مرجان محتشم

بیوگرافی و زندگینامه

مرجان محتشم بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 13 اسفند ماه سال 1348 می باشد و هم اکنون 47 سال سن دارد.

شروع بازیگری : وی در سال 1376 با مجموعه بهشت گمشده وارد حرفه بازیگری شد

وی با حضور در سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی که در سال 1379 پخش گردید توانست به خوبی شناخته شود . او در این سریال نقش شهربانو ( خانم کوچیک ) را ایفا می نمود . اما پس از این با یک وقفه 5 ساله در سال 84 مجدد با سریال ریحانه به قاب تلویزیون برگشت اما تا به حال 12 سال است که دیگر در هیچ اثر سینمایی و تلویزیونی حضور نیافت.

ازدواج و همسرش

اطلاعاