عکس جدید, عکس هنرمندن, عکسهای داغ هنرمندان, عکس روز

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

داستان و بازیگران سریال دلدار

سریال دلدار بازیگران داستان

سریال دلدار به کارگردانی برادران محمودی عنوان سریال رمضانی شبکه دو سیما می باشد که قرار است در سی قسمت در رمضان 98 از شبکه دو پخش گردد. برادران محمودی سال قبل سریال سایه بان را روی آنتن داشتند که این سریال هم همان تیم سازنده و حتی اکثر بازیگران ان هم همان بازیگران سایه بان هستند.

در ادامه به معرفی داستان و بیوگرافی بازیگران سریال دلدار می پردازیم.

بازیگران سریال دلدار

اسامی و لیست بازیگران زن و مرد سریال دل دار

محمدرضا غفاری در نقش آرش / الناز حبیبی در نقش شادی / سوگل خلیق در نقش رونا / مریم بوبانی / حسام محمودی /  / بهزاد فراهانی / علی اوسیوند / رویا جاویدنیا / مهران نائل / پریوش نظریه / همایون ارشادی / شادی مختاری / کمند امیرسلیمانی / نیما رئیسی و پیمان جعفری

داستان سریال دلدار چیست

داستان  و موضوع سریال دلدار

قصه و موضوع این سریال یک ملودارم عاشقانه می باشد و داستان آن در بستر یک روایت عاشقانه است . در خلاصه داستان دلدار آمده » دیریست که دلدار پیامی نفرستاد.

دل دار یک قصه عاشقانه است که در بستر عشق و اتفاقات اجتماعی که جوانان درگیر آن هستند مثل ازدواج، شغل و انتخاب‌های نادرست اتفاق می‌افتد.

موضوع اصلی داستان درباره آرش جوان نخبه دانشگاهی است که به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها کرده و بعد از چند ماه و بر اثر اتفاقی، عشق دوران دانشگاهش یعنی رونا را می‌بیند.

رونا و آرش با بازی سوگل خلیق و محمدرضا غفاری در قصه با اتفاقاتی مواجه می‌شوندعاشقانه جوان و جذابی خواهد بود  داستان عاشقانه دیگری هم در این سریال است که مربوط به شادی خواهر آرش با بازی الناز حبیبی است که در محل کارش به جوانی (حسام محمودی) علاقه‌مند می‌شود و درواقع مخاطب دو داستان عاشقانه موازی را در این سریال می‌بیند.

الناز حبیبی سریال دلدار

الناز حبیبی از بازیگران زن دلدار

حسام محمودی و الناز حبیبی بازیگران سریال دلدار در پشت صحنه سریال

حسام محمودی و الناز حبیبی بازیگران سریال دلدار در پشت صحنه سریال که نقش مقابل همدیگر را در این سریال ایفا میکنند.

پشت صحنه سریال دلدار

پشت صحنه سریال دلدار و برداران محمودی کارگردان سریال در کنار محمدرضا غفاری

پریوش نظریه در سریال دلدار

پریوش نظریه در نمایی از فیلم دل دار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

داستان و بازیگران سریال برادر جان

موضوع : تلویزیون , فیلم و سریال بازدید : 350 بازدید بار

داستان و بازیگران سریال برادر جان

سریال برادر جان به کارگردانی محمدرضا آهنچ نویسندگی سعید نعمت اله و تهیه کننده گی محمدرضا شفیعی برای پخش در ماه رمضان 98 تدارک دیده شده است . سریالی که از دیدن اسامی عوامل و تیم ان انتظار می رود یک سریال دیدنی از نوع قصه های جذاب سعید نعمت اله باشد که در کارنامه خود آثار موفق تلویزیونی را دارد.

این سریال در ایام ماه مبارک رمضان امسال از شبکه سه سیما در حدود 27 قسمت پخش میگردد.

در ادامه به معرفی داستان و اسامی بازیگران سریال برادر جان می پردازیم.

داستان و بازیگران سریال برادر جان

بازیگران برادر جان

اسامی بازیگران زن و مرد سریال برادر جان

علی نصیریان در نقش کریم بوستان / حسن پورشیرازی در نقش توکل / لعیا زنگنه در نقش حلیمه / حسام منظور در نقش چاوش / افرین عبیسی / سعید چنگیزیان در نقش ستار / کامران تفتی در نقش حنیف / سجاد افشاریان در نقش آراز / نسیم ادبی / مارال فرجاد در نقش مهتاب / شیوا ابراهیمی / محبوبه صادقی و جلیل فرجاد.

داستان و بازیگران سریال برادر جان

استاد نصیریان در سریال برادر جان

داستان و بازیگران سریال برادر جان

داستان سریال برادر جان چیست

این سریال دارای قصه ای ملودرام و مذهبی می باشد و دارای یه داستان پر کشش می باشد.

پشت صحنه سریال برادر جان

پشت صحنه سریال برادر جان

پشت صحنه سریال برادر جان

حسام منظور و سجاد افشاریان در سریال برادر جان

حسام منظور و سجاد افشاریان در نمایی از سریال برادر جان

داستان و بازیگران سریال برادر جان

مارال فرجاد در نمایی از سریال برادر جان

داستان و بازیگران سریال برادر جان

 

داستان و بازیگران سریال برادر جان

داستان و بازیگران سریال برادر جان

عوامل سریال برادر جان

جمال شمس (مدیر تصویر برداری)، حسین دیردار (مدیربرنامه ریزی)، داوود بابایی (دستیار اول کارگردان)، آرش زینال خیری (مدیرتولید)، محمد شیوندی (صدابردار)، کامران خلج (طراح گریم)، جعفر محمدشاهی (طراح صحنه)، سوسن نوروزی (طراح لباس)، مهدی حیدری و مهدی بردبار (عکاس)، ملیکا راد (مشاور رسانه) و مؤسسه فرهنگی هنری وصف صبا (مجری طرح).

برادر جان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

سریالهای رمضان 98

موضوع : فیلم و سریال بازدید : 34 بازدید بار

سریال های رمضان 98

ماه مبارک رمضان یکی از پریننده ترین باکس سریالهای تلویزیون در طول سال است و می توان گفت سریال هایی که در این ماه پخش میگردد پربیننده ترین سریالهای سال است و سازندگان اثر تمام سعی شان را میکنند تا بهترین ساخته را تحویل مخاطب دهند.

رمضان 98 سه فیلم روی آنتن می رود . سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان از شبکه یک , سریال دلدار به کارگردانی برادران محمودی , سریال برادر جان به کارگردانی محمدرضا آهنج عناوین این سریال های هستند که به ترتیب در سه ژانر تاریخی , عاشقانه و مذهبی تولید شده اند.

در ادامه به معرفی سریال های ماه رمضان ۹۸ به همراه خلاصه داستان و بازیگران آن ها میپردازیم.

سریالهای رمضان 98

سریال رمضان 98 شبکه یک

سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان

بازیگران سریال : حسین پاکدل / حسین یاری / هلیا امامی / رضا یزدانی / میترا حجار / سیما تیرانداز / رسول نجفیان / مائده طهماسبی / بیتا فرهی / علیرام نورایی / مرتضی علی آبادی / حبیب دهقان نسب / سیدمهراد ضیایی و .. … 

داستان این سریال یک قصه تاریخی جذاب را روایت می کند . داستان آن به زندگی دختری جوان در سال 1319 می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.

این مجموعه در 25 قسمت تولید شده است و هر شب در ایام رمضان ساعت 22 پخش میگردد.


سریال های رمضان 98

سریال رمضان 98 شبکه دو سیما

سریال دلدار به کارگردانی برادران محمودی

بازیگران سریال : محمدرضا غفاری / الناز حبیبی  / سوگل خلیق / مریم بوبانی / حسام محمودی / / بهزاد فراهانی / علی اوسیوند / رویا جاویدنیا / مهران نائل / پریوش نظریه / همایون ارشادی / شادی مختاری / کمند امیرسلیمانی / نیما رئیسی و پیمان جعفری از بازیگران این مجوعه هستند.

داستان و موضوع : این فیلم دارای قصه و تم عاشقانه است و ماجرای دو عشق را روایت می کند. موضوع اصلی داستان درباره آرش جوان نخبه دانشگاهی است که به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها کرده و بعد از چند ماه و بر اثر اتفاقی، عشق دوران دانشگاهش یعنی رونا را می‌بیند.

این مجموعه در 28 قسمت پخش میگردد و هر شب ساعت 21:30 روی آنتن می رود.


فیلمهای رمضان 98

سریال رمضان 98 شبکه سه

سریال برادر جان به کارگردانی محمدرضا آهنج

بازیگران فیلم : علی نصیریان  / حسن پورشیرازی / لعیا زنگنه  / حسام منظور / افرین عبیسی / سعید چنگیزیان / کامران تفتی  / سجاد افشاریان در نقش آراز / نسیم ادبی / مارال فرجاد / شیوا ابراهیمی / محبوبه صادقی و جلیل فرجاد. بازیگران سریال هستند.

داستان تم کلی و فضای اصلی آن مذهبی می باشد . این سریال به قلم سعید نعمت اله نوشته شده است و دارای یک داستان پرکشش است و محمدرضا شفیعی تهیه کننده گی آن را برعهده دارد.

این مجموعه دارای 30 قسمت است و هرشب در ماه رمضان ساعت 20:30 پخش میگردد.

سریالهای رمضان 98

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil