عکس جدید, عکس هنرمندن, عکسهای داغ هنرمندان, عکس روز

۱۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

فیلم من | خلاصه داستان, بازیگران و موضوع + تصاویر و دانلود تیزر


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود برنامه خندوانه با حضور سام درخشانی و جناب خان

دانلود برنامه خندوانه با حضور سام درخشانی و جناب خان

سام درخشانی چهارشنبه 20 مرداد ماه 95 مهمان برنامه خندوانه بود و به یک گفتگوی متفاوت و جالب با رامبد جوان و جناب خان پرداخت

می توانید این قسمت را از لینک زیر دانلود نمایید

Download - دانلود

سام درخشانی خندوانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

سپیده ذاکری, سپیده ذاکری در شبکه جم

سپیده ذاکری

سپیده ذاکری بازیگر زن کشورمان که سابقه حضور در سریال روزگار قریب را نیز در کارنامه اش دارد, به شبکه جم GEM TV پیوست!

البته لازم به ذکر هست این بازیگر هم مثل سایر بازیگرانی که به این شبکه پیوسته اند دارای نقش های اصلی در سریالها و فیلمهای داخلی نبوده و دارای نقش فرعی بوده است

سپیده ذاکری بازیگر فیلم ها و سریال هایی چون «روزگار قریب» و «دل شکسته» مدتی است که به ترکیه مهاجرت کرده و مشغول بازی در سریال سال های عاشقیبه کارگردانی محسن ربیعی است.

ربیعی که پیش از این کارگردان فیلمهایی چون «بازنشسته‌ها»، «زخم عشق» و «راز خانه بهجت» بوده است، نیز مدتی است به جم پیوسته و در نخستین همکاری اش با این شبکه، اقدام به ساخت مجموعه «سال های عاشقی» کرده است.

سپیده ذاکری, سپیده ذاکری در شبکه جم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

ماجرای کارت ملی و سن لیلا بلوکات در برنامه دورهمی !

ماجرای کارت ملی و سن لیلا بلوکات دورهمی

لیلا بلوکات بازیگر زن روز جمعه 15 مرداد 95 مهمان برنامه دورهمی بود.

در ابتدای برنامه مهران مدیری با سوالی در خصوص سن وی گفتگو را شروع نمود . بلوکات گفت 32 سال سن دارم اما در سایت های مختلف تاریخ های تولد مختلفی منتشر شده است که درست نمی باشد . مهران مدیری نیز گفت چه مدرکی دارید که باور کنیم شما راست میگویید و 32 ساله هستید که لیلا بلوکات گفت کارت ملی ام را ببینید اما کارت ملی وی همراهش نبود و او در برنامه گفت که تصویری از کارت ملی اش در اینستاگرامش به اشتراک می گذارد تا همه ببینید .

پس از این ماجرا کاربران زیادی با ارسال کامنت های زیادی درخواست تصویر کارت ملی اش را کرده بودند اما وی این کار را انجام نداد . وی با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی اش نوشت :

سلام به همه رفقای جان
ممنون که وقت گذاشتین و برنامه رو دیدین، و ممنون از تمام لطف و محبتی که به من در پست قبلی داشتین خدا رو شاکرم که عزیزانی مثل شما رو دارم .🙏 من بسیار صادقانه حرف زدم با اینکه بخشی از برنامه سانسور شده بود.😊 ممنون از برنامه دورهمی و علی اوجی برای دعوت و جنس این برنامه اینه که شیطنت داشته باشه و این شیطنهای آقای مدیری برنامه رو متفاوت و جذاب میکنه  برای شما عزیزان،
و متاسفانه بعضی از دوستان کل صحبتها رو ول کردن و گیر دادن به دو چیز :مانتو و کارت ملی 😊
و سوالاتی پرسیدین که خودمو موظف دونستم که در اینجا جوابگو باشم .
١-تعویض مانتوم در برنامه اتفاق افتاد با نظر مسئولین برنامه که صلاح ندیدن مانتوی طرح دار بپوشم بخاطر شرایط تلویزیون که البته ما دیگه عادت کردیم….😉
٢-من عنوان کردم دوران راهنمایی بودم به یکی از دوستانم کمک کردم که بخاطر شرایط بد مالی شوهرش میخواست نوزادشونو بفروشه البته به اصرار شوهرش ولی نگفتم که این دوستم همکلاسیم بوده اون خانم زود ازدواج کرد و ترک تحصیل  کرد این ماجرا شروع کمکهام بود…

3 -و از همه مهمتر که شما عزیزان روش فوکوس کردین .کارت ملی و سنمه که همه جا یه سنی زده شده از من و این سوژه بامزه برنامه شده بود که آقای مدیری هم زوم کرد به این موضوع و البته قصدم این بود که اینجا بزارم عکس کارت ملی رو ولی حالا منم میخوام به گفته آقای مدیری سن و سالم که البته  نمیدونم چرا اینقدر برای بعضیها مهمه در هاله ای از ابهام بمونه …😉😊
امیدوارم نکته بین بودن و نکته سنجی و کنجکاوی آدمها مسیر درستی پیدا کنه و اهمیت موضوعات فدای جزئیات گذرا نشه …. بهتره دیدمونو باز کنیم تا دنیامون بزرگتر بشه ….
دوستون دارم و سلامت باشید.🙏
تکرار برنامه دیشب ،امروز ساعت یازده صبح و پنج عص
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

عکس های مراسم افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

مجموعه عکس های مراسم افتتاحیه المپیک ریو 2016 با حضور ورزشکاران کشورهای مختلف جهان

مراسم افتتاحیه المپیک 2016 روز جمعه به وقت محلی ساعت 20 و روز شنبه 16 مرداد 95 به وقت تهران ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد در استادیوم تاریخی ماراکانا برزیل برگزار خواهد شد.

در این بازی ها بیش از 10 هزار ورزشکار از 206 کشور جهان حضور دارند.

افتتاحیه المپیک ریو 2016

حضور کاروان ایران در المپیک 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

نورافشانی در افتتاحیه بازیهای المپیک 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

رژه کاروان ورزشی ایران در افتتاحیه المپیک ریو 2016 / عکس

افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه ریو 2016 در کشور برزیل

افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه المپیک 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه المپیک 2016

افتتاحیه ریو 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

افتتاحیه ریو 2016

افتتاحیه المپیک ریو 2016

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

توهین و حمله نشریه یالثارات این بار به شهاب حسینی و فیلم فروشنده

توهین یالثارات به شهاب حسینی و فیلم فروشنده

در حالی که چند روز قبل به دلیل اعتراض جمعی از هنرمندان در خصوص توهین مجله یالثارات به هنرمندان و حواشی جشن حافظ خبر توقیف این نشریه منتشر گردید اما این نشریه امروز چهارشنبه در حالی که توقیف است منتشر شده است و این بار شهاب حسینی و فیلم فروشنده اصغر فرهادی را مورد حمله قرار داده است

یالثارات الحسین در تازه‌ترین شماره‌اش، در پاسخ به انتقادهای شهاب حسینی از این نشریه، عوامل «فروشنده» اصغر فرهادی را فروشندگان غیرت خوانده و در اتفاقی کم‌سابقه در تاریخ مطبوعات، کل داستان این فیلم را منتشر کرده است؛ اقدامی که می‌تواند با اقامه دعوای تهیه کنندگان فروشنده همراه باشد.

 در شماره تازه‌ نشریه یالثارات الحسین، علاوه بر دفاع شدید از استفاده از لفظ «دیوث» درباره شماری از هنرمندان در شماره پیشین این نشریه و به حق خواندن این موضع‌گیری ـ که برخی از علما و مراجع در یک هفته اخیر به نفی آن پرداختند ـ پاسخی سخت به شهاب حسینی داده شد.

این بازیگر سینما با انتشار یادداشتی تند در واکنش به تعابیری که یالثارات برای هنرمندان به کار برد، نوشته بود: «آقایان نه چندان محترم و مجهول‌الحال که با وقاحت تمام، اقدام به چاپ مطلبی در شرمنامه خود کردید، پاسخ سؤالتان ساده است. دستان شما شایسته حرمت قلم نیست. آن را زمین بگذارید و به هم کیشان داعشی خود بپیوندید. برای آوردن نام هنر و هنرمندان این مرز و بوم دهان خود را آب بکشید که به هیچ عنوان صلاحیت اظهار نظر در مورد محبوبین دل این مردم را ندارید. ننگ بر شما».

پس از این یادداشت، شهاب حسینی در شبکه‌های اجتماعی به قتل تهدید و این تهدید با انتساب یادداشت تند شهاب حسینی به توهین به معصومین صادر شد که تفسیر اشتباهی برای تخریب این بازیگر بود؛ تهدیدی که با سکوت این بازیگر همراه شد؛ اما این پایان ماجرا نبود و امروز اتفاق تازه‌ای رخ داد که پرده تازه‌ای از این نمایش محسوب می‌شود.

یالثارات در شماره امروزش (چهارشنبه) که پس از توقیف از سوی هیأت نظارت منتشر شد، در مطلبی با تیتر «هنر دوگانه سازی» مشخصاً شهاب حسینی را هدف قرار داد و خطاب به او نوشت: جناب شهاب خان دوگانه ساز، شما با حضور در فیلم فروشنده، قبلاً عضوی از داعش شده‌ای و متأسفانه اصغر فرهادی (کارگردان) به هیچ عنوان نتوانست سرمایه گذاری دختر امیر قطر را در فیلم فروشنده ماستمالی کند».

در بخشی دیگر از این هفته تامه، عبدالحمید محتشم مدیر مسئول یالثارات یادداشتی نوشته که در بخشی از آن تعبیر تندتری نسبت به هنرمندان به کار برده است: «انصار و یالثارات که ادعایی ندارند والا حکم تجمع در تالار وحدت و برگزاری شوی ابتدذال و بی عفتی برای نمایش در فضای مجازی و رسانه ها همان مفسد فی‌الارض است که از قول خبرگان اهل فن و دین شناس اعلام شده است.» اتهامی که این بار محتشم وارد می‌‌کند اگر ثابت شود و متهم، مجرم شناخته شود، مجازاتش اعدام است و اگر ثابت نشود، اتهام زننده مجازاتش حد شرعی است.

این نشریه همچنین با انتشار عکس شهاب حسینی و اصغر فرهادی در جشنواره فیلم کن، با تیتر قابل تأمل «غیرت را با فروشنده خواهیم فروخت؛ عریانی جشن حافظ کیلویی چند؟»، فیلم تازه اصغر فرهادی که شهاب حسینی برای نقش آفرینی در آن جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره کن دریافت کرد، به شدت مورد نقد قرار داد.

با این حال آنچه از نقد این فیلم به عنوان واکنش یالثارات به نقد شهاب حسینی پراهمیت‌تر است، انتشار جزئیات و سکانس به سکانس فیلم اصغر فرهادی در قالب این گزارش انتقادآمیز است. با توجه به اینکه فیلم «فروشنده» هنوز حتی خصوصی نیز اکران نشده و تنها در جشنواره کن و در شورای پروانه نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پخش شده، اکنون این پرسش پیش می‌آید که داستان فیلم از کجا لو رفته است؟

پیگیری‌های «تابناک» حکایت از آن داشت که داستان فیلم «فروشنده» که با تحریف‌های آشکار در شماره تازه یالثارات منتشر شده، احتمالاً توسط یکی از اشخاص حاضر در جشنواره کن روایت شده و احتمالاً به همین دلیل روایت دقیقی از ماجرا ذکر نشده است. در واقع یالثارات علاوه بر خط داستانی، تفاسیر خود از شماری از سکانس‌های فیلم را به عنوان داستان فیلم منتشر کرده که پس از اکران فیلم، غیرواقعی بودنشان مشخص می‌شود.

برخی کارشناسان حقوقی : انتشار کامل داستان فیلم «فروشنده» را که می‌تواند منجر به آسیب به فروش و از دست رفتن بخشی از مخاطبان این فیلم سینمایی شود، دارای بار حقوقی دانستند و تأکید کردند، در صورت پیگیری حقوقی، علاوه بر اتهام‌های نشر اکاذیب به قصد تشویش افکار عمومی، افترا و توهین، احتمالاً این نشریه به واسطه تضییع عوامل خصوصی محکوم به پرداخت رقمی به عنوان ضرر و زیان خواهد شد.

توهین یالثارات به شهاب حسینی و فیلم فروشنده

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

خلاصه داستان, موضوع و بازیگران فیلم امکان مینا + دانلود تیزر

فیلم امکان مینا, بازیگران امکان مینا, داستان فیلم امکان مینا

فیلم امکان مینا جدیدترین ساخته کمال تبریزی می باشد که از روز چهارشنبه 13 مرداد ماه در سینماهای کشور اکرانش شروع شده است.

می توانید خلاصه داستان,موضوع و بازیگران فیلم به همراه عکسها و تیزر این اثر را در ادامه مشاهده نمایید

فیلم امکان مینا پس از حدود 7 ماه از گذشت اولین نمایشش که در جشنواره فجر 34 اتفاق افتاد اکران آن به طور سراسری در سینماهای کشور آغاز شده و باید دید استقبال از این مجموعه چگونه خواهد بود

دانلود تیزر و آنونس / Download

فیلم امکان مینا, بازیگران امکان مینا, داستان فیلم امکان مینا

در خلاصه داستان فیلم که در دهه 60 و دوران انقلاب اتفاق می افتد آمده است : فیلم ماجرای زن و شوهری را در روزهای موشک باران تهران روایت میکند. شوهر به نام مهران با بازی میلاد کی مرام خبرنگار یک روزنامه است و به کارش متعهد است. زن به نام مینا با بازی مینا ساداتی جاسوس سازمان مجاهدین خلق است. مینا خبرها و اطلاعات محرمانه شوهرش را به سازمان مجاهدین میرساند.

موضوع و اساس قصه «امکان مینا» که قصه‌ای عاشقانه است به درستی از کار درآمده است. فیلمساز از یک سو زندگی مشترکی را روایت می‌کند که در دهه ۶۰ شکل می‌گیرد اما از وقایع جامعه و اتفاقاتی که در این دهه رخ داده غافل نشده است. مسایل آن روز به درستی روایت می‌شود جامعه درگیر دفاع است و این مسئله بدون شعارزدگی با ارایه تصاویر کوتاه و موجز از پدافند هوایی و موشک‌باران و صحبت‌های مردم درون تاکسی به این موضوع بسنده می‌کند و از موضوع اصلی خود که حرکت هدفمند گروه‌های تروریستی است غافل نمی‌شود و فعالیت این گروه‌ها و مراقبت ماموران امنیتی را به درستی روایت می‌کند. فیلمساز اتفاقات آن دوره را به درستی به تصویر می‌کشد و در عین حال به وجه انسانی و عاشقانه اثر هم توجه درست دارد؛ زیرا هسته اصلی قصه عاشقانه این زن و مرد جوان است. فیلم به خوبی روایت این عشق و دلدادگی، شک و خیانت را به مخاطب ارایه می‌دهد.

فیلم امکان مینا, بازیگران امکان مینا, داستان فیلم امکان مینا

بازیگران امکان مینا

:  میلاد کی مرام / مینا ساداتی / شاهرخ فروتنیان / بهرنگ علوی / شایسته ایرانی/ سیامک صفری / فرزاد باقری/ سیامک احصایی/ بهادر مالکی/ علی مردانه

فیلم امکان مینا, بازیگران امکان مینا, داستان فیلم امکان مینا

مینا ساداتی و میلاد کی مرام در نمایی از فیلم امکان مینا

فیلم امکان مینا, بازیگران امکان مینا, داستان فیلم امکان مینا

فیلم امکان مینا, بازیگران امکان مینا, داستان فیلم امکان مینا

عوامل فیلم

کارگردان: کمال تبریزی/ نویسنده: فرهاد توحیدی/ تهیه کننده: منوچهر محمدی/ مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی/ طراح صحنه و لباس: بهزاد کزازی/ مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی/ طراح چهره پردازی: سعید ملکان/ مدیر تولید : مجید کریمی/ صداگذار: بهمن اردلان/ موسیقی: محمدرضا علی قلی/ دستیار کارگردان: محمد ثقفی/ مدیر تدارکات: سید رسول حاتمی/ برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علی مردانه/ تدوین: محمد رضا موئینی، هدی موئینی/ جلوه‌های ویژه بصری: بهنام خاکسار/ عکاس: زهرا مصفا

فیلم امکان مینا, بازیگران امکان مینا, داستان فیلم امکان مینا

فیلم امکان مینا, بازیگران امکان مینا, داستان فیلم امکان مینا

پوستر فیلم امکان مینا

پوستر فیلم امکان مینا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

مهرداد صدیقیان از کودکی تا به حال + عکس

کودکی مهرداد صدیقیان, بچگی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان بازیگر جوان و موفق سینما و تلویزیون عکسی از دوران کودکی خود در اینستاگرام شخصی اش منتشر نمود و نوشت :

اون پسرى که سمت چپ کادر از دیدن موجودات کوچکتر از خودش ذوق کرده ، بنده هستم
پاچه شلوارمون کوتاه بود وقتى پاچه کوتاه مُد نبود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود ویدیو کلیپ بیهوش شدن معصومه احمدی مجری هواشناسی روی آنتن زنده

بیهوشی مجری هواشناسی زن در اخبار

معصومه احمدی مجری زن هواشناسی اخبار شبکه یک سیما امروز 12 مرداد ماه در حال گزارش وضعیت هوا بود که ناگهان از حال رفته و بیهوش میشود.

حال عمومی وی خوب می باشد و این مشکل به خاطر افت فشار بوده است

می توانید ویدیو غش کردن را از لینک زیر دانلود نمایید

دانلود ویدیو کلیپ / Download

وی بعد از این ماجرا گفتگوی تلفنی با باشگاه خبرنگاران انجام داده است که میتوانید فایل مربوط را از اینجا دانلود نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

ژیلا صادقی و همسرش

ژیلا صادقی و همسرش

ژیلا صادقی مجری برنامه های تلویزیونی متولد 2 شهریور ماه 1352 می باشد.

دانش آموخته کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۴ می باشد. از سال ۱۳۷۷ در آموزش و پرورش با ابلاغ تدریس می کردم و در روش تدریس در مقطع ابتدایی صاحب سبک هستم که در سال ۱۳۷۴ در آموزش و پروش منطقه ۵ تهران به ثبت رسیده است

وی در تاریخ 2 خرداد ماه 95 با محسن رجبی که از همسایگان محله اش می باشند ازدواج نمود.

مراسم عقد ژیلا صادقی

نحوی آشنایی ژیلا صادقی با همسرش محسن رجبی

همسایه ژیلا صادقی در منطقه لواسان بودند، و ارتباط آنها در حد سلام و علیک بود و بعد از ۷ سال پیشنهاد ازدواج از طرف آقا بهشون شد و در ۱۸ فروردین ۹۴ رسما به خواستگاریشون رفتند و پس از یکسال در 18 فروردین 95 مراسم بله برون شد و دوم خرداد هم عروسی کردند ژیلا صادقی در 2 خرداد 1395 با محسن رجبی ازدواج کرد.

شغل محسن رجبی

محسن رجبی رستوران دار است و ژیلا صادقی قبل از ازدواج به آن رفت و آمد داشت

همکاران مورد قبول ژیلا صادقی

از آقایان فرزاد حسنی، احسان علیخانی و در نسل سومی‌ ها تلاش و صدای علی ضیاء و از خانم‌ ها مژده لواسانی. به لواسانی خیلی تذکر می‌دهم و خدا را شکر گوش می‌ کند اوقات فراغت برنامه مشخص و مدونی برای پر کردن اوقات فراغت ندارم؛ اما اگر حالم خوب باشد سوارکاری می‌کنم، دوستانم را می‌بینم، خرید کردن و حتی رانندگی کردن در خیابان‌های شلوغ تهران اوقات فراغت من را پر می‌کند.

ژیلا صادقی و همسرش محسن رجبی در مشهد

ژیلا صادقی و همسرش

در حرم امام رضا (ع) در مشهد / عکس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil