد می تونه خودِ فرد باشه، وقتی تو با همه توانایی که داری اونقدر منصفانه درباره خودت حرف بزنی یعنی می دونی اشکال کارت کجاست. اینکه من جنبه خودم را بالاتر از آن چیزی که هست ببرم. من در سریال «میلیاردر» با خودم خیلی شوخی می کردم، برای اینکه بهمن یک سری بچگی داشت که من اون را به خوبی می شناختم و ما به ازای بیرونی اش را در وجود خودم می دیدم و این انتقادی بود که به زهیر یاری ایام نوجوانی داشتم که چقدر سطحی و کودکانه نگاه می کردم. خدا را شکر که از این ماجرا آسیبی ندیدم اما این نگاه سطحی و کودکانه برای همه عمر جواب نمی ده. بزرگترین نقدی که خودِ زهیر یاری به خودش می کنه اینه که جدی باشم و واقعیت را آن طوری که هست بپذیرم و دنیای اطراف را واقعی و با مختصات خاص خودش ببینم و دیگه دچار سَبُکسری نشوم.

در همه کارهایی که بازی کردی خوب ظاهر شدی! چه آن نقش های تاریخی مثل «یوسف پیامبر»، چه کارهای طنز تقریباً اجتماعی! اما بهمن سریال «میلیاردر» چیز دیگری بود، چرا در این سریال این قدر خوب ظاهر شدی؟

بهمن این چیزی نبود که مردم دیدند. من بهمن را بزرگ کردم، باهاش مدارا کردم، تا شد این. عشق بهمن به خانم سرور و آن شعر خواندن ها را من در دل کار آوردم البته با مشورتی که با زامیاد سعدونیان نویسنده کار و همین طور علیرضا امینی کارگردان داشتم. من سر این کار آرامش داشتم و این آرامش به خاطر وجود علیرضا امینی است که دست بازیگرش را باز می گذارد. بهمن کلی انرژی داشت و من می دونستم که کجا باید این انرژی را تخلیه کنم. یادمه در همان روزهای اول هم به علیرضا امینی گفتم من بهمن را طور دیگری بازی می کنم چون براش خواب های اساسی دیده بودم. بهمن در ابتدا مشخصات خاصی نداشت اما کمی که گذشت بهمن را بازسازی کردم. کلی هم ایده داشتم برای «میلیاردر ۲» که از قرار معلوم و طبق شنیده های من و با خبر جدیدی که به دستم رسیده قرار که ساخته شود.

مردم به طور یقین بهمن سریال «میلیاردر» را باور کردند، فکر می کنی بعد از این وقفه چند ماهه و حالا با پخش سریال «اولین انتخاب» مردم تو را به عنوان فرزاد این کار باور می کنند؟

امیدوارم. هیچ نقشی را نمی شود با نقش قبلی یک بازیگر مقایسه کرد چون آن انرژی که من برای بهمن گذاشتم با فرزاد این سریال قابل قیاس نیست. چون فرزاد مثل بهمن چندان طنز نیست. لحظات طنز داره اما بیشتر واسطه است برای دیده شدن دیگران. من کارم را انجام دادم، قضاوت آن را می گذارم به عهده مردم.

عکسهای زهیر یاری

بیوگرافی زهیر یاری و همسرش

زندگی خوب خیلی چیزها به آدم هدیه می کنه، زندگی به تو چه هدیه هایی داده؟
هدیه زندگی در این ۳۴ سال برایم این بوده که دارم یاد می گیرم بدی ها و تلخی ها را برای خودم قابل هضم کنم، چون همان طوری که در زندگی به دست می آوریم همان طور هم از دست می دهیم! شاید فاصله این دو از نظر زمانی زیاد یا کم باشد ولی این اتفاق حتماً می افتد، قانون روزگار همین است. برای همین موقع به دست آوردن زیاد هیجان زده نمی شوم تا موقع از دست دادن افسرده نشوم!

از تجربه بازیگری گفتی، بزرگترین درسی که از زندگی گرفتی چه بوده؟

زندگی یادم داد که صبور باشم، عجله نکنم، زندگی یادم داده ریتم زندگی را طوری حفظ کنم که اگر اتفاقی قرار است برایم بیافتد آن طوری که خدا برایم رقم زده بیافتد. صادقانه تر بگویم شاید پیش از این، از اتفاقی که برایم می افتاد لذت کافی نمی بردم، نمی دونم شاید چون درک درستی از آن نداشتم و مختصات کلی زندگی را نمی شناختم و مدام پریشان بودم برای چیزهایی که زمان به دست آوردنشان برایم نرسیده بود، برای همین از لذت های زندگی بی دلیل خودم را محروم می کردم. مثلاً من اهل سفر نبودم و اگر به سفر می رفتیم مدام دل دل می کردم که کی تمام می شود تا من برگردم، اما حالا لزوم وجود سفر را خوب می دانم! حالا دارم تلاش می کنم از زندگی لذت ببرم، از بارونی که زیرش بروم، خیس شوم و مثل گذشته حرص نخورم حتی تلاش می کنم که دوستش داشته باشم. زندگی یادم داد که زندگی را درست و با لذت زندگی کنم.

