دانلود فیلم سینمایی خجالت نکش با لینک مستقیم و کیفیت اصلی با حجم کم رایگان.

فیلم جدید و کمدی خجالت نکش هم اکنون در سینماهای کشور در حال اکران است که پس از پایان اکران می توانید به صورت کامل از سایت آریاپیکس دانلود کنید.

نام فیلم : خجالت نکش | ژانر فیلم : کمدی اجتماعی | سال ساخت : 1396 | کارگردان : رضا مقصودی | تهیه کننده : سیدامین پروین حسینی.

فرمت : mp4,mkv | کیفیت ها : 480p sd 720p 1080p | مدت زمان : نامشخص . | پخش کننده : آریا پیکس.

لینکهای دانلود فیلم

دانلود با کیفیت 1080HD | دانلود با کیفیت 720p | دانلود با کیفیت 480p

پس از پایان اکران فعال میگردد.

بازیگران خجالت نکش

احمد مهران فر / شبنم مقدمی / سام درخشانی / شهره لرستانی / لیندا کیانی / الناز حبیبی / سیدعلی صالحی / سمیرا حسینی / بانیپال شومون / میثاق جمشیدی / علیرضا رئیسی / فرانک تمنایی / کاوه آهنگر.

داستان فیلم خجالت نکش

داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند، زن و شوهر را دچار اتفاقاتی کمیک و بامزه می‌کند. اتفاقاتی که در نهایت باعث جدال این دو با یکدیگر می‌شود و… .

رضا مقصودی کارگردان فیلم درباره ساخت فیلم «خجالت نکش» گفت: “این فیلمنامه همان کاری بود که می خواستم حتما خودم آن را کارگردانی کنم به همین دلیل نگاه ویژه‌تری دخیل بود و انرژی مضاعفی صرف کردم تا بتوانم فیلمنامه کم نقصی را ارائه کنم. خوشبختانه توانایی بازیگران این امکان را به من داد که بتوانم هرچه در ذهن داشتم را از آنها طلب کنم.”

تصاویر فیلم

فیلم خجالت نکش

 

دانلود خجالت نکش

دانلود فیلم خجالت نکش

پخش آنلاین تیزر فیلم – دانلود