دانلود فیلم محمد رسول الله 

فیلم سینمایی محمد سول الله به صورت کامل با لینک مستقیم و کیفیت اصلی زبان اصلی فارسی و حجم کم با چهارکیفیت 1080p,720p.480p منتشر شد.

دانلود محمد رسول الله

دانلود فیلم محمد رسول الله با لینک مستقیم

ژانر : تاریخی | سال ساخت : 1390 | کارگردان : مجید مجیدی | سال پخش در نمایش خانگی : دی ماه 96

بازیگران : مهدی پاکدل , ساره بیات , محسن تنابنده

لینک های دانلود مستقیم فیلم محمد رسول ا…

دانلود با کیفیت 1080P HQ – قیمت 5000

دانلود با کیفیت 1080P – قیمت 4000

دانلود با کیفیت 720p – قیمت 3000

دانلود با کیفیت 480p – قیمت 2000

این فیلم در هیچ سایتی به صورت رایگان قرار نخواهد گرفت و باپرداخت هزینه می توانید به صورت حلال و قانونی این فیلم را مشاهده نمایید.

اسامی کامل بازیگران با نقش

علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب، مهدی پاکدل در نقش ابوطالب، ساره بیات در نقش حلیمه سعدیه، مینا ساداتی در نقش آمنه بنت وهب، محسن تنابنده در نقش ساموئل یهودی، داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان، رعنا آزادی‌ور در نقش ام جمیل، حمیدرضا تاج دولت در نقش حمزه، صادق هاتفی در نقش بحیرا ، محمد عسگری در نقش ابولهب، هدایت هاشمی در نقش حناطه، نگار عابدی در نقش همسر حناطه، پانته‌آ مهدی‌نیا در نقش فاطمه بنت اسد، جعفر قاسمی در نقش حارث شوهر حلیمه

درباره فیلم محمد رسول الله

فیلم محمد رسول الله داستان زندگی (کودکی) پیامبر اسلام (ص) را روایت میکند. این فیلم در 33مین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۳ اکران شد. اکران سراسری این فیلم در ۲۷ اوت ۲۰۱۵ در ایران و همزمان با افتتاحیه جشنواره فیلم مونترال کانادا آغاز شد.

داستان از سال 10 بعثت محمد (ص) که مسلمانان در تحریم اقتصادی می باشند شروع میشود و ابوسفیان با بازی داریوش فرهنگ از ابوطالب که پیر است میخواهد که به محمد بگوید که خدا را در دلش نگه دارد.

ابوطالب به اتاق نبی اسلام (ص) میرود و پیامبر در حال نماز خواندن است و بعد از سوره توحید سوره فیل را میخواند و سپس در یک فلش‌بک که اکثر فیلم را شامل شده به سال عام الفیل و تولد پیامبر و دوران کودکی وی از زبان خود ابوطالب به عنوان راوی فیلم می رود.

دانلود محمد رسول الله