عکس جدید, عکس هنرمندن, عکسهای داغ هنرمندان, عکس روز

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

زمان و ساعت پخش برنامه اعجوبه ها

زمان و ساعت پخش تکرار برنامه اعجوبه ها شبکه سه و روزهای پخش

برنامه اعجوبه ها عنوان برنامه جدیدی است با اجرای مهران غفوریان که از شبکه سوم سیما پخش میگردد . این برنامه یک برنامه استعدادیابی کودکان می باشد و در آن از کودکان بین 5 تا 13 سال که استعداد خاصی دارند دعوت می شود و در این برنامه استعدادشان را برای دیگران نمایش می دهند/

از نکات قابل توجه اجرای این برنامه توسط مهران غفوریان می باشد که تا به حال در قامت مجری حضور نداشته است و این اولین تجربه مجری گری او می باشد . ضمن اینکه استایل و لاغری مهران غفوریان در این برنامه باعث تعجب بینندگان شده است .

زمان و ساعت پخش برنامه اعجوبه ها

این برنامه پخش خود ار از شنبه 18 آبان ماه از شبکه سه شروع کرده است و فقط روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت 22:30 پخش میگردد.

ساعت تکرار برنامه اعجوبه ها

همچنین تکرار این برنامه نیز در روز بعد ساعت 15:15 دقیقه پخش میگردد . هر قسمت از این برنامه دارای 60 دقیقه می باشد.

نحوه شرکت در برنامه اعجوبه ها

3 تا 13 ساله‌هایی که استعداد یا توانمندی خاصی دارند می‌توانند ویدئوهای خودشان را به آدرس مجازی و اینترنتی این برنامه ارسال کنند و پس از قبولی در تست‌ها، راهی «اعجوبه‌های» تلویزیون می‌شوند.


ساعت پخش اعجوبه ها

برنامه اعجوبه ها چند قسمت است

طبق گقته های تهیه کننده این برنامه دارای حدود 100 قسمت می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

ساعت پخش تکرار سریال فوق لیسانسه ها

زمان و ساعت پخش تکرار سریال فوق لیسانسه ها

سریال فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت سریال کمدی و طنز پاییز 98 شبکه سه می باشد که قرار است ساعات خوشی را برای بینندگان رقم بزند . سریال که در ادامه سریال لیسانسه ها ساخته شده است که در زمان پخش خود یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی بود .

زمان پخش سریال فوق لیسانسه ها

این سریال از روز جمعه 17 آبان ماه 98 هر شب از شنبه تا جمعه ساعت 20:45 پخش میگردد . همچنین در روزهای پنجشنبه هر هفته خلاصه سریال پخش می شود و جمعه آن نیز قسمت جدید روی آنتن می رود.


تکرار سریال فوق لیسانسه ها

تکرار و بازپخش این مجموعه در سه بار در ساعت های 2 بامداد / بین 9:30 تا 10 صبح . بین 14 تا 14:30 ظهر پخش میگردد.

سریال فوق لیسانسه ها چند قسمت است

طبق اخبار منتشر شده این سریال دارای 40 قسمت 45 دقیقه ای می باشد و پخش آن تا پایان آذرماه ادامه دارد.

در این سریال همه بازیگران فصل قبلی حضور دارند از جلمه بازیگران سریال هوتن شکیبا , امیرحسین رستمی,امیرکاظمی,متین ستوده,بیژن بنفشه خواه, کاظم سیاحی , عزت اله مهرآوران و … می باشند.

ساعت پخش و تکرار فوق لیسانسه ها

تکرار دیشب فوق لیسانسه ها, تکرار امشب فوق لیسانسه ها , تکرار فوق لیسانسه ها جمعه شب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

داستان و موضوع فیلم چشم و گوش بسته

داستان و موضوع فیلم چشم و گوش بسته

فیلم چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن یک فیلم کمدی و طنز می باشد که اکران خود را از آبان ماه 98 در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده است .

حضور امین حیایی و بهرام افشاری یکی از نکات خوب این فیلم ایرانی است که توانسته فضایی شاد و کمدی را ایجاد نماید . فرزاد موتمن کارگردان این فیلم بعد از سالهای سراغ سبک کمدی رفته است .

در ادامه به معرفی خلاصه داستان و بازیگران این فیلم می پردازیم

 

بازیگر زن فیلم چشم و گوش بسته

داستان و موضوع فیلم چشم و گوش بسته

مردی توسط یک زن تبهکار کشته میشود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت میکنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند … این فیلم براساس یک کمدی محبوب سینمای جهان ساخته شده است

در این فیلم امین حیایی نقش یک کَر و بهرام افشاری نقش یک کور را بازی میکند.

موضوع فیلم چشم و گوش بسته چیست

بازیگران فیلم چشم و گوش بسته

امین حیایی / بهرام افشاری / آناهیتا درگاهی / پوریا پورسرخ  / مسعود کرامتی / لیندا کیانی / محمدرضا صولتی / مانی حقیقی.

 

فیلم ایرانی چشم و گوش بسته

عکسی از بازیگران فیلم چشم و گوش بسته

بازیگران فیلم چشم و گوش بسته

امین حیایی و بهرام افشاری در نقش هایی متفاوت در فیلم چشم و گوش بسته

میزان فروش فیلم چشم و گوش بسته

این فیلم در اولین روزهای اکران خود مبلغی حدود 300 میلیون فروش داشته است.


اکران مردمی فیلم چشم و گوش بسته با حضور آناهیتا درگاهی و بهرام افشاری

آناهیتا درگاهی و بهرام افشاری در اکران مردمی چشم و گوش بسته


پخش آنلاین تیزر و آنونس فیلم چشم و گوش بسته (ایرانی)


اگر شما هم این فیلم را در سینما دیده اید نظرات خود را زیر همین پست بیان کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بیوگرافی عایشه گل جوشکن بازیگر ترکی فیلم مطرب در نقش نازان

بیوگرافی عایشه گل بازیگر ترکی فیلم مطرب در نقش نازان

این روزها فیلم سینمایی مطرب جدیدترین فیلم مصطفی کیایی با بازی الناز شاکردوست , پرویز پرستوی مهران احمدی و محسن کیایی روی پرده سینماهاست و با استقبال زیادی هم رو به رو شده است . اما در این فیلم یک بازیگر زن ترکی نیز حضور دارد که با توجه به نقش اصلی و پر رنگ او متاسفانه در تبلیغات فیلم کمتر شاهد تصاویری از او هستیم.

بازیگر نقش نازان در فیلم مطرف عایشه گل جوشکن (AyeseGul Coskun) نام دارد . وی متولد سال 1985 ( 1364 شمسی )  و هم اکنون 34 سال سن دارد می باشد و بیشتر از بازیگر خوانندگی می کند . او در فیلم مطرب نقش یک دختر خواننده معروف ترکی را ایفا می کند که طرفداران زیادی را دارد و با ماجراهایی پای او به داستان فیلم مطرب باز میگردد.

 

 

آشنایی بیشتر با عایشه گل

ایشه گل جوشن دختر روزنامه نگار و نویسنده ورزشی اورهان آلدینچ و معلم نقاشی سهیلا آلدینچ است. خانواده پدری وی بوسنیاک هستند. .با توجه به آثار مادرش ، تحصیلات متوسطه خود را در مدارس بخش های Taksim ، Kocamustafapaşa و Feriköy به پایان رساند.

او دبیرستان خود را در دانشکده هنر سلطاننامه به پایان رساند. او تحصیلات خود را در بخش سرامیک آکادمی هنرهای زیبا Tatbiki (که اکنون به آن گروه سرامیک دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه مارمارا خوانده می شود) به پایان رساند.

اندکی پس از فارغ التحصیلی ، او به عنوان یک هنرمند در مدرسه میانه Anafartalar ، و سپس به عنوان معلم موسیقی در مدرسه میانه Akaretler در استانبول کار کرد.

آلدنچ بعداً به آنکارا رفت و در مسابقات اولیه یوروویژن در TRT در آن زمان شرکت کرد و صلاحیت نمایندگی ترکیه را کسب کرد. او با سه گانه فولکلور مدرن در مسابقه آهنگ یوروویژن 1981 در دوبلین اجرا کرد.

آهنگ آنها “Dönme Dolap” (چرخ فلک) مقام هجدهم را بدست آورد. آلدینچ ، که به مدت شش سال به عنوان طراح در کارخانه پرسلن Yıldız کار می کرد ، در سال 1985 شروع به کار در کازینوها کرد.  اولین آلبوم انفرادی او در سال 1988 با پشتیبانی آیزل گارل ، تیمور سلچوک و بارش مانچو منتشر شد. وی با آهنگ “کارا سوا” در بازار موسیقی ترکیه مشهور شد. از آن زمان او شش آلبوم استودیویی منتشر کرده است. او همچنین در بسیاری از تولیدات تئاتری (اولین حضور او در فیلم 1987 Katırcılar) ، و همچنین در بسیاری از مینی ها و سریال های تلویزیونی ترکیه (سه مورد برای TRT ، سه مورد برای ATV ترکیه ، دو مورد برای تلویزیون TV و یکی برای کانال D) بازی کرده است. در ترکیه ، او به همان اندازه به خاطر نقش آواز و بازیگری شناخته می شود.

عایشه گل جوشکن و پدرش

عایشه گل جوشکون و پدرش

عکسهای بازیگر زن خواننده فیلم مطرب

آدرس اینستاگرام عایشه گل جوشکن : Instagram / Aysegulcoskun


اجرای زنده آهنگی که عایشه گل در فیلم مطرب اجرا کرد را می توانید در زیر ببیند – Download

بیوگرافی عایشه گل جوشکن بازیگر ترکی فیلم مطرب در نقش نازان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

فیلم ایرانی هزارتو

موضوع : اخبار سینما ایران , فیلم و سریال بازدید : 1 بازدید بار ویرایش

فیلم هزارتو, داستان فیلم هزارتو , بازیگران فیلم هزارتو , نقد فیلم هزارتو

فیلم هزارتو به کارگردانی امیرحسین ترابی و نویسندگی طلا معتضدی می باشد که بعد از یک سال آبان ماه 98 اکران خود را در سینماها کشور آغاز نمود . این فیلم پیش از این لابیرنت نام داشت که به هزارتو تغییر نام داد . در ادامه به معرفی خلاصه داستان و بازیگران فیلم می پردازیم

 

فیلم هزارتو

بازیگران فیلم هزارتو

شهاب حسینی / ساره بیات / پژمان جمشیدی / غزال نظر / فریبا جدیکار / علیرضا ثانی فر / شیرین یزدان بخش / مریم معصومی

داستان فیلم هزارتو چیست ؟

«زندگی یه هزارتوی پیچیده‌است، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجهش نمیشی!»

فیلم در مورد گم شدن کودکی به نام بردیا می باش که داستان زیادی را در این فیلم شاهد هستیم.

شهاب حسینی و ساره بیات در فیلم هزارتو

توضیحات کارگردان در مورد داستان و سوژه فیلم

گمشدن کودک در فیلم برای من موضوع بسیار جذابی بود، به خصوص که طی چند سال اخیر می‌دیدیم که کودکانی چون بنیتا و آتنا گم می‌شوند. فکر کردم این موضوع گم شدن کودکان موضوع بسیار دردناکی است و حس کردم که این موضوع دردناک و سخت را در یک بستر خانوادگی و اجتماعی روایت کنم تا بتواند نه تنها جذاب‌تر باشد بلکه حرف و هشداری از دل آن بیرون بیاید که تأثیر مهمی را در خانواده‌ها بگذارد تا به خاطر آورند اشتباه، غفلت و سهل انگاری بزرگترها می‌تواند روی سرنوشت یک کودک تأثیرگذار باشد.

ترابی در پاسخ به این پرسش که درباره موضوع موردنظر تا چه اندازه تحقیق کرده است و آیا با خانواده قربانی‌ها نیز دیدار کرده است یا خیر، گفت: شروع ماجرا از اخباری که در فضای مجازی منتشر می‌شد، شکل گرفت، اما در ادامه و زمانی که فیلمنامه در حال شکل گرفتن بود، با ۴ مورد از خانواده‌هایی که چنین اتفاقی برای آنها رخ داده بود دیدار و صحبت کردیم و تلاش کردیم حال و روز و اتفاقاتی که بین اعضای خانواده رخ می‌دهد را به تصویر بکشیم.

 

فیلم هزارتو, موضوع فیلم هزارتو , بازیگران فیلم هزارتو , نقد فیلم هزارتو

فیلم ایرانی هزارتو


حواشی فیلم هزارتو

 

میزان فروش فیلم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil