دانلود فیلم حریم شخصی

دانلود فیلم سینمایی حریم شخصی با لینک مستقیم و کیفیت بالا حجم کم و رایگان با بازی امیر اقایی , میلاد کی مرام , بهنوش بختیاری.

نام اثر : حریم شخصی | ژانر فیلم: اجتماعی |کارگردان:احمد معظمی | تهیه کنندگان:عبدالرضا ساعتچی فرد | سال ساخت : 1395 | اکران و پخش : زمستان 96.

فرمت : mp4 | محصول کشور : ایران.

لینکهای دانلود فیلم

دانلود با کیفیت 1080p | دانلود با کیفیت 720p | دانلود با کیفیت 480p

دانلود تیزر فیلم – Download

بازیگران فیلم حریم شخصی :

میلاد کى مرام، امیر آقایى, اندیشه فولادوند، بهنوش بختیارى، مهتاب ثروتى، سعید امیرگانى، مسیح کاشانى، محمد تهورى، زنده یاد نقى سیف جمالى با حضور رعنا آزادى ور

خلاصه داستان و موضوع فیلم : “حریم شخصی” به نویسندگی امیرساعتچی فرد- بهارکاتوزی با قصه ای جسورانه به معضلات فضای مجازی در دنیای امروز جوانان می پردازد. 

بیشتر درباره فیلم حریم شخصی

ه حریم شخصی برای مخاطبان عام، فیلمی باورپذیر خواهد بود که همین باورپذیری که در همه وجوه فیلم از فیلم‌نامه تا بازی‌ها شاهدش هستیم، از نقاط قوت اثر است.

حریم شخصی سردرگم نیست و با اینکه شیوه روابطش غیرخطی است، اما کارگردان به خوبی بر آغاز و پایان اثرش مسلط بوده و گره‌های فیلم را آرام آرام و به درستی برای مخاطب آشکار می‌کند، به شیوه‌ای که در پایان فیلم دیگر سوالی در ذهن مخاطب وجود ندارد که او را سردرگم کند

فیلم به لحاظ شخصیت‌پردازی هم به خوبی عمل کرده است و می‌توان گفت که به خصوصیات ظاهری و اخلاقی هر یک از کاراکترهای فیلم ساعت‌ها فکر شده است و بازیگران هم به خوبی از پس ایفا نقششان برآمدند.

شاید بتوان این فیلم را در کارنامه بازیگری میلاد کی‌مرام یک نقطه قوت محسوب کرد، چرا که در این فیلم شیوه‌ای از بازیگری را ارائه داده که مبتنی بر حس و درونیات پیش می‌رود و با نگاهش، دغدغه‌هایش را به خوبی به مخاطب می‌شناساند و تماشاگر را با خود همراه می‌کند.

بازه زمانی فیلم از یک شب تا صبح است و بیننده شاهد دگرگونی چند زندگی تنها در یک شبانه‌روز است و می‌توان گفت که فیلم به نوعی به تماشاگر هشدار می‌دهد.

در کل می‌توان گفت که حریم شخصی فیلمی قابل قبول است و اگر فیلم در جشنواره فجر ملی به نمایش در می‌آمد حتما می‌توانست جوایز زیادی را نصیب خود کند.


تصاویر فیلم فیلم حریم شخصی

حریم شخصی

دانلود حریم شخصی

فیلم حریم شخصی