عکس جدید, عکس هنرمندن, عکسهای داغ هنرمندان, عکس روز

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

دانلود تیتراژ پایانی سریال دل

دانلود تیتراژ پایانی سریال دل

اهنگ تیتراژ سریال دل با خوانندگی شهاب مظفری

هم اکنون می توانید اهنگ پخش شده در آخر سریال را دانلود نمایید + موزیک ویدیو

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال دل از شهاب مظفری

برای دانلود موزیک با کیفیت اصلی به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود فایل صوتی روز چهارشنبه از سایت

مشاهده موزیک ویدیو – Download

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

داستان و بازیگران سریال دل

داستان و بازیگران سریال دل

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی جدیدترین ساخته او می باشد. این سریال از اواخر سال 97 تولید خود را آغاز نمود و در مهرماه 98 تصویرداری اش به پایان رسید.

نویسندگی سریال به عهده بابک کایدان می باشد که پیش از این در پروژه های آینه بغل ,رحمان 1400 و … با منوچهر هادی همکاری داشته است.

در ادامه به معرفی داستان و موضوع و بازیگران و زمان پخش این سریال می پردازیم.

 

بازیگران زن سریال دل

موضوع و داستان سریال دل

این سریال قصه دو خانواده و دختر و پسری است که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. نویسنده سریال گفته است نوع نگارش و شخصیت‌پردازی این سریال به گونه‌ای است که نمی‌توان زیاد درباره شخصیت‌ها و قصه صحبت کرد و اینکه قهرمان اصلی داریم یا نه نیز به همین روال بستگی دارد.

موضوع و داستان سریال دل

بازیگران سریال دل

اسامی کامل بازیگران زن و مرد سریال دل

حامد بهداد / ساره بیات / یکتا ناصر / کوروش تهامی / سعید راد / بیژن امکانیان / افسانه بایگان / نسرین مقانلو / مهراوه شریفی نیا / لیلا زارع / بهرام افشاری / مهدی کوشکی / علی سخنگو /حمیدرضا نعیمی / تینو صالحی / سارا نجفی / حسین عرب / محمد حسن معینی با حضور افتخاری مریم سعادت

سریال دل

سریال دل چه ساعت و روزهایی پخش می شود ؟

این سریال از تلویزیون پخش نمیگردد و در شبکه نمایش خانگی و اینترنتی پخش میگردد . از 13 آذر هر هفته چهار شنبه ها پخش میگردد .

متاسفانه شبکه های ماهواره نیز قوانین کپی رایت را رعایت نمیکنند و این سریال را از کانال هایشان پخش میکنند

سریال دل چند قسمت است ؟

این سریال دارای 28 قسمت می باشد که در دو فصل 14 قسمتی پخش می شود

پشت صحنه سریال دل

عکس سلفی بازیگران در پشت صحنه سریال دل


بیوگرافی بازیگران سریال دل

حامد بهداد در سریال دل

بیوگرافی حامد بهداد

حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون متولد 26 آبان 1352 در مشهد می باشد و 44 سال سن دارد و اصالتا اهل خراسان می باشد

تحصیلات : بهداد دارای مدرک لیسانس بازیگری تاتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد.

وی توسط رامبد جوان به همایون اسعدیان معرفی شدو فعالیت هنری خود را از سال 1379 با بازی در فیلم آخر بازی ساخته همایون اسعدیان آغاز نمود و برای بازی در همین فیلم هم کاندید سیمرغ بلورین از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

وی در سریال دل نقش اصلی قصه را ایفا می کند . پیش از این قرار بود محمدرضا گلزار این نقش را ایفا کند که منتفی شد.


ساره بیات در سریال دل

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات بازیگر سینما و تلوزیون ایران است. وی در تاریخ 14 مهر 1358 در مشهد به دنیا آمد و هم اکنون 40 سال سن دارد .

بیات فارغ‌ التحصیل رشته بازیگری از مؤسسه کارنامه است.

او از سال 1380 رد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه “کارنامه” به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد. وی در سریال دل نقش مقابل حامد بهداد را ایفا میکند.


کوروش تهامی در سریال دل

بیوگرافی کوروش تهامی

کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 4 اردیبهشت 1350 در تهران می باشد و 46 سال سن دارد.تهامی دارای مدرک لیسانس تاتر از دانشگاه آزاد می باشد.

کوروش تهامی فعالیت بازیگری و هنری خود را از سال 1375 با حضور در فیلم سینمایی سینما سینماست ساخته سید ضیا الدین دری آغاز نمود.وی در سال 85 با بازی در سال زیر تیغ به خوبی شناخته شد . همچنین در سال 89 نیز در سریال ملکوت با بازی در یک نقش متفاوت در یادها ماند . وی ازدواج کرده است و همسرش پونه یزدانی می باشد.


یکتا ناصر در سریال دل

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگران زن سینما,تئاتر و تلویزیون ایران متولد 12 آبان ماه 1357 در تهران می باشد و 41 سال سن دارد.مهندسی محیط زیست با گرایش منابع طبیعی می باشد.

وی بازیگری را در تلویزیون سال 1376 با سریال گل های کاغذی و در سینما با فیلم ساقی در سال 80 شروع نمود

او نیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر در سال 90 ، برای فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه می باشد.

وی در سال 94 با منوچهر هادی از کارگردانان سینما ازدواج کرد. منوجهر هادی کارگردان سریال دل می باشد.


سعید راد در سریال دل

بیوگرافی سعید راد

سعید راد بازیگر قدیمی و پیشکسوت سینما و تلویزیون که نام اصلی او احمد حق پرست راد است متولد 4 آبان ماه سال 1326 است و هم اکنون 72 سال سن دارد.

وی پس از پایان تحصیلات متوسطه، از سال 1347 به فعالیت در سینما پرداخت. برای بازی در فیلم «خداحافظ رفیق» (1350) امیر نادری و علیرضا زرین دست به سراغ او رفتند. نادری او را می پسندد و‌ نام سعید راد را برای او انتخاب می کند. سعید راد در سال 1350 دو فیلم بازی کرد؛ یکی برای نادری «خداحافظ رفیق» و یکی هم برای محمد علی جعفری «الکلی». «خداحافظ رفیق» و «الکلی» دو نوع فیلم بودند با دو نقش متفاوت؛ و کارنامه ی بازیگری سعید راد با این دو نوع فیلم و نقش شکل گرفت.

وی یکی از پرکاترین بازیگر قبل از انقلاب بود و یکی از ستاره های سینمای آن زمان بود.


بیوگرافی نسرین مقانلو بازیگر سریال دل

بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1 تیر 1347 در تهران می باشد و 51 سال سن دارد.مقانلو فعالیت هنری خود را از سال 1370 با بازی در فیلم دو نیمه سیب ساخته کیانوش عیاری آغاز نمود.کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو می باشد. خلیلیان بازیکن سابق تیم ملی بوده است.


 

بیژن امکانیان در سریال دل

بیوگرافی بیژن امکانیان

بیژن امکانیان بازیگر سینما و تلویزیون امکانیان متولد 27 مرداد 1332 در آبادان می باشد و هم اکنون 66 سال سن دارد

وی فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران و گذراندن دوره های تخصصی آموزش مربیگری تئاتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. از جمله فعالیت های وی می توان: کارگردانی تئاتر و کارگردانی فیلم کوتاه 8 م.م نیز اشاره کرد.

او در این سریال یک نقش متفاوت را ایفا می کند


مهراوه شریفی نیا در سریال دل

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین 1360 در تهران می باشد و 38 سال سن دارد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه هنر می باشد فرزند محمدرضا شریفی نیا و ازیتا حاجیان می باشد که از هم طلاق گرفته اند و حالا در کنار بازیگری یک نوازنده حرفه ای پیانو می باشد . وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.


