دانلود فیلم من و شارمین

دانلود فیلم سینمایی من و شارمین با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم

دانلود رایگان من و شارمین

دانلود فیلم من و شارمین با لینک مستقیم

ژانر فیلم : کمدی و طنز

کارگردان و نویسنده : بیژن شیرمرز | تهیه کننده : یوسف صمد زاده

سال تولید : 1394 - سال پخش در سینما و نمایش خانگی : 1396

محصول : ایران | مخاطب : بزرگسالان

کیفیت : hd 1080p 720p 480p - کیفیت عالی

Download Mano Sharmin Movie White Direct Link

دانلود فیلم من و شارمین

داستان فیلم من و شارمین :همه ما یه نیمه گمشده داریم، اما فقط یک نفر تو دنیا هست که نیمه گمشده اش "شارمین اصل کوپال" است.این فیلم داستان زندگی دختر جوانی به نام تینا را روایت می کند که پیشگویی های عمه خود را باور دارد.

بازیگران من و شارمین : ویشکا آسایش , سحر قریشی , مجید صالحی , پژمان بازغی , گوهر خیراندیش , نیما شاهرخ شاهی ، رامین ناصرنصیر ،محمود جعفری ، آتش تقی پور ، پوراندخت مهیمن ، فریبا نادری ، زهره حمیدی ، نیلوفر پارسا

لینکهای دانلود فیلم :

لینک ها بعد از پایان اکران فیلم ( احتمالا بهمن ماه 96 ) جهت دانلود قرار میگیرد.


عکسهای فیلم

فیلم من و شارمین

فیلم من شارمین

دانلود فیلم من و شارمین

دانلود رایگان من و شارمین

دانلود من و شارمین