دانلود تیتراژ پایانی سریال دیوار به دیوار

 ترانه آن را محمدرضا رضایار سروده و امید محرم زاده تنظیم آهنگ را را برعهده داشته است.

با کیفیت اصلی و اورجینال

Divar Be Divar Series Music

دانلود تیتراژ پایانی دیوار به دیوار

دانلود تیتراژ با لینک مستقیم به همراه متن در ادامه

دانلود با لینک مستقیم

متن اهنگ دیوار به دیوار

دیوار به دیوار دلم همدم من باش که هم پنجره باشیم
دیوار میان من و تو مرز جدا بودن ما نیست و بگذار

پر از خاطره باشیم
بیا دست به هم داده و دیوار بسازیم

تیتراژ دیوار به دیوار

سر راه جدایی،
از این فاصله های پر حسرت
بیا قلب خریدار بسازیم

دیوار به دیوار دلم   همدم من باش
شریک غم من باش

سر سفره ی من هم نمک و مزه ی بیش و کم من باش
من تکیه به دیوار تو کردم تو به دیوار من

این حس قشنگی ست
بین من و تو هرچه که باشد نه جدایی ست نه جنگی ست
دیوار به دیوار دلم    همدم من باش شریک غم من باش

سر سفره من  هم نمک و مزه ی بیش و کم من باش

پخش آنلاین موزیک