لیلا زارع در سریال دل

بیوگرافی لیلا زارع

لیلا زارع بازیگر سینما و تلویزیون متولد 21 مهر 1359 در تهران می باشد و 39 سال سن دارد. وی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی مقطع کارشناسی می باشد .

زارع فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال 1382 با بازی در فیلم ما همه خوبیم آغاز نمود.

او دارای جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم ما همه خوبیم از جشنواره فجر می باشد.


تیزر و آنونس رسمی سریال دل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بازیگران سریال وارش

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال وارش

سریال وارش به کارگردانی احمد کاوری جدیدترین تولید شبکه سوم سیما می باشد که از پس پایان پخش فوق لیسانسه ها از اواسط آذر ماه از شبکه سوم سیما پخش می گردد . نام قبلی این سریال بهترین سال های زندگی ما بود که در فاصله کمی مانده به پخش تغییر کرد.

در ادامه به معرفی سریال , خلاصه داستان و موضوع و بیوگرافی بازیگران این مجموعه تلویزیونی می پردازیم.

 

سریال وارش

داستان و موضوع سریال وارش

یارمحمد سیستانی با بازی (علیرضا کمالی)  براى فرار از گرسنگى و خشکسالى به شمال کشور مى رود تا شغل ماهیگیرى را پیشه کند. او که نمى‌داند ماهیگیرى آن منطقه در سلطه گردنکشى به نام تراب است، به دریا مى‌زند و مقابل تراب مى‌ایستد. وارش بیوه جواد که سالها تراب در خیال ازدواج با اوست، با دیدن دلاورى یارمحمد دل به او مى‌بندد و به تراب جواب رد مى‌دهد. تراب نقشه‌اى مى‌چیند تا یارمحمد را از سر راه بردارد، اما اتفاقى که هیچکس انتظارش را نمى‌کشد، از راه رسیده و سرنوشت آدم‌ها را به هم پیوند مى‌زند.

در فاز اول سریال بخش های مربوط به دهه های سی و چهل تصویربرداری شد. در فاز دوم بخش های مربوط به دهه ۵۰ که منتهی به رویدادهای انقلاب و تاثیرات آن بر فضای داستان و سرنوشت کاراکترها می شود جلوی دوربین می روند.

بازیگران سریال وارش

بازیگران سریال وارش

اسامی کامل بازیگران زن و مرد سریال وارش

علیرضا کمالی در نقش یارمحمد / بهنام تشکر / علیرضا جلالی تبار / هدایت هاشمی / برزو ارجمند در نقش ملنگ / امیررضا دلاوری / داریوش کاردان / شهرام قائدی / رحیم نوروزی / حدیثه تهرانی / نیلوفر شهیدی / الهام طهموری / رامین راستاد / مهدی امینی خواه / سهیلا رضوی  / علی سلیمانی / فرخ نعمتی در نقش دافسار / کورش سلیمانی / افشین سنگچاپ / فریبا طالبی / مینا نوروزی / فریده دریامج / سهی بانو ذوالقدر / ساناز سماواتی / وحید شیخ زاده / بهراد خرازی / نسرین بابایی / فرج الله گلسفیدی / انوش نصر / کرامت رودساز / حمیدرضا داوری / مهدیه کوهستانی.

داستان سریال وارش چیست

سریال وارش چند قسمت است ؟

این مجموعه در 30 قسمت 40 دقیقه ای تولید شده است و پخش آن تا اواسط دی ماه ادامه خواهد داشت.

سریال وارش

زمان و ساعت پخش سریال وارش از شبکه سه

این سریال از شنبه تا جمعه هر شب ساعت 20:45 از شبکه 3 پخش می شود.

موضوع سریال وارش

لوکیشن ها و محل فیلمبرداری سریال وارش کجاست ؟

بندر کیاشهر، ساحل چمخاله، ارتفاعات سیاهکل و مناطقی دیگر در شمال کشور از جمله لوکیشن های سریال هستند.

    بازیگر نقش وارش در سریال وارش

سریال وارش


بیوگرافی مختصر بازیگران سریال وارش

بیوگرافی بهنام تشکر

بهنام تشکر بازیگر، گوینده و دوبلور متولد 4 بهمن 1355 در بندر انزلی می باشد و 41 سال سن دارد.تحصیلات : وی دارای مدرک کارشناسی اقتصاد بازرگانی از دانشگاه فیروزکوه می باشد.تشکر دو برادر نیز دارد که بهروز تشکر از مجریان و بهرام از کارگردانان تئاتر است.

وی در دوران نوجوانی، هافبک راست تیم نوجوانان باشگاه ملوان بندر انزلی بوده است، اما بنا به دلایلی، این رشته ورزشی را به صورت حرفه‌ای پیگیری نکرد.

وی با سریال ساختمان پزشکان توانست به خوبی شناخته شود و بعد از آن در سریالهای تلویزیونی بیشتری حضور یافت. او در سریال وارش یکی از نقش های اصلی را ایفا میکند.

بیوگرافی علیرضا کمالی بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش

علیرضا کمالی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 27 اردیبهشت ماه سال 1359 در تهران می باشد و 39 سال سن دارد .او در یک خانواده ای فرهنگی ورزشی به دنیا آمد و تنها فرزند خانواده اش است.

او با بازی در فیلم سینمایی ملک سلیمان به کارگردانی شهریار بحرانی، توانست به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.

نقش اصلی سریال وارش یعنی یارمحمد را علیرضا کمالی ایفا می کند.

بیوگرافی بروز ارجمند بازیگر نقش ملنگ

برزو ارجمند بازیگر مرد ایرانی متولد 7 فروردین ماه 1354 و 41 سال سن دارد .او اصالتا مشهدی می باشد. وی فرزند مرحوم انوشیروان ارجمند از بازیگران پیشکسوت می باشد.خواهر وی نیز بهار ارجمند می باشد که از بازیگران تئاتر است . عموی وی نیز داریوش ارجمند است.او مدرک کارشناسی خود از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در زمینه بازیگری و کارگردانی دریافت کرده است.

بروز ارجمند در آثار تلویزیونی زیادی حضور داشته است و این بار با یک گریم متفاوت در نقش ملنگ در سریال وارش حضور دارد.

بیوگرافی الهام طهموری

الهام طهموری متولد 15 فروردین 1367 اصفهان می باشد و 31 سال سن دارد .او وی فارغ التحصیل رشته تئاتر و گرافیک است . وی تا کنون در سریال پرستاران و پدر حضور داشته است

بیوگرافی هدایت هاشمی

هدایت هاشمی بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر متولد 17 اسفند ماه سال 1353 در سبزوار مشهد می باشد و اصالتا مشهدی است و هم اکنون 45 سال سن دارد.

وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی ر مقطع فوق لیسانس است.وی از سال 77 فعالیت حرفه ای خود را در تئاتر همزمان با ورود به دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران آغاز کرد. در سال 83 در فیلم یک بوس کوچولو ساخته بهمن فرمان آرا پا به عالم سینما گذاشت. وی تا کنون دوبار ازدواج کرده است که ازدواج اولش با نگار عابدی منجر به طلاق شد.

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار

علیرضا جلالی تبار بازیگر سینما و تلویزیون متولد 21 اردیبهشت ماه سال 1357 است و تحصیلاتش را در دانشگاه صدا و سیما و دانشکده تئاتر گذرانده است.

وی بیشتر در ضمینه تئاتر فعالیت داشته است . و اولین فعالیت رسمی اش در بازیگری را در سال 74 با منصور حلاج شروع کرده است

او برای اولین بار در فیلم سینمایی «وقتی همه خوابیم» به مخاطب معرفی شد اگرچه پیش از آن، کار هنری را تجربه کرده بود.

بیوگرافی شهرام قائدی

شهرام قائدی (ابراهیم قائدی) بازیگر سینما و تلویزیون متولد متولد 31 مرداد ماه 1354 که 42 سال سن دارد در شهر قیر و کارزین استان فارس می باشد.

تحصیلات خود را تا دیپلم بیشتر ادامه نداده است.وی بازیگری را در سال 70 شروع نمود اما با حضور در سریال پنجمین خورشید در سال 88 به خوبی شناخته شد.البته وی قبل از این مجموعه در چندین کار دیگر حضور داشت.

شهرام قائدی ازدواج کرده است و همسرش دختر دایی او است که آنها یک دختر هم به نام سارینا دارد.

بیوگرافی نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی متولد1360 در تهران است و هم اکنون 38 سال سن دارد.فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر می باشد، از تلویزیون شروع و در این قاب به شهرت رسید، و از پنه‌ لوپه کروز بعنوا الگوی هنری خود یاد می کند. نیلوفر شهیدی در سال 98 ازدواج کرد

بیوگرافی حدیثه تهرانی بازیگر سریال وارش

حدیثه تهرانی متولد 5 آذر ماه 1363 در محله تهران پارس تهران می باشد.

وی لیسانس مامایی دارد و یک دوره بازیگر در کلاسهای آزاد بازیگری نیز گذرانده است.

اولین حضورش با تلویزیون با مجموعه به کجا چنین شتابان اتفاق افتاد و پس از آن با حضورش در سریال خوش نشین ها در سال 89 به خوبی شناخته شد.

بیوگرافی فرخ نعمتی بازیگر نقش دافسار در سریال وارش

فرخ نعمتی متولد 1 آذر 1330 در تهران می باشد و هم اکنون 68 ساله است .

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت اقتصادی می باشد از تئاتر شروع کرد و با سینما وارد عرصه حرفه ای شد و حالا همسرش نیز از بازیگران می باشد.

در سال 1362 اولین بار با سریال نوروزنامه جلوی دوربین رفت سپس یکسال بعد در سال 1363 با فیلم زائر خلف به کارگردان یدالله نوعصری وارد پرده سینما شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود اهنگ تیتراژ پایانی سریال کرگدن با لینک مستقیم

دانلود تیتراژ سریال کرگدن

دانلود اهنگ تیتراژ پایانی سریال کرگدن با لینک مستقیم

موسیقی سریال ایرانی کرگدن

دانلود تیتراژ سریال کرگدن

ما یه روحیم توی چند تا بدن
پوستمون کلفته مثل کرگدن

جسمون بزرگه اما قلبمون ظریف
یه دنیا غم ولی دلای ما حریف

 

دانلود با لینک مستقیم – Download

سریال کرگدن با بازی سارا بهرامی,مصطفی زمانی,هدی زین العابدین , پانته ا پناهی و … در شبکه نمایش خانگی به صورت هفتگی پخش میگردد . این موزیک یک آهنگ متفاوت است که در پایان سریال پخش میگردد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

بیوگرافی بازیگران سریال کرگدن

داستان موضوع و بیوگرافی بازیگران سریال کرگدن

سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسعدی زاده می باشد که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده است . این سریال یک سریال متفاوت در شبکه نمایش خانگی می باشد و از پربازیگرترین سریال ها می باشد . این سریال دارای 26 قسمت است و پخش آن هر هفته شنبه ها می باشد.

در ادامه به خلاصه داستان و بازیگران سریال می پردازیم

 

داستان سریال کرگدن

بازیگران سریال کرگدن

اسامی بازیگران زن و مرد سریال کرگدن

مصطفى زمانى در نقش نوید  / سارا بهرامى در نقش رها / هدى زین العابدین در نقش گیسو / کاظم سیاحى / بانیپال شومون در نقش دانیال / مجید آقاکریمی / محمد امین در نقش افشین / ستاره پسیانى در نقش نازنین / پانته آ پناهى ها در نقش ونوشه / شراره دولت آبادى / پوریا رحیمى سام در نقش کاظی / نادر فلاح در نقش طاهر / معصومه قاسمى پور / الهام کردا در نقش کیانا / مهدی کوشکی در نقش کوروش

بازیگران سریال کرگدن

داستان و موضوع سریال کرگدن چیست ؟

5 جوان، به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست ، فارغ از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی را رقم می زنند.

در قسمت اول شاهد این بودیم که نوید که یک موتور سوار حرفه ای است در حادثه ای حین موتور سواری و آتش سوزی جان خود را از دست می دهد . شش ماه میگذر و یک فیلم به دست گیسو می رسد که از نوید نامزد رها است که بیان می کند او زنده است . این گروه به سراغ رها نامزد نوید که در آسایشگاه روانی بستری است می روند و او را فراری می دهند تا به دنبال این ماجرا بروند و ببینند آیای نوید آن ها را دور زده است یا نه !
.

پشت صحنه سریال کرگدن

زمان و ساعت پخش سریال کرگدن

این سریال از تلویزیون پخش نمیگردد و از طریق شبکه نمایش خانگی پخش میگردد . هر هفته شنبه ها می توانید این سریال را از سایت های دانلود فیلم و یا فیلیمو مشاهده و یا سی دی مربوط را از فروشگاه ها فرهنگی خریداری کنید.

متاسفانه بعضی از شبکه های ماهواره حق کپی رایت را رعایت نکرده و این سریال را از شبکه های خودش پخش میکنند.

داستان سریال کرگدن


 بازیگر نقش گیسو در سریال کرگدن

بیوگرافی هدی زین العابدین بازیگر نقش گیسو در سریال کرگدن

هدی زین العابدین بازیگر ایرانی ;i سابقه حضور در مدلینگ و آگهی های تبلیغاتی را نیز دارد. هدی زین العابدین متولد 11 تیر 1368 در شهر کرج بازیگر هست و هم اکنون سی سال دارد .رشته تحصیلی او گرافیک بوده هست و علاقه زیادی به عکاسی نیز دارد پدرش مغازه دار و شعل آزاد و مادرش منزل دار می باشد و تنها یک برادر کوچک تر از خود بنام هادی دارد . وی اولین بار با سریال سقوط یک فرشته وارد تلویزیون شد و به خوبی شناخته شد . او در این سریال نقش گیسو یکی از عضو یک گروه را بازی می کند.


بیوگرافی محمد امین بازیگر نقش افشین در سریال کرگدن

بیوگرافی محمد امین بازیگر نقش افشین در سریال کرگدن

محمد امین چهره جوان این روزها سینما می باشد . وی اولین بار با سریال ممنوعه توانست دیده شود و در سریال کرگدن هم که تهیه کننده اش همان تهیه کننده سریال ممنوعه است در نقش افشین حضور دارد . وی متولد 27 دی ماه می باشد.


بیوگرافی پانته آ پناهی بازیگر نقش ونوشه سریال کرگدن

بیوگرافی پانته آ پناهی بازیگر نقش ونوشه

پانته آ پناهی ها بازیگر زن ایرانی متولد 9 آذر ماه 1356 در تهران بدنیا آمده است، او هم اکنون 42 سال سن دارد. تحصیلات : او از موسسه آموزشی عالی سوره، در رشته کارگردانی سینما در مقطع لیسانس فارغ التحصیل شده است. به صورت اتفافقی وارد تئاتر و منشی گری صحنه شد چون صدای جذابی داشت. وی تا کنون در سریال ها و فیلم های زیادی حضور داشته است از جمله شهرزاد و بانوی عمارت . وی در سریال کرگدن یک نقش جنجالی به اسم ونوشه را ایفا می کند.


بیوگرافی بانیپال شومون بازیگر نقش دانیال در کرگدن

بیوگرافی بانیپال شومون بازیگر نقش دانیال

بانیپال شومون بازیگر نقش دانیال در سریال ممنوعه متولد سوم آذر 57 است و 41 سال سن دارد .فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی عمران از دانشگاه اهواز می باشد فعالیت خود را با صداپیشگی شروع کرد سپس وارد عرصه بازیگری شد . وی در فیلم های سینمایی زیادی حضور داشته است و اخیرا هم در فیلم شبی که ماه کامل شد نیز حضور داشت .


بیوگرافی مصطفی زمانی بازیگر نقش نوید در سریال کرگدن

مصطفی زمانی متولد 30 خرداد 1361 در فریدونکار می باشد و اصالتا از اهل شمال کشور می باشد. او هم اکنون 35 سال سن دارد.

تحصیلات : وی دارای کارشناس مدیریت صنعتی می باشد.

مصطفی زمانی در سال 1383 با حضور در سریال یوسف پیامبر به کارگردانی مرحوم فرج اله سلحشور به عنوان نقش اصلی اش ( حضرت یوسف یا یوزارسیف ) توانست به خوبی شناخته شود.

وی پیش از این نیز در سریال نهنگ آبی که یک سریال نمایش خانگی بود حضور داشت و در سریال کرگدن یکی از نقش های اصلی را ایفا می کند.


بیوگرافی سارا بهرامی در نقش رها

بازیگر نقش رها در سریال کرگدن سارا بهرامی می باشد. سارا بهرامی بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد بهمن ماه سال 1361 در اصفهان می باشد و اصالتا اصفهانی است و 35 سال سن دارد.

 وی فارغ تحصیل رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن ( مازندران) . وی فعالیتش در بازیگری را با تئاتر شروع کرد و در تئاتر های چون متولد 1361,راهزنان,مخمصه,هم هوایی و … حضور داشته است.

وی در سال 92 با حضور در سریال پروانه و بازی نقش مقابل حامد کمیلی به خوبی شناخته شد.

سارا بهرامی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره فیلم فجر 96 برای بازی در فیلم دارکوب دریافت کرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود فیلم چشم و گوش بسته با لینک مستقیم

فیلم چشم و گوش بسته

دانلود فیلم چشم و گوش بسته با لینک مستقیم

فیلم ایرانی چشم و گوش بسته با بازی امین حیایی و بهرام افشاری

دانلود و خرید قانونی به همراه پخش آنلاین از نماوا , فیلیمو , میهن ویدیو , آپارات به صورت کامل و بدون سانسور

دانلود فیلم چشم و گوش بسته با لینک مستقیم و بدون سانسور

ژانر : کمدی | سال تولید : 1398 | محصول کشور : ایران | زبان : فارسی | مدت زمان : 100 دقیقه | فرمت و کیفیت : MP4 -HQ SQ | کارگردان : فرزاد موتمن

 

دانلود چشم و گوش بسته

بازیگران فیلم چشم و گوش بسته

امین حیایی / بهرام افشاری در نقش سعید / پوریا پورسرخ / آناهیتا درگاهی / لیندا کیانی در نقش خواهر سعید  / مانی حقیقی / مسعود کرامتی در نقش سرگرد.

در این فیلم امین حیایی نقش یک کَر و بهرام افشاری نقش یک کور را بازی می کند . پوریا پورسرخ و اناهیتا درگاهی و مانی حقیقی  نیز نقش سه خلافکار فیلم را بازی می کنند

دانلود فیلم ایرانی چشم و گوش بسته

داستان و موضوع فیلم چشم و گوش بسته چیست ؟

امین حیایی که مشکل شنوایی دارد یک مغازه آرایشی دارد که در حین فروشندگی مردی به مغازه اش وارد می شود و از او درخواست یک کرم می کند تا حواسش را پرت کند و در این فاصله یک چمدان که چیز با ارزشی در آن است را در مغازه او رها می کند . این مرد توسط یک باند خلافکار تعقیب می شود و در مغازه مسعود کشته می شود . اما چون مسعود کر است صدای شلیک را نمی شنود . سعید با بازی بهرام افشاری که کور است در پاساژ دنبال کار است که به واسطه صدای تیر به مغازه مسعود می آید و در همان لحظه پلیس سر می رسد و این دو را به جرم قتل دستگیر میکند . در ادامه این دو یک روز فرضت دارند تا ثابت کنند قتل کار آنها نبوده است و شاهد اتفاق هایی هستیم

فیلم ایرانی چشم و گوش بسته

دانلود فیلم چشم و گوش بسته

دانلود فیلم چشم و گوش بسته

مبلغ فروش فیلم

این فیلم در دو هفته اکران اولیه اش حدود دو میلیارد فروش داشت.


تیزر ها و آنونس فیلم

تیزر جدید فیلم – دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil

دانلود رایگان فیلم مطرب

دانلود فیلم مطرب

دانلود فیلم مطرب با لینک مستقیم با کیفیت بالا و بدون سانسور و کامل

فیلم ایرانی مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی و بازی پرویز پرستویی و الناز شاکردوست

دانلود رحمان 1400 از سرویس های آپارات , نماوا , نماشا , تماشا , فیلمو , میهن ویدیو و … بدون سانسور , کامل و غیر رایگان به صورت قانونی به صورت همزمان.

دانلود فیلم مطرب با لینک مستقیم و بدون سانسور

ژانر : اجتماعی, کمدی / کارگردان ,تهیه کننده و نویسنده : مصطفی کیایی / سال تولید : 1398 / محصول : ایران .

بازیگران فیلم مطرب  :

پرویز پرستویی در نقش ابراهیم / الناز شاکردوست در نقش زیبا / محسن کیایی در نقش فواد  / مهران احمدی در نقش عمو مارشال / عایشه گل جوشکن در نقش نازان

داستان و خلاصه فیلم مطرب:

فیلم مطرب در مورد زندگی ابراهیم که پیش از انقلاب در مراسمات و عروسی ها به خوانندگی مشععول است و بعد از انقلاب دیگر نمی تواند به کار خود ادامه دهد . او سال ها در این آرزو است که یک بار دیگر به روی صحنه برود و بخواند . دختر ابراهیم (زیبا) برنامه ای ترتیب می بیند تا پدرش در هفته فرهنگی ایران در ترکیه به روی صحنه برود و به اجرا بپردازد . آنها راهی ترکیه می شوند ولی در فاصله چند روز مانده به اجرا به آنها می گویند که اجازه برگزاری کنسرت به ابراهیم خوش لحن به خاطر سابقه اش داده نمی شود .و ….

زمان پخش در نمایش خانگی

این فیلم پس از پایان اکران خود در سینماها وارد شبکه نمایش خانگی می شود و برای دانلود قرار میگیرد (احتمالا اسفند 98).

مبلغ فروش فیلم مطرب

این فیلم در فاصله دو هفته اکران توانست مبلغ پنج میلیارد فروش داشته باشد و احتمال می رود بتواند رکورد فروش سینما را جا به جا کند

حواشی فیلم مطرب

این فیلم در ابتدا قرار بود از هشتم ابان روی پرده برود ولی به یک باره اعلام شده به دلایل فنی یک هفته تاخیر در اکران خواهد داشت . برخی خبرگزاری خبر از توقیف و اصلاح فیلم داده بودند اما در نهایت این فیلم 16 آبان روی پرده سینماهای کشور رفت.

عوامل فیلم :

نویسنده: مصطفی کیایی – آهنگساز: آرمان موسی پور- فیلم برداری: حسین جلیلی – صدابردار: امیر نوبخت- تدوین: نیما جعفری جوزانی- طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان-مدیر تولید: سجاد رحیمی- جلوه های بصری: فرید ناصرفصیحی- طراح صحنه و لباس: سید مهدی موسوی- طراح گریم: عباس عباسی – دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حسین فلاح- منشی صحنه: سعیده دلیریان-عکاس: میلاد کیایی- مدیر تدارکات محمد ابراهیمی- طراح پوستر و لوگو: محمد موحد نیا .

دانلود فیلم مطرب

عکسهای فیلم

دانلود مطرب

دانلود فیلم مطرب

دانلود فیلم مطرب بدون سانسور و کامل


تیزر ها و آنونس های فیلم مطرب

تیزر اول فیلم مطرب – دانلود

تیزر خنده ها و شادی در پشت صحنه مطرب – دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad soheil