دلت می خواد «راه زندگی» مردم به کجا ختم بشه؟

من همیشه می گویم ما به این دنیا آمدیم تا مسیری را طی کنیم تا به یک هدف بزرگتری برسیم. دلم می خواد روزگار به کسی تلخ و سخت نگذره، درسته که زندگی همه ما پُر از پیچ و خم و دست اندازه اما همه ما می دونیم که راه زندگی مون چیه، همه ما مولفه های زندگی را بلدیم فقط فراموش کاریم. همه ما از صبح تا شب درباره خوب و مفید بودن حرف می زنیم پس همانی باشیم که درباره آن می گویم و سعی کنیم برای زندگی، برای ادامه بقا و حیات زندگی دست خدا را خط نزنیم.

هر آدمی توی زندگی اش چیزهایی دارد که بهشون نرسیده، بزرگترین حسرت زندگی ات که همیشه بهش فکر می کنی؟

تقریباً آنچنان طلبی از خدا ندارم و بابت همه داشته ها و نداشته هایم شاکرش هستم، ولی از اونجایی که متاسفانه تا اندازه ای تنبل هستم خیلی دوست دارم قرصی را پیدا می کردم که یکباره زبان انگلیسی را مثل زبان مادری صحبت کنم، نمی دانم چرا اینقدر برایم غیر قابل دسترس شده.(باخنده)!

زهیر یاری و همسرش

سوالات من داره تموم میشه اما تو چیزی از خودت نگفتی، یه کمی از خودت بگو؟

چقدر این گفتگو را دوست داشتم که از معرفی شروع نکردی و اجازه دادی گفتگو مسیر دیگری را برود. اما درباره زهیر یاری. زهیر در فصل زیبا و بی نظیر بهار به دنیا اومده، ۲۶ فروردین سال ۱۳۵۹ در تهران، تحصیلاتش رو در رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران ادامه داده چیزی که هیچ ربطی به بازیگری ندارد و یک برادر کوچکتر از خودش داره به نام شعیب.

اینستاگرام زهیر یاری : instagram / zoheiryari

و اینکه زهیر یاری کیه! اون رو توی چند تا جمله یا کلمه برام تعریف کن؟

زهیر آدم مهربونیه، داره سعی می کنه صبورتر از قبل باشه، با شجاعت کامل می گه پیش از این یک خودخواهی افراطی داشته که آن را در خودش کمرنگ کرده، رفقاش براش خیلی اهمیت دارند، رک و رو راست، همیشه سعی می کنه رفتار صادقانه ای داشته باشه و از تظاهر کردن به شدت بدش می یاد. منطقی، حساس، کمی هم زود رنج! تازگی ها هم کم حوصله شده!

و حرف آخر، چیزی که شاید من نپرسیدم و از قلم افتاد؟

سپاس به خاطر این گفتگو که واقعاً آن را دوست داشتم. من واقعاً نمی دونم همین حالا چه کسی داره این گفتگو را کجای این سرزمین پهناور می خونه، شاید در مسیر سفر، شاید در خانه، شاید زیر سقف این آسمان بلند اما هر کجای این جهان که ایستادی، زندگی را درست و با صبوری زندگی کن. برای رسیدن به آن چیزی که دوستش داری عجله نکن فقط اجازه بده که زمان بگذره و یادت باشه که زهیر یاری یک روز این حرف ها را زد و تو آن را خواندی. به عنوان تماشاچی کارهایم دین ام را ادا کردم، چون تلاش کردم کلید واژه ۳۴ ساله ام را در اختیارات بگذارم. تلاش کنید شاد باشید! تمام!

