سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی این روزها مراحل تولید و تصویربرداری خود را سپری می نماید تا به زودی در 40 قسمت برای پخش از شبکه سه سیما آماده گردد.

در ادامه به معرفی موضوع داستان و بازیگران این سریال می پردازیم.

 

بازیگران بانوی عمارت

بازیگران سریال بانوی عمارت

اسامی بازیگران زن و مرد سریال

پانته‌آ پناهی‌ها،غزل شاکری , آرش مجیدی, لیلا اوتادی , امیرحسین آرمان ,علیرضا شجاع‌نوری، حسام منظور، شبنم فرشادجو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، فریدون مسرور، مریم مومن، مهری آل آقا.

سریال بانوی عمارت

داستان و موضوع سریال بانوی عمارت

«بانوی عمارت» که عاشقانه ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند در شهرهای تهران، کاشان و قزوین تصویربرداری می شود.
سریال کاملا ملودرام عاشقانه جدی است و مناسبات و روابطش کاملا معقول و جدی پیش می‌رود و جدی بودن این سریال وجه سرگرم‌کننده آن است. در عین حال مناسبات انسانی، روابط انسان‌ها و حفظ کیان خانواده در آن نمایان است.رخی از شخصیت‌های تاریخی در این سریال ما به ازای بیرونی داشته‌اند اما قصه‌ای که طراحی کردیم به گونه‌ای است که به عنوان مثال یکی از شخصیت‌های ما درگیر با میرزا رضای کرمانی است و یا اینکه ترور ناصرالدین شاه را در «بانوی عمارت» خواهیم داشت اما این گونه که آن را در درام خودمان استفاده می‌کنیم چرا که پیش از آنکه دغدغه روایت تاریخی داشته باشیم داستان کارکردی دراماتیک دارد و سعی کرده‌ایم از رویدادهای تاریخی، استفاده دراماتیک و نمایشی برای پیشبرد قصه داشته باشیم.

فیلم بانوی عمارت

بانوی عمارت