در این پست به معرفی سریال های ماه رمضان 97 تلویزیون به همراه زمان پخش و تکرار سریال ها می پردازیم.

سریال های رمضان 97

سریال شبکه یک در رمضان ۹۷

شبکه یک تاکنون به طور رسمی سریال خود را برای پخش در ایام رمضان اعلام نکرده است . اما به احتمال زیاد سریال آرماندو یکی از گزینه های پخش در ایام این ماه است . این سریال دارای داستانی طنز می باشد.

حمید آذرنگ در نقش آرمان / مرجانه گلچین در نقش صاب حان / سحر ولدبیگی / الیکاعبدالرزاقی در نقش مهتاب/ محمدرضا هدایتی / علیرضا استادی / علی مسعودی / علی اوجی / فریبا طالبی / مجید پتکی / شهربانو موسوی / سیامک مردانه از بازیگران این فیلم هستند و کارگردان اثر احسان عبدی پور می باشد.

این مجموعه هر شب ساعت 22 پخش خواهد شد.

سریالهای رمضان 97

سریال شبکه دو در رمضان 97

سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی گزینه اصلی پخش در ایام ماه رمضان از شبکه 2 سیما می باشد .بهنرگ توفیقی سال قبل مجموعه زیر پای مادر را در ایام رمضان داشت .

مهدی سلطانی / لعیا زنگنه / بیژن امکانیان  / پوریا پورسرخ / مسعود فروتن / سینا مهراد / ریحانه پارسا/ مجید مشیری و… از بازیگران سریال پدر می باشند.

حامد پسر جوانی است که طی یک ماجر درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ( با بازی مهدی سلطانی) ناچار سر یک دو راهی قرار می گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند.

این سریال هر شب ساعت 21:30 پخش میگردد.

سریالهای ماه رمضان 97

سریال شبکه سه در رمضان 97

سریال دستت را به من بده به کارگردانی مهدی عسکرپور

امین تارخ , فریبا متخصص , محمدرضا هدایتی , مریم بوبانی , مارال فرجاد , نیما شعبان نژاد , دنیا مدنی , بابک بهشاد , علی استادی , معصومه قاسمی پور , شیرین آقاکاشی , رحمان باقریان , کاظم هژیر آزاد , حسین ملکی از بازیگران این مجموعه هستند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است : رسول تولایی به عنوان بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است.این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه دار می شود.خانواده هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند.

زمان پخش : این مجموعه همزمان با شروع ماه رمضان بعد از اذان و حدود ساعت 20:30 پخش میگردد.

شبکه پنج تهران نیز تاکنون سریالی را جهت پخش اعلام نکرده است

سریالهای رمضان 97