بیوگرافی زهیر یاری

سریال های زهیر یاری 

مردان آنجلس (فرج ا… سلحشور)
مریم مقدس، (شهریار بحرانی)
گل بارون زده
در چشم باد (مسعود جعفری جوزانی)

سال‌های مشروطه (محمدرضا ورزی) در نقش اصلان
یوسف پیامبر (فرج ا… سلحشور) در نقش بنیامین
تبریز در مه (محمدرضا ورزی)
سرگشته (محمدحسین حقیقی،‌سال ۱۳۹۰) در نقش عبیدا… بن حر جعفی

میلیاردر (علیرضا امینی) در نقش بهمن
اولین انتخاب (مهدی صباغ زاده، شهریور ۱۳۹۲) در نقش فرزاد
دیوار شیشه ای (راما قویدل، ۱۳۹۵)
لژیونر (مسعود آب پرور، ۱۳۹۶)

زهیر یاری ,عکس زهیر یاری ,بیوگرافی زهیر یاری

فیلم های زهیر یاری 

زخم شناسه حوا (حسین قناعت)
گزارش یک جشن (ابراهیم حاتمی کیا)
دلتا ایکس (علیرضا امینی)
فیلم های تلویزیونی زهیر یاری

معلم کوچولو (حسین قناعت)
دل آشوب (کرامت پورشهسواری، سال ۱۳۸۶)
پل (تینا پاکروان، سال ۱۳۹۱)
مسافر بهشت (فریدون جیرانی، سال ۱۳۹۱)
من مادرم (پژمان چشمی، سال ۱۳۹۳)

تاتر های زهیر یاری

سهراب، اسب و سنجاقک
کوچ در کوچ
کافه مک آدم (زنده یاد محمود استاد محمد)

شکار روباه (دکتر علی رفیعی)
عشق من حامد بهداد (زهیر یاری، افشین هاشمی)
خاطرات و کابوس های یک جامعه دار از زندگی و قتل میرزا تقی خان (دکتر علی رفیعی)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود فیلم امتحان نهایی

دانلود فیلم سینمایی امتحان نهایی

دانلود فیلم امتحان نهایی با بازی شهاب حسینی با 4 کیفیت لینک مستقیم و رایگان

فیلم ایرانی امتحان نهایی به کارگردانی عادل یراقی و فیلمنامه مرحوم عباس کیارستمی

منتشر شد.

دانلود فیلم امتحان نهایی

ژانر : اجتماعی | کیفیت Mp4 | سال ساخت : 1395 | کیفیت : 1080p HD | پخش در نمایش خانگی : تیرماه 96

دانلود با کیفیت 1080p
Download

دانلود با کیفیت 720P
Download

دانلود با حجم کم 480p
Download

دانلود فیلم امتحان نهایی


تیزر فیلم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود فیلم برادرم خسرو

دانلود فیلم برادرم خسرو

دانلود فیلم سینمایی ایرانی برادرم خسرو با 4 کیفیت و لینک مستقیم

دانلود رایگان برادرم خسرو با بازی شهاب حسینی

دانلود فیلم برادرم خسرو

ژانر : اجتماعی | کارگردان : احسان بیگلری | سال ساخت : 1394 | سال پخش : 96 | کیفیت : MP4 | به زودی در شبکه نمایش خانگی

دانلود برادرم خسرو

خلاصه داستان : داستان خسرو، پسر جوانی است که به بیماری اختلال دو قطبی مبتلا است. او مجبور می شود چند هفته ای در خانه برادر بزرگتر خود به سر ببرد که این سرمنشا اتفاقاتی است و… .

دانلود با کیفیت 1080p
دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p
دانلود کیفیت موبایلی حجم کم 360p


پخش تیزر آنلاین فیلم – دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود سریال عاشقانه قسمت 16

دانلود سریال عاشقانه قسمت 16

دانلود قسمت ۱۶ سریال عاشقانه با لینک مستقیم کیفیت بالا

دانلود رایگان قسمت شانزدهم سریال عاشقانه

دانلود قسمت 16 سریال عاشقانه

ژانر : درام , عاشقانه | کارگردان : منوچهر هادی | فرمت : MP4 | تاریخ پخش : 28 تیر

تیزر ویدویی آنچه خواهید دید – دانلود


خلاصه داستان قسمت 16 : پلیس از سهیل در خصوص قتل گیسو بازجویی میکند که چرا با همسرش پگاه همکاری کرده است . همچنین پلیس دامون همسر سابق گیسو را نیز بازجویی میکند.در کل در این قسمت سریال به سمت جنایی پیش می رود تا جایی که پلیس به دفتر حاج یونس می رود و شرکت و منزل وی را بازجویی میکنند چرا که یک لباس خونی در پشت ماشین وی پیدا شده است و ….


دانلود با کیفیت 4k – قیمت 3500

دانلود با کیفیت 1080p – قیمت 3000
دانلود با کیفیت 720P – قیمت 2500

دانلود با کیفیت 480p – قیمت 2000
دانلود با کیفیت 360p – قیمت 1500

پسورد فایل در صورت نیاز : e16apa***dena999high7gybr532

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین در این قسمت – خدا منو ببین – Download

لینکهای رایگان سریال طبق درخواست شرکت پخش سریال قرار نخواهد گرفت.


قسمتهای قبلی :

قسمت پانزدهم

دانلود با کیفیت 4k (قیمت 3500)
دانلود با کیفیت 1080 (پیشنهادی) (قیمت 3000)

دانلود با کیفیت 720P (قیمت 2500)
دانلود با کیفیت 480p (قیمت 2000)
دانلود با کیفیت 360p (قیمت 1500)

قسمت چهاردهم

دانلود با کیفیت 4k (قیمت 3500)
دانلود با کیفیت 1080 (قیمت 3000)

دانلود با کیفیت 720P (قیمت 2500)
دانلود با کیفیت 480p (قیمت 2000)
دانلود با کیفیت 360p (قیمت 1500)

قسمت سیزدهم

دانلود کیفیت 4k (3500 تومان)
دانلود کیفیت 1080p (3000 تومان)

دانلود کیفیت 720p (2500 تومان)
دانلود کیفیت 480p (2000 تومان)
دانلود حجم کم کیفیت 360p (1500 تومان)

قسمت دوازدهم

دانلود کیفیت 1080p (3000 تومان)
دانلود کیفیت 720p (2500 تومان)

دانلود کیفیت 480p (2000 تومان)
دانلود حجم کم کیفیت 360p (1500 تومان)

قسمت یازدهم

دانلود با کیفیت 1080 ( 3000 تومان)
دانلود با کیفیت 720 ( 2500 تومان)

دانلود با کیفیت 480 (3000 تومان)
دانلود با کیفیت 360 (2000تومان)

قسمت دهم

دانلود با کیفیت 1080 (پیشنهادی) (قیمت 3000)
دانلود با کیفیت 720P (قیمت 2500)

دانلود با کیفیت 480p (قیمت 2000)
دانلود با کیفیت پایین 360p (قیمت 1500)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود قسمت چهارم فصل دوم سریال شهرزاد

دانلود قسمت چهارم فصل دوم سریال شهرزاد

قسمت 4 فصل 2 شهرزاد با کیفیت بالا و لینک مستقیم به صورت غیر رایگان و قانونی

قسمت 4 از فصل۲ منتشر شده است که می توانید دریافت کنید.

دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2

ژانر : تاریخی ,عاشقانه | کارگردان : جسن فتحی | سال ساخت : 1395 | فرمت : MP4 | مدت زمان : 60 دقیقه

دانلود با کیفیت فوق العاده ۱۰۸۰ – 2500 تومان
دانلود با کیفیت ۱۰۸۰ – 2000 تومان

دانلود با کیفیت ۷۲۰ – 1800 تومان
دانلود با کیفیت ۴۸۰ – 1500 تومان


تیزر آنچه خواهید دید – دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بیوگرافی مهشید مرندی و همسرش

مشهد مرندی

مهشید مرندی کهن بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد 27 مهرماه سال 1371 در تهران می باشد و 25 سال سن دارد.

تحصیلات : او فارغ التحصیل رشته کامیپوتر می باشد.

ورود به بازیگری : او برای اولین بار با حضور در سریال گذر از رنج ها به کارگردانی فریدون حسن پور وارد عرصه بازیگری شد.

بعد از آن نیز در فیلم سینمایی ناردون هم حضور یافت و به تازگی نیز در سریال در جستجوی آرامش به کارگردانی سعید سلطانی نیز حضور دارد.

ازدواج و همسر : اطلاعاتی در این زمینه موجود نیست.

بیوگرافی مهشید مرندی

مهشید مرندی و همسرش

اینستاگرام مشهید مرندی : instagram / Mahshid_marandi

عکسهای مهشید مرندی مدلینگ

عکسهای مهشید مرندی

اینستاگرام مهشید مرندی

مهشید مرندی mahshid marandi

بیوگرافی مهشید مرندی و همسرش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بیوگرافی مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی

بیوگرافی و زندگینامه

مهتاب ثروتی بازیگر جوان سینما تلویزیون متولد 2 بهمن ماه سال 1370 می باشد و 25 سال سن دارد.

تحصیلات : وی فارغ التحصیل رشته عکاسی است.

وی برای اولین بار در تلویزیون در سریال کیمیا در نقش سلما دوست کیمیا حضور یافت . تجربه تازه او در تلویزیون نیز حضور در سریال در جستجوی آرامش به کارگردانی سعید سلطانی می باشد که تابستان 96 از شبکه تهران پخش میگردد.

ازدواج و همسر

وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

بیوگرافی مهتاب ثروتی مهتاب ثروتی و همسرش

اینستاگرام مهتاب ثروتی : instagram / Mahtabservati

مهتاب ثروتی در سریال کیمیا  عکسهای مهتاب ثروتی

سریالهای مهتاب ثروتی : کیمیا / در جستجوی آرامش – فیلمهای سینمایی : متولد 65

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil