سریال رهایم نکن

سریال رهایم نکن به کارگردانی محمد مهدی عسکرپور عنوان سریال رمضان شبکه سه سیما در سال 97 می باشد که پیش از این دستت را به من بده نام داشت.

در ادامه به معرفی بازیگران داستان و موضوع این سریال می پردازیم.

 

بازیگران سریال رهایم نکن

بازیگران رهایم نکن

اسامی بازیگران زن و مرد فیلم با نقش

امین تارخ در نقش حاج رسول / فریبا متخصص / محمدرضا هدایتی / مریم بوبانی / مارال فرجاد / نیما شعبان نژاد در نقش پسر حاج رسول/ دنیا مدنی / بابک بهشاد / علی استادی / معصومه قاسمی‌پور / شیرین آقاکاشی / رحمان باقریان / کاظم هژیرآزاد / حسین ملکی و … . از بازیگران سریال می باشند.

از نکات قابل توجه حضور نیما شعبان نژاد که پیش از این به عنوان کمدین در برنامه خندوانه حضور داشت در یکی از نقش های اصلی این سریال می باشد.

سریال رهایم نکن

خلاصه داستان سریال رهایم نکن

رسول تولایی به عنوان بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه دار می شود. خانواده هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند.

تهیه کننده سریال با اشاره به این سریال که برای ماه رمضان ۹۷ تولید می شود، اظهار کرد: این سریال قصه ای بسیار چالشی دارد و تولید سختی را در پی خواهد داشت. تلاش ما این است که کار را به ماه رمضان سال آینده برسانیم.
وی بیان کرد: سریال «دستت را به من بده» کاری پر بازیگر و پر لوکیشن است که بازیگرانش ترکیبی از بازیگران معروف و جوان هستند و قرار است بازیگران دیگری نیز در طول کار به مجموعه اضافه شوند.

 

بازیگران رهایم نکن

زمان پخش سریال رهایم نکن

این مجموعه در حدود 37 قسمت ایام رمضان 97 از شبکه 3 به صورت هر شبی پخش میگردد.

بازیگران زن رهایم نکن

بازیگر دختر رهایم نکن

پشت صحنه سریال رهایم نکن

عکس پشت صحنه فیلم رهایم نکن

عوامل سریال

از تهیه کننده علی پورکیانی، نویسنده و کارگردان محمدمهدی عسگرپور، همکار نویسنده جمیله دارالشفاهی، مدیر تصویربرداری فریبرز سیگارودی، طراح گریم مهرداد میرکیانی، دستیار اول کارگردان لیلا رنگرزان، برنامه ریز سیدجواد حسینی، مدیرتولید حسین پورکیانی، طراح صحنه و لباس سیدمهدی موسوی، صدابردار محمد حبیبی، منشی صحنه فاطمه سیدی، عکاس: مهدی دلخواسته و کامبیز رحمانی فر، مدیر تدارکات افشین رئوفی، ناظر کیفی: علی روحانی.