ارمیا قاسمی

بیوگرافی و زندگینامه

ارمیا قاسمی مدل جوان ایرانی که به تازگی بازیگر را هم تجربه کرده است متولد 27 مهرماه 1368 در تهران می باشد و 29 سال سن دارد.وی اصالتا اهل تهران است. پدر وی تهرانی و مادر مرحومش اهل کرمانشاه بود . وی یک برادر بزرگتر از خود نیز به نام ایلیا دارد.

وی با انتشار عکس های خود حدود چند سال قبل در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک و اینستاگرام با استقبال و لایک های فراوان کاربران مواجه شد و همین شد که پیشنهادهایی برای فعالیت در عرصه مدلینگ از طرف فعالان عرصه پوشاک دریافت کرد و از همانجا در عرصه مدلینگ فعال شد و حال به یکی از مدل های جوان و مشهور ایرانی تبدیل شده است.

ارمیا قاسمی با حضور در سریال آسپرین توانست به عرصه بازیگری ورود پیدا کنید و حال در سریال کوبار نقش اصلی این سریال را در نقش یک معلم بر عهده دارد.

ازدواج و همسر

ارمیا قاسمی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

از دست دادن مادر

ارمیا قاسمی سال 95 مادرش از دنیا رفت .وی با انشار پستی در اینستاگرام خود نوشت : هر لحظه به یادتم میبینمت  قدر لحظه هاى بودن در کنار مادرتان را بدانید . زمان کوتاه است

ارمیا قاسمی و مادرش

اینستاگرام ارمیا قاسمی : instagram / Ermiya

وی نسبتی با ارسلان قاسمی ندارد و فقط تشابه فامیلی است.


گفتگو و مصاحبه با ارمیا قاسمی

نحوه ورود به بازیگری

به مدت یک سال و شش ماه در کانون فیلمسازان جوان دوره بازیگری را پشت سر گاشته است و  پس از پایان دوره از طریق دستیار قاسم جعفری برای بازی در فیلم عین شین قاف سال 93 معرفی گردید که اولین کار اولین در بازیگری وی در 5 – 6 سکانس این فیلم شروع شد . اما وی بعد از آن با بازی در سریال آسپرین به کارگردانی فرهاد نجفی بهتر دیده شد.

ارمیا قاسمی

چگونگی ورود به مدلینگ

من رفتم پیشه یکی از دوستان واسه عکاسی دو سال پیش،عکسمو چندتاشو گذاشتم فیس بوک و دیدم دوستان لطف کردن با عکسها لایک بالا میگرفت،از چند روز بعدش بهم تو آتلیه ها پیشنهاد میشد واسه عکاسی که بعضیهاشو میرفتم.

بعد چند وقت هم بهم پیشنهاد کارهای مدلینگ واسه لباس شد که خودم زیاد دوست ندارم این کار حرفه ام باشه.

عکسهای ارمیا قاسمی

عینک فروشی !

من پنج سال کارم عینک آفتابی بود تا سه ماه پیش،ولی بخاطر مسائل ارزی تصمیم گرفتم این کار رو دنبال نکنم و فعلا دوماهه کار خاصی ندارم تا ماه های آینده هرچی خدا بخواد.

ارمیا قاسمی در سریال کوبار در نقش ستار

بیوگرافی ارمیا قاسمی

مجموعه عکسهای ارمیا قاسمی را میتوانید مشاهده نمایید :

ارمیا قاسمی, بیوگرافی ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی, بیوگرافی ارمیا قاسمی

سلفی ارمیا قاسمی و دوستانش

ارمیا قاسمی, بیوگرافی ارمیا قاسمی