داستان و بازیگران سریال دل

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی جدیدترین ساخته او می باشد. این سریال از اواخر سال 97 تولید خود را آغاز نمود و در مهرماه 98 تصویرداری اش به پایان رسید.

نویسندگی سریال به عهده بابک کایدان می باشد که پیش از این در پروژه های آینه بغل ,رحمان 1400 و … با منوچهر هادی همکاری داشته است.

در ادامه به معرفی داستان و موضوع و بازیگران و زمان پخش این سریال می پردازیم.

 

بازیگران زن سریال دل

موضوع و داستان سریال دل

این سریال قصه دو خانواده و دختر و پسری است که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. نویسنده سریال گفته است نوع نگارش و شخصیت‌پردازی این سریال به گونه‌ای است که نمی‌توان زیاد درباره شخصیت‌ها و قصه صحبت کرد و اینکه قهرمان اصلی داریم یا نه نیز به همین روال بستگی دارد.

موضوع و داستان سریال دل

بازیگران سریال دل

اسامی کامل بازیگران زن و مرد سریال دل

حامد بهداد / ساره بیات / یکتا ناصر / کوروش تهامی / سعید راد / بیژن امکانیان / افسانه بایگان / نسرین مقانلو / مهراوه شریفی نیا / لیلا زارع / بهرام افشاری / مهدی کوشکی / علی سخنگو /حمیدرضا نعیمی / تینو صالحی / سارا نجفی / حسین عرب / محمد حسن معینی با حضور افتخاری مریم سعادت

سریال دل

سریال دل چه ساعت و روزهایی پخش می شود ؟

این سریال از تلویزیون پخش نمیگردد و در شبکه نمایش خانگی و اینترنتی پخش میگردد . از 13 آذر هر هفته چهار شنبه ها پخش میگردد .

متاسفانه شبکه های ماهواره نیز قوانین کپی رایت را رعایت نمیکنند و این سریال را از کانال هایشان پخش میکنند

سریال دل چند قسمت است ؟

این سریال دارای 28 قسمت می باشد که در دو فصل 14 قسمتی پخش می شود

پشت صحنه سریال دل

عکس سلفی بازیگران در پشت صحنه سریال دل


بیوگرافی بازیگران سریال دل

حامد بهداد در سریال دل

بیوگرافی حامد بهداد

حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون متولد 26 آبان 1352 در مشهد می باشد و 44 سال سن دارد و اصالتا اهل خراسان می باشد

تحصیلات : بهداد دارای مدرک لیسانس بازیگری تاتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد.

وی توسط رامبد جوان به همایون اسعدیان معرفی شدو فعالیت هنری خود را از سال 1379 با بازی در فیلم آخر بازی ساخته همایون اسعدیان آغاز نمود و برای بازی در همین فیلم هم کاندید سیمرغ بلورین از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

وی در سریال دل نقش اصلی قصه را ایفا می کند . پیش از این قرار بود محمدرضا گلزار این نقش را ایفا کند که منتفی شد.


ساره بیات در سریال دل

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات بازیگر سینما و تلوزیون ایران است. وی در تاریخ 14 مهر 1358 در مشهد به دنیا آمد و هم اکنون 40 سال سن دارد .

بیات فارغ‌ التحصیل رشته بازیگری از مؤسسه کارنامه است.

او از سال 1380 رد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه “کارنامه” به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد. وی در سریال دل نقش مقابل حامد بهداد را ایفا میکند.


کوروش تهامی در سریال دل

بیوگرافی کوروش تهامی

کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 4 اردیبهشت 1350 در تهران می باشد و 46 سال سن دارد.تهامی دارای مدرک لیسانس تاتر از دانشگاه آزاد می باشد.

کوروش تهامی فعالیت بازیگری و هنری خود را از سال 1375 با حضور در فیلم سینمایی سینما سینماست ساخته سید ضیا الدین دری آغاز نمود.وی در سال 85 با بازی در سال زیر تیغ به خوبی شناخته شد . همچنین در سال 89 نیز در سریال ملکوت با بازی در یک نقش متفاوت در یادها ماند . وی ازدواج کرده است و همسرش پونه یزدانی می باشد.


یکتا ناصر در سریال دل

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگران زن سینما,تئاتر و تلویزیون ایران متولد 12 آبان ماه 1357 در تهران می باشد و 41 سال سن دارد.مهندسی محیط زیست با گرایش منابع طبیعی می باشد.

وی بازیگری را در تلویزیون سال 1376 با سریال گل های کاغذی و در سینما با فیلم ساقی در سال 80 شروع نمود

او نیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر در سال 90 ، برای فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه می باشد.

وی در سال 94 با منوچهر هادی از کارگردانان سینما ازدواج کرد. منوجهر هادی کارگردان سریال دل می باشد.


سعید راد در سریال دل

بیوگرافی سعید راد

سعید راد بازیگر قدیمی و پیشکسوت سینما و تلویزیون که نام اصلی او احمد حق پرست راد است متولد 4 آبان ماه سال 1326 است و هم اکنون 72 سال سن دارد.

وی پس از پایان تحصیلات متوسطه، از سال 1347 به فعالیت در سینما پرداخت. برای بازی در فیلم «خداحافظ رفیق» (1350) امیر نادری و علیرضا زرین دست به سراغ او رفتند. نادری او را می پسندد و‌ نام سعید راد را برای او انتخاب می کند. سعید راد در سال 1350 دو فیلم بازی کرد؛ یکی برای نادری «خداحافظ رفیق» و یکی هم برای محمد علی جعفری «الکلی». «خداحافظ رفیق» و «الکلی» دو نوع فیلم بودند با دو نقش متفاوت؛ و کارنامه ی بازیگری سعید راد با این دو نوع فیلم و نقش شکل گرفت.

وی یکی از پرکاترین بازیگر قبل از انقلاب بود و یکی از ستاره های سینمای آن زمان بود.


بیوگرافی نسرین مقانلو بازیگر سریال دل

بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1 تیر 1347 در تهران می باشد و 51 سال سن دارد.مقانلو فعالیت هنری خود را از سال 1370 با بازی در فیلم دو نیمه سیب ساخته کیانوش عیاری آغاز نمود.کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو می باشد. خلیلیان بازیکن سابق تیم ملی بوده است.


 

بیژن امکانیان در سریال دل

بیوگرافی بیژن امکانیان

بیژن امکانیان بازیگر سینما و تلویزیون امکانیان متولد 27 مرداد 1332 در آبادان می باشد و هم اکنون 66 سال سن دارد

وی فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران و گذراندن دوره های تخصصی آموزش مربیگری تئاتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. از جمله فعالیت های وی می توان: کارگردانی تئاتر و کارگردانی فیلم کوتاه 8 م.م نیز اشاره کرد.

او در این سریال یک نقش متفاوت را ایفا می کند


مهراوه شریفی نیا در سریال دل

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین 1360 در تهران می باشد و 38 سال سن دارد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه هنر می باشد فرزند محمدرضا شریفی نیا و ازیتا حاجیان می باشد که از هم طلاق گرفته اند و حالا در کنار بازیگری یک نوازنده حرفه ای پیانو می باشد . وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.


لیلا زارع در سریال دل

بیوگرافی لیلا زارع

لیلا زارع بازیگر سینما و تلویزیون متولد 21 مهر 1359 در تهران می باشد و 39 سال سن دارد. وی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی مقطع کارشناسی می باشد .

زارع فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال 1382 با بازی در فیلم ما همه خوبیم آغاز نمود.

او دارای جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم ما همه خوبیم از جشنواره فجر می باشد.


تیزر و آنونس رسمی سریال دل