عکس جدید, عکس هنرمندن, عکسهای داغ هنرمندان, عکس روز

۴۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود قسمت دوازدهم عاشقانه

دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال عاشقانه

پیش فروش قرار گرفت / تیزر آنچه خواهید دید منتشر شد + رمز فایل  / تاریخ پخش : 31 خرداد ماه

دانلود قسمت 12 عاشقانه

خلاصه داستان قسمت دوازدهم : سهیل در جریان قتل گیسو توسط پگاه قرار میگیرد و این ماجرا به او میگوید که توسط او کشته شده است . همچنین رضا برادر گیسو در جستجوی خواهرش است و نزد دامون همسر سابق وی می رود تا به سرنخی برسد . از این رو رضا این که گیسو خواهرش است را به سهیل می گوید و …


لینکهای دانلود قسمت 12

دانلود کیفیت 1080p (3000 تومان)

دانلود کیفیت 720p (2500 تومان)

دانلود کیفیت 480p (2000 تومان)

دانلود حجم کم کیفیت 360p (1500 تومان)

پسورد و رمز فایل در صورت نیاز : apadena++87643209967565


تیزر این قسمت / آنچه خواهید دید

دانلود آنونس


بخش های رایگان سریال

آهنگ ابتدایی سریال از فرزاد فرزین – دانلود

آهنگ پایانی سریال از فریدون آسرایی – دانلود

موزیک ویدیو آهنگ عاشقانه از فرزاد فرزین – دانلود


تصاویر و اطلاعات سریال

قسمت 12 سریال عاشقانه

نویسندگان : علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی

کارگردان سریال عاشقانه : منوچهر هادی

بازیگران : محمدرضا گلزار,مهناز افشار,حسین یاری ,پانته آ بهرام ,بهاره کیان افشار, ساره بیات, هومن سیدی,حمیدرضا پگاه, سارا رسول زاده,مسعود رایگان,علیرضا زمانی نسب و فرزاد فرزین

تعداد قسمت ها : 17

دانلود قسمت دوازدهم عاشقانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم

دانلود فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم

دانلود فیلم ایرانی خانه ای در خیابان 41 با لینک مستقیم و کیفیت hd 1080p  و 360p حجم کم رایگان

دانلود فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم


لینک های دانلود | Download Link

 دانلود با کیفیت 1080p | قیمت 3000 تومان

دانلود با کیفیت 720p | قیمت 2500 تومان

دانلود با کیفیت 480p | قیمت 2000 تومان

دانلود با کیفیت 360p |  قیمت 1500 تومان

رمز و پسورد فایل : فردا یکشنبه ساعت 9 صبح در همین صفحه


تیزر فیلم

دانلود


اطلاعات فیلم

کارگردان: حمیدرضا قربانی / نویسنده: آزیتا ایرایی / تهیه کننده : سیدمحمود رضوی

در خلاصه داستان «خانه ای در خیابان ۴۱ » آمده است: دعوای ٢ برادر بحرانی را در خانواده ایجاد می‌کند مادر این خانواده و ٢ عروسش که در سه طبقه‌ی یک خانه زندگی می‌کنند سعی می‌کنند هرکدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگی‌شان را به دوش کشند

بازیگران : مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، مانی رحمانی، مانیا علیجانی و علیرضا کمالی

این فیلم در جشنواره فیلم فجر در بخش بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد و همچنین در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران هم در پنج رشته نامزد دریافت جایزه بود و سارا بهرامی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

سال ساخت : 1394

دانلود فیلم خانه ای در خیابان 41 چهل و یکم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

داستان و بازیگران سریال آنام

سریال آنام به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در سال 96 تولید گردیده است و قرار است به زودی از شبکه سه پخش گردد.

سریال انام

زمان پخش : این سریال قرار است در پاییز ۹۶ از شبکه سه در 40 قسمت به صورت هرشبی پخش گردد.ضمن این که نام قبلی سریال مهر نامیرا بوده است.

در ادامه به معرفی موضوع ,داستان و بازیگران این مجموعه می پردازیم.

سریال انام

بازیگران سریال آنام

اسامی کامل بازیگران فیلم :

گچهره سجادیه / سیروس گرجستانی / شبنم قلی خانی / فریبا متخصص / سیامک صفری / لاله مرزبان و بازیگران آذری : شهرام خزرایی / ناصر هاشمی / هادی افتخار زاده / وحید فرشی / زکیه کریمی / فیروز عاقلی / سویل شیرگیر / فاطمه حسینی / رقیه شاد خواه / سیامک افسایی / بهرام نوبری / فریبا سهرابی / تینا عبدی / رباب رضا زاده / هاله مازنی / حسین عزیزی / مهدی فتحی / علیرضا موسلانی / حمید صلاحی / علی پور صدیقیان / فروغ مشقتی / میثم ولی خانی / نادیا پشم چی / امین حاجی اکبری و الناز ثابت ایمانی .

ضمن اینکه انتخاب تمام بازیگران فاز اول سریال «آنام» از میان استعدادهای بازیگری استان آذربایجان شرقی و غربی است و محلی می باشند.

پشت صحنه سریال آنام

لوکیشن ها و محل فیملبرداری سریال :

شهر آذربایجان شرقی , روستای نوج ده سفلادر نزدیکی شهرستان کلیبر شدند و در طبیعت ارسباران و روستای نوج ده

موضوع و داستان سریال آنام

آنام ژانری اجتماعی خانوادگی دارد و درباره مادری به نام آنام است که درگیر مسائل زندگی و خانواده اش است.

این فیلم با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید گردیده است.

سریال انام

اسم اصلی بازیگران سریال آنام

بازیگران زن فیلم آنام

داستان فیلم انام

تصاویر سریال انام

بازیگران زن سریال آنام

عوامل سریال آنام

اسماعیل عفیفه (تهیه‌کننده)، جواد افشار (کارگردان)، امیر عباس پیام (نویسنده)، آرش زینال خیری (مدیر تولید)، عبداله عبدی نسب (مدیرتصویربرداری)، سید جلال موسوی (طراح گریم)، هادی افشار (مدیر صدابرداری)، مجید رضا فاضلی (برنامه‌ریز و دستیار کارگردان)، امیر کرباسچی و عارفه رشیدی (دستیاران کارگردان)، داریوش اسقایی (منشی صحنه)، مجتبی احمدی (مشاور رسانه‌ای) و مهدی پیله وریان (مدیر تدارکات).

سریال آنام

داستان و بازیگران سریال آنام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ و همسرش

حمیدرضا آذرنگ

بیوگرافی و زندگینامه

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر متولد سال 1351 در تهران می باشد و 45 سال سن دارد.

تحصیلات : وی دانش‌ آموخته کارشناسی در رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد رودهن در سال 1376 است.

او برنده جوایز متعدد سینمایی بوده است که از این جمله می‌توان به جایزه جشن خانه سینما در سال 1393 به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم ملکه اشاره کرد.

آخرین کار او در تلویزیون نیز بازی در سریال آرماندو در نقش آرمان می باشد که سال 96 از شبکه سه پخش گردید.

ازدواج و همسرش

حمید رضا آذرنگ چندسالی است که با ساناز بیان ازدواج کرده است که این زوج یک فرزند پسر به نام بامداد هم دارند.

همسر حمیدرضا آذرنگ

حمیدرضا آذرنگ و همسرش

عکس همسر حمیدرضا اذرنگ و پسرش

همسر و فرزند حمیدرضا اذرنگ

حمیدرضا اذرنگ

اینستاگرام حمیدرضا آزرنگ : instagram / Hamidreza_Azarang

حمیدرضا آذرنگ و پدرش

پدر حمیدرضا اذرنگ


گفتگو با حمیدرضا آذرنگ

وقتی به کارنامه ی کاری شما نگاه می کنیم وآثار شما را به خاطر می سپاریم متوجه انتخاب های درست و بجا در کارهایتان می شویم. این انتخاب های درست به چه چیزی بستگی دارد؟ شما موقع انتخاب یک اثر به کارگردان یا نویسنده یا همه ی عوامل توجه می کنید؟

در ابتدای امر بازیگر با یک اثر روبرو می شود و این اثر است که قراردادش را با بازیگر می بندد. البته که آدم های پشت اتفاق هم خیلی مهم هستند. خود من چون گهگاهی می نویسم و دستی بر نوشتن دارد، اثر و نفس اثر برایم مهم است. اینکه چقدر می تواند برای من پیش برنده باشد و چقدر من می توانم برای اثر پیش برنده باشم. این دغدغه همواره همراه من بوده و امیدوارم که ترکش نکنم.

در بسیاری از کارهای شما ایفای درست لهجه نقش بسزایی دارد. در نمایش کسوف که همین حالا به روی صحنه است با لهجه افغانی، در نقش سرگرد سرخی سریال شاهگوش و … همیشه به درستی لهجه ها راادا کرده اید. آیا برای این چنین نقش هامشاور لهجه دارید و اینکه چرا بیشتر به سمت چنین نقش هایی می روید؟

من در تئاتر تجربه کردن گویش های متفاوت را داشته ام، اما هرگز به مشاور لهجه فکر نکرده ام. برای نمایش کسوف یک شب دوستی به عنوان مشاور لهجه آمد که البته اصلا پیش برنده نبود. بخاطر اینکه گویش افغانی به گونه ای است که اگر می خواستیم آن را ادامه دهیم به دلیل تخصصی بودنش مخاطب خیلی چیزها را از دست می داد. در غالب کارهایم سعی می کنم در کوتاهترین زمان با زیر و بم لهجه آشنا شوم و نقش را مال خود کنم. خودم به گویش ها و اقوام مختلف علاقه دارم و تجربه کردن روحیات و ادها و هجاهای متفاوت برای من دلچسب و شیرین است.

از لهجه گفتیم، برسیم به سریال جاده قدیم که بخشی از آن به دلیل ماجرای لهجه سانسور شد. سریالی که نتوانست با مخاطب ارتباط برقرار کند. حالا که مدت زیادی هم از زمان ساخت و هم زمان پخشش گذشته است، نظر خودتان در مورد این سریال چیست؟ آیا آن کار در کارنامه ی خود کاری موفق می دانید؟

می توانست کار موفق باشد اما در شرایط خاصی پخش شد. دو قسمت اول این سریال کاملا حذف شد و سر و ته نداشت. .وقتی شخصیت شناخته نمی شود، وقتی قصه در یک اثر اغاز نمی شود، مسلما نباید انتظار ارتباط خوب با مخاطب را داشت. جاده قدیم طنز خوبی داشت. اشاره هایی به شرایط محیطی جامعه می کرد. یک خانواده روستایی که برای بقایشان در کلان شهر تلاش می کردند و تمام دارایی آنها یک گاو بود، این سوژه خیلی خوبی بود. این سریال جزو همان مواردی است که من انتخابش کردم که بازی کردم. اول با نوشته من قرارداد می بندم، بعد با صاحب اثر، مگر در شرایط خاص که اعتماد همه جانبه ی وجود داشته باشد و بازیگر بداند که درست پیش می رود.

گفتید اول با نوشته قرار داد می بندید، اگر فیلم نامه ی کامل نباشد بر چه اساس آن اثر را انتخاب می کنید؟

اگر نوشته کامل نباشد یا رفاقتی است که تلاش می شود در جهت تکمیل آن، جاهایی باید به صاحب اثر اعتماد کرد یا اینکه آن کار را نمی پذیرم. من احساس میکنم اگر کاری را صرفا بخاطر مسائل مالی یا بخاطر اسامی بپذیرم ولی مورد طبع و وثوق خودم نباشد، به همکارانم و به حرفه ام بی احترامی کرده ام.

می گویند روان شناسی، مردم شناسی و جامعه شناسی سه عنصرو ابزار لازم برای بازیگری و ارائه یک کار خوب است، با توجه به اینکه شما تحصیلکرده رشته ی روان شناسی هستید، چقدر این عناصر در کار بازیگری موثر است؟

همه چیز اهمیت دارد، ارتباطات عمومی آدم با اطرافیانش هم در بازیگری تاثیر دارد. هر اثری تلفیقی از همه ی این موارد است برای اینکه شخصیت پردازی شود. اصولا بازیگری اینقدر جامع است و اینقدر به فهم و گسترش گستره ی ذهنی و روانی آدم نیاز دارد ،که نمی شود فقط به یک علم خاص وابسته اش کرد.

اتفاقا یکی از شخصیت هایی که به علم روان شناسی نیازمند است، شخصیت منصور در فیلم عادت نمی کنیم با بازی شماست، شخصیتی عصبی و بیمار که همیشه برای آرام کردن خودش به سیگار پناه می برد. کمی در مورد این شخصیت توضیح دهید واز انتخاب این نقش برایمان بگویید؟

روزی که من قصه ی «عادت نمی کنیم» را خواندم، به سرعت با شخصیت منصور همراه شدم. از جنس منصور قصه ی عادت نمی کنیم در جامعه ی ما به شدت زیاد است. آدم هایی که دردهای فراوانی پشت چهره شان پنهان شده است و در خلوتشان گهگاهی خود را نشان می دهد، اما چون ما آن را نمی بینیم، احساسش نمی کنیم. این نقش به شدت بازی سهل و ممتنعی داشت از این جهت که یکسری شخصیت ها دارای کدها و شناسنامه ی برای ایفا دارند که بازیگر به راحتی با آن کنار می آید ولی برخی شخصیت ها مثل منصور نیاز به پنهان کردن این کدها و اشاره ها است و این شرایط بازی منصور را سخت می کرد. برای ایفای شخصیت منصور یک جاهایی باید هیچ کاری نمی کردم و عین اینکه کاری نباید کرد باید همه کار هم کرد و این سخت بود.

شما در این فیلم با هدیه تهرانی سوپر استار سالیان گذشته سینمای ایران همبازی بودید. از تجربه همبازی شدن با ایشان برایمان بگویید و اینکه آیا به لحاظ بازیگری از جهت اینکه شما تربیت شده ی تئاتر هستید، میان بازی شما و خانم تهرانی تفاوتی وجود داشت؟

من هر وقت می خواهم راجع به هدیه تهرانی صحبت کنم، ابتدا رجعت می کنم به شخصیت بزرگوارشان که هرگز فراموش شدنی نیست. هدیه تهرانی در کارشان خیلی جدی هستند و نسبت به شرایطی در قرار است در آن قرار بگیرند و رویارویی با کارکترشان، تحلیل دارند. احساس میکنم هدیه تهرانی شدن خیلی کار سختی است. من به عنوان یک بازیگر در کنار ایشان احساس ایمنی و راحتی میکردم و انرژی درستی داشتند، که می شد بازیگر به لحاظ بازی خودش را تخلیه کند و تمام وجودش را هزینه کند. خیلی جاها این اتفاق کم می افتد بخاطر شرایط دو انرژی که شاید همگون نیستند.

در مورد کارهای بعدی خود بگویید؟

فعلا که مشغول اجرای نمایش کسوف به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی هستم و درگیر پیشنهادهایی که این روزها به من می شود. برای جشنواره تئاتر امسال هم فعلا برنامه ی ندارم.


بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ

فیلمهای سینمایی حمیدرضا آذرنگ

آبا جان (۱۳۹۵)
آذر (۱۳۹۵)
بیست و یک روز بعد (۱۳۹۵)

دعوتنامه (۱۳۹۵)
سمفونی تولد (۱۳۹۵)
قاتل اهلی (۱۳۹۵)

آبجی (۱۳۹۴)
گیتا (۱۳۹۴)
آااادت نمی‌کنیم (۱۳۹۴)

آسمان زرد کم‌عمق (۱۳۹۱)
یک، دو، سه،… پنج (۱۳۹۱)
ملکه (۱۳۹۰)

در امتداد شهر (۱۳۸۹)
بیداری رؤیاها (۱۳۸۸)
نیمه گمشده (۱۳۷۸)

سریالهای حمیدرضا آذزنگ

1396  آرماندو
۱۳۹۵ قرعه
۱۳۹۴ جاده قدیم
۱۳۹۱ یلدا

۱۳۸۹ در مسیر زاینده رود
۱۳۸۷ خرده ستمگران
۱۳۸۶ آن سوی دریا این سوی خاک

شبکه نمایش خانگی :
۱۳۹۴ دندون طلا
۱۳۹۲ شاهگوش

بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ و همسرش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

داستان , موضوع و بازیگران فیلم اکسیدان

فیلم اکسیدان به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی هم زمان با عید فطر 96 اکرانش را در سینماهای کشور آغاز می نماید.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران فیلم + آنونس ویدیویی فیلم می پردازیم.

بازیگران اکسیدان

بازیگران فیلم اکسیدان

اسامی بازیگران اصلی : جواد عزتی / امیر جعفری / شبنم مقدمی / شقایق دهقان / رضا بهبودی / لیندا کیانی / علی استادی

موضوع فیلم اکسیدان

موضوع و داستان فیلم اکسیدان

اصلان اگر می دانست گرفتن ویزا این همه دردسر دارد، اصلا عاشق نمی شد.


تیزر فیلم – دانلود

عکسهای فیلم اکسیدان

 

بازیگران فیلم سینمایی اکسیدان

زمان اکران فیلم سینمایی اکسیدان

دانلود تیزر فیلم اکسیدان

عوامل فیلم

نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، صدابردار: سعید بجنوردی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی صابری، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیر تولید: مجید کریمی.

طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، منشی صحنه: فاطمه سادات سیدی، جلوه های ویژه بصری: بهنام خاکسار، صداگذار: بهمن اردلان، مدیر تدارکات: احمد عطایی، عکاس: مهدی دلخواسته، تبلیغات فضای مجازی: آریان امیر خان، مشاور رسانه ای: بهناز شیربانی، تهیه کننده: منوچهر محمدی.

شبنم مقدمی بازیگر زن فیلم اکسیدان

داستان ,  موضوع و بازیگران فیلم اکسیدان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

داستان و بازیگران سریال نوار زرد

سریال نوار زرد به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی این روزها روند تولید خود را سپری می نماید تا آماده پخش گردد.

سریال نوار زرد

زمان پخش : سریال پلیسی نوار زرد قرار است در مهرماه 96 همزمان با هفته نیروی انتظامی از شبکه دو سیما در 20 قسمت پخش گردد.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران به همراه عکس های مجموعه می پردازیم.بازیگران فیلم نوار زرد

بازیگران سریال نوار زرد

اسامی بازیگران سریال با نقش شان

امیر آقایی در نقش سرگرد پلیس / بهاره کیان افشار / سیروس گرجستانی / قاسم زارع / کمند امیر سلیمانی  / محسن بهرامی / امیر غفارمنش / سمیرا حسینی ‎/ نادر مشایخی و…

داستان سریال نوار زرد

موضوع و داستان سریال نوار زرد

سرگرد آگاهی در هر قسمت با پرونده‌ای جنایی روبرو می‌شود و به پیگیری آن می‌پردازد. در خلال این مأموریت‌ها درگیر ماجرایی متفاوت می‌شود که او را به سمت و سویی متفاوت سوق می‌دهد.

بازیگران زن سریال نوار زرد

عوامل سریال :

نویسنده: کریم لک زاده، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیر سلیمانی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، مدیر تصویربرداری: هادی شلالوند، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری، طراح گریم: کامران خلج، مدیر تدارکات: افشین رئوفی، منشی صحنه: هدیه نصیری، عکاس: حسن هندی، روابط عمومی: ملیکا مومنی راد و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

داستان و بازیگران سریال نوار زرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بازیگران و داستان سریال آرماندو

سریال آرماندو به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی ایرج مهام برای پخش از شبکه سه تولید شده است.

سریال آرماندو

زمان پخش : این مجموعه قرار است تابستان 96 در 20 قسمت از شبکه سه روی آنتن برود.

در ادامه به معرفی سریال و بازیگران آن می پردازیم.

سریال ارماندو

بازیگران سریال آرماندو

اسامی اصلی بازیگران و نقش شان :

حمید آذرنگ در نقش آرمان / مرجانه گلچین در نقش صاب حان / سحر ولدبیگی / الیکاعبدالرزاقی در نقش مهتاب/ محمدرضا هدایتی / علیرضا استادی / علی مسعودی / علی اوجی / فریبا طالبی / مجید پتکی / شهربانو موسوی / سیامک مردانه.

 

بازیگران ارماندو

موضوع و داستان سریال آرماندو

داستان جوان ساده و مهربانی به نام آرمان با بازی حمیدرضا آذرنگ را روایت می کند که سعی دارد مشکلات خواهرش (با بازی مرجانه گلچین) و فرزندان خواهرش را برطرف کند. اما در این مسیر درگیر مسائلی می شود که داستان سریال را شکل می دهد.

موضوع این سریال فانتزی است و رگه هایی از طنز در خود دارد که به نوعی درام عاشقانه با لحن و زبان تازه ای است.

داستان سریال آرماندو

مرجانه گلچین از نقش خود در ارماندو می گوید :

وی این سریال را یک طنز اجتماعی توصیف کرد و درباره نقش‌ خود که صاب‌جان نام دارد، توضیح داد: این نقش یکی از شخصیت‌های اصلی و محوری سریال است که به وسیله او تغییر و تحولات در نحوه زندگی آدم‌های اطرافش ایجاد می‌شود.

بر اساس اظهارات این بازیگر، کسانی در اطراف همه ما هستند که شاید بسادگی از کنارشان می‌گذریم، اما صاب‌جان ساده از کنار همه آدم‌ها رد نمی‌شود. گلچین می‌گوید: این شخصیت بسیار دلنشین و مهربان است که در موقعیت‌های کمدی قرار می‌گیرد. برای من بخصوص از این بابت جذابیت دارد که بعد از سریال جدی نفس گرم دوباره با یک اثر طنز به خانه مردم برمی‌گردم و امیدوارم مثل کارهایی که طی این چند سال داشتم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

گلچین توضیح می‌دهد: صاب‌جان یک نقش فانتزی نیست و مثل بقیه شخصیت‌ها در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرد که رگه‌هایی از طنز و فانتزی دارند.

سریال آرمان 2

بازیگران سریال ارماندو

عکسهای پشت صحنه سریال آرماندو

مرجانه گلچین و علی استادی بازیگران ارماندو

ارماندو

عوامل سریال ارماندو

نویسندگان: امیر طاهری، عباس نعمتی، صادق خوشحال، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: سیامک مردانه، گروه کارگردانی: جواد گنجی، منشی صحنه: گل کوشان، عکاس: هلیا رضایی، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، تدوین: امین عابدی، طراحی چهره پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، طراح لباس: سیما بابایی، مدیر تدارکات: مجتبی زندیه

بازیگران فیلم ارماندو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود رایگان قسمت 12 دوازدهم سریال عاشقانه

دانلود رایگان قسمت دوازدهم 12 سریال عاشقانه

قسمت 12 عاشقانه با کیفیت بالا hd , 1080p 480p 720p با لینک مستقیم

دانلود قسمت 12 عاشقانه

دانلود سریال در ادامه

لینکهای دانلود

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p


تیزر قسمت 12 / آنچه خواهید دید - دانلود

[videojs mp4="http://nex1download.com/wp-content/uploads/2017/06/12-asheghane.mp4"]


نویسندگان : علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی

کارگردان سریال عاشقانه : منوچهر هادی

بازیگران : محمدرضا گلزار,مهناز افشار,حسین یاری ,پانته آ بهرام ,بهاره کیان افشار, ساره بیات, هومن سیدی,حمیدرضا پگاه, سارا رسول زاده,مسعود رایگان,علیرضا زمانی نسب و فرزاد فرزین

دانلود قسمت دوازدهم عاشقانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

خلاصه داستان و بازیگران سریال گمشدگان

سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی تولید گردیده است تا به زودی از شبکه دوم سیما پخش گردد.

سریال گمشدگان

زمان پخش : این سریال قرار است در ایام تابستان 96 از شبکه 2 سیما به صورت هر شبی پخش گردد.

در ادامه به معرفی بازیگران و موضوع و داستان سریال می پردازیم.

بازیگران گمشدگان

بازیگران سریال گمشدگان

اسم اصلی بازیگران به همراه نقش :

روشنک گرامی در نقش ترنج / بهنام تشکر در نقش پدر ترنج / ستاره اسکندری در نقش شهین / پژمان بازغی / شقایق فراهانی / سعید داخ / کتانه افشاری نژاد در نقش مادر غنچچه / فریبا نادری / مهرداد ضیایی در نقش خسرو / حسن تسعیری / یاسر جعفری / آرزوابی زاده / سارا مهدوی / ادوین راستاد / پرویز پورحسینی / پاشا رستمی / بهاران بنی‌احمدی

بازیگران زن و مرد سریال گمشدگان

موضوع و خلاصه داستان سریال گمشدگان

داستان این سریال درباره دختری جوان به نام ترنج است ( با بازی روشنگ گرامی) که در رشته عکاسی تحصیل می‌کند و به این حرفه مشغول است. او برای تغییر شرایط زندگی وارد مسیری می‌شود که اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ زیادی را به همراه دارد.

گمشدگان یک ملودرام اجتماعی است که با رویکردی آسیب‌شناسانه معضل اعتیاد و وضعیت معتادان را روایت می‌کند.

براساس اظهارات تهیه‌کننده، سریال داستانی شیوا و پرکشش دارد و نقش خانواده و جامعه را در اعتیاد افراد مدنظر قرار می‌دهد.

فیلم گمشدگان

لوکیشن ها و محل فیلمبردای مجوعه

قصه در تهران و شیراز روایت می‌شود؛ بخش‌های مربوط به شیراز پایان سال گذشته تصویربرداری شد و این روزها گروه تولید در تهران مشغول به کار است.

گمشدگان

 

داستان سریال گمشدگان

کریمی به عنوان کارگردان به موفقیت سریال گمشدگان بسیار امیدوار است؛ او درباره دلایل این امیدواری یادآور می‌شود:

به نظر من و سایر عوامل، این سریال قصه جذابی دارد. همچنین من تمام تلاشم را به کار بسته‌ام تا از تمام تجربه و توانم برای ساخت این مجموعه استفاده کنم و نیز یک گروه حرفه‌ای پشت دوربین و یک گروه بازیگری با انگیزه و توانا جلوی دوربین در ساخت این سریال سهیم هستند.

بنابراین می‌توان امیدوار بود که بینندگان تلویزیون به طور جدی این کار را دنبال کنند و احساس رضایت داشته باشند؛ چون با قصه‌ای قابل باور و واقع‌گرایانه و همین‌طور شخصیت‌هایی ملموس و قابل‌باور مواجه خواهند شد.

 

عکسهای سریال گمشدگان

 

زمان پخش سریال گمشدگان

عوامل سریال گمشدگان

کارگردان: رضا کریمی، نویسندگان: رضا مقصودی و احسان جوانمرد، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تصویربردار: سجاد حیدری، تدوین: فریدون جامه بزرگ مدیر تولید: مهدی رجبی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز.

عادل معصومیان، طراح صحنه و لباس: پیام سوری، طراح گریم: مجید اسکندری، صدابردار: رضا کنشلو، منشی صحنه: محسن بهاری، مدیر تدارکات: روح‌الله رهبری،، عکاس: علی حمیدنژاد، نورپرداز: نورالدین جعفری، مجری گریم: هادی لطفی، فیروزه پرچمی، شهره خراسانی، ناظر کیفی: سیدهادی موسوی، تهیه‌کننده: علی حجازی مهر

سریال گمشدگان

 

خلاصه داستان و بازیگران سریال گمشدگان

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بیوگرافی مرتضی حیدری و همسرش

مرتضی حیدری

مرتضی حیدری متولد 27 خرداد ماه سال 1347 در تهران، مجری و خبرنگار تلویزیون و رادیو است و هم اکنون 49 سال سن دارد.

تحصیلات : وی فارغ التحصیل دکترای رشته مدیریت و فوق لیسانس فیزیوترابی از دانشگاه تهران است.

او یک برادر و سه خواهر نیز دارد.

وی اجرای برنامه های مهم تلویزیونی از جمله مناظرات انتخابات ریاست جمهوری و گفتگو ویژه خبری شبکه دو را بر عهده داشته است.


ازدواج و همسرش

مرتضی حیدری در سال 92 و در سن 45 سالگی ازدواج نمود . همسر وی زهره کاظمی است که در مقطع فوق تخصص سرطان زنان مشغول تحصیل هستند و توسط یکی از همکاران پزشک به وی معرفی شده است.

دکتر زهره کاظمی نیز با بیان این که اهل استان سیستان و بلوچستان است گفت: خانم دکتر مظاهری که در یکی از دانشگاه های فرانسه درس می خواندند و با آقای حیدری آشنایی داشتند ایشان را به من معرفی کردند. خوشبختانه آقا مرتضی در کارهایم خیلی به من کمک می کند. چون درس های من در حال حاضر خیلی سنگین است و مسوولیت هایم بیشتر شده است.

مادر مرتضی حیدری در درباره ازدواج فرزندش گفت: هر وقت به او گفتم که چرا ازدواج نمی کنی پاسخ داد من می خواهم تحصیلم را ادامه بدهم. شاید باورتان نشود؛ من به اندازه این اتاق گل و شیرینی در خانه مردم برده ام.

مرتضی حیدری و همسرش

عکس همسر مرتضی حیدری

بیوگرافی مرتضی حیدری


گفتگو و مصاحیه با مرتضی حیدری

بسیار خب، از این موضوع هم بگذریم، آقای حیدری، در جایی گفتید از رانت شهرت و ارتباطات خود برای دوستانتان استفاده نمی‌کنید، در مورد خودتان چطور، از این رانت مثلاً برای انجام کارهای شخصی‌تان استفاده می‌کنید؟

فرض کنید خود شما الان قصد دارید بروید سفر و به هر علتی، بلیت هم گیر نمی‌آید. اگر یک آشنایی در ایران‌ایر داشته باشید، خداوکیلی به او زنگ می‌زنید یا نه؟ من می‌توانم خیلی راحت به شما بگویم که نخیر من اصلاً از کسی برای کارهای شخصی‌ام، درخواستی نمی‌کنم؛ اما دارم به شما واقعیت را عرض می‌کنم؛ اگر شما برای کاری بخواهید به شهرداری بروید و یک آشنایی آنجا داشته باشید مسلم است اولین کاری که می‌کنید این است که قبل از رفتن به او زنگ می‌زنید. این در جامعه ما امری طبیعی است. در این مقیاس بله من از روابطم استفاه می‌کنم، ولی اینکه بروم پیش فلان وزیر که مجوز فلان چیز را به من بده که به هیچ‌کسی نمی‌دهد؛ اطمینان می‌دهم در تمام عمر حرفه‌ای‌ام این کار را نکرده‌ام؛ هرگز! چون به محض اینکه چنین درخواستی را بدهم، به‌تبع آن درخواست‌هایی از آن طرف خواهد آمد، آن‌وقت باید دهانتان را ببندید. کسی می‌تواند حرف بزند که به قول معروف جایی بند را آب نداده باشد!

این سؤالی که می‌پرسم به نوعی شروع بخش سوم مصاحبه‌مان است؛ شما به جز مجری‌گری کار اقتصادی دیگری هم می‌کنید؟

نه؛ من فقط مطب دارم و مجری تلویزیون هستم. البته کار مشاوره و نویسندگی هم گاهی انجام می‌دهم. اما باید به یک نکته تاکید کنم. به موجب قانون اساسی و قوانین عادی، هر شهروندی حق دارد در چارچوب قانون و مقررات فعالیت اقتصادی کند. بنده هم به عنوان یک شهروند این حق را دارم و این حق محفوظ است. اتفاقاً کار اقتصادی خیلی هم خوب است، هم احتیاجات را برطرف می‌کند و هم ذهن انسان را فعال، پویا و منطقی میکند. بنده هم مثل بقیه.

یعنی منبع درآمد دیگری ندارید؟

یک منبع درآمد خوب من که عملاً بخش قابل‌ملاحظه‌ای از کل درآمد زندگی من است، حضور در مراسم‌ها، سمینارها و کنفرانس‌ها به عنوان مجری است که می‌توانم بگویم درآمد اصلی من به نوعی همین است.x۴۲ سال.

نمونه‌های خارجی مشابه با برنامه خودتان که دنبال می‌کنید کدام‌ها هستند؟

من برنامه‌های سباستین را خیلی دوست دارم، یک زمانی هم برنامه‌های لری کینگ را خیلی دنبال می‌کردم، برنامه‌های گفت‌و‌گوی بی‌بی‌سی انگلیسی را هم دنبال می‌کنم. کارهای اپرا هم خیلی دیدنی است اگر چه جنس آن متفاوت است . هرچند که در یک سال و نیم اخیر به دلیل مشغله‌های کارِ رساله دکترایم اخیراً زیاد وقت نمی‌کنم این برنامه‌ها را دنبال کنم.

مجری‌های شناخته شده تلویزیون در همه جای دنیا، دستمزد‌های بالایی می‌گیرند، شما برای اجرای برنامه‌تان چقدر دستمزد می‌گیرید؟

برای هر برنامه هیچی! ما یک حقوق کارمندی داریم که طبق نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولتی امسال فکر کنم خالص دریافتی‌ام ۴۵۰هزار تومان است، ولی فیش حقوقی‌ام ۶۸۰ هزار تومان است. البته آن‌ها که به صورت برنامه‌ای هم دستمزد می‌گیرند خیلی رقم بالایی دریافت نمی‌کنند، متوسط پرداخت برای برنامه‌های سیاسی ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان به ازای هر برنامه است.

فکر می‌کنید مجری‌های معروف خارجی هم سمینار و مراسم‌های بیرون از تلویزیون اجرا می‌کنند؟

نه اصلا ، فکر نمی‌کنم، چون هم فضای کاری آنجا متفاوت است و هم اینکه نیازی ندارند. چون برای اجراهایشان قراردادهای ۱۰ میلیون دلاری و حتی ۳۰ میلیون دلاری در سال می‌بندند.

مرتضی حیدری

شما هر وقت به خارج از کشور می‌روید اولین خبر این است که «حیدری از ایران رفت!»، واقعاً آنجا درس می‌خوانید؟

بله من چهار سال است که در دانشگاه بوردو فرانسه دکترای مدیریت می‌خوانم که این هفته هم باید برای دفاع نهایی از پایان‌نامه‌ام میروم فرانسه و انشاله تمام میشود.

خودتان پایان‌نامه‌تان را نوشته‌اید؟

بله اگر خدا قبول کند! (با خنده) این یک سال و نیمی که همه کارهایم را تعطیل کردم، در حال کار روی آن بوده‌ام. از طرفی موضوع پایان‌نامه به گونه‌ای است که قبلاً کمتر کار مشابهی آنهم با این وسعت در این زمینه انجام شده است . دلیل آن هم روشن است چون اساساً موضوع بسیار جدید است. موضوع پایان نامه من مطالعه مقایسه ای و ارزیابی علل و نتایج «مزیتهای بانکداری اسلامی در برابر بانکداری سنتی در بحران اخیر مالی جهانی» است که اتفاقا با استقبال خیلی زیادی هم روبرو شده است. موضوع بسیار جذابی است و فوق العاه راضی‌ام.

شما در یکی از برنامه‌های تلویزیون گفتید که ماشینتان پراید است، هنوز آن پراید را دارید؟

نه ندارم؛ آن برنامه مربوط به برنامه صندلی داغ سال ۸۱ بود.

زندگینامه مرتضی حیدری

می‌توانم بپرسم در حال حاضر آن پراید با چه ماشینی جایگزین شده است؟

خب پراید را فروختم دیگر!

عکس مرتضی حیدری

منظورم ماشینی است که الان دارید؟

من الان یک هیوندا دارم.

هیوندای ورنا؟!

نه هیوندای Ix۵۵ دارم، البته هیوندای ورنا هم قبلاً داشته‌ام.

اگر قیمتش را هم بگویید ممنون می‌شوم.

من خریدم ۷۲ میلیون، ولی الان فکر کنم بیشتر باشد.

شما منزل شخصی دارید؟

بله. بعد از ۱۰ سال پرداخت حق عضویت، تعاونی مسکن صدا‌وسیما یک آپارتمان به ما داد که دوستان و همکاران رفتند ساکن شدند و من آن را اجاره دادم و با پول آن این ماشین را خریدم. چون دوست ندارم همه فکر کنند من وضع مالی‌ام خیلی خوب است.

پس منزل شخصی خودتان در حال حاضر کجاست؟

همین‌ جا!

یعنی با مادرتان زندگی می‌کنید؟

بله، به قول معروف هنوز «وَرِ دل مامانم» زندگی می‌کنم!

یعنی ملک شخصی دیگری به اسم خودتان ندارید؟

چرا مطبم هست که مالکش خودم هستم.

در حال حاضر بزرگترین ضعف و یا مشکل این برنامه از نظر خودتان چیست؟ البته اگر قبول داشته باشید که ضعفی دارد!

مسلماً ضعف‌هایی دارد و حتی اگر نداشته باشد باز جا برای ارتقاء دارد. من فکر می‌کنم مهم‌ترین اتفاقی که باید در برنامه گفت‌وگوی ویژ خبری بیافتد و در این یکی دو ماه اخیر هم مدیران ما خیلی تلاش کرده‌اند که محقق شود، حفظ همان سه معیاری است که من خدمتتان عرض کردم، یک مثال ساده برای شما می‌زنم؛ در اوج رقابت‌های انتخابات سال ۸۸، تک‌تک کاندیداها در برنامه ما حضور یافتند، همین افراد در مناظره‌ها هم شرکت داشتند، من آمار ندارم اما به شما اطمینان می‌دهم میزان بیننده مناظره‌ها حداقل ۱۰ برابر برنامه این کاندیداها در گفت‌و‌گوی ویژه بوده است. این نشان‌دهنده نقش چالش در گفت‌و‌گو است. فرمول یک برنامه موفق، کاملاً روشن است. گفت‌و‌گوی ویژه این ظرفیت را دارد که همیشه فتیله‌اش را بالا بکشد.

اما قبول دارید که فتیله چالشی بودن برنامه خیلی پایین کشیده شده است؟

مدتی اینطور بود ولی اخیراً و در ماههای اخیر تلاش شده است که فضا به سوی چالشی بودن برگردد. حالا اینکه چقدر موفق به این کار شویم نمی‌دانم.

 مرتضی حیدری در خندوانه

حضور مرتضی حیدری در برنامه خندوانه و گفتگو با رامبد جوان در سال 96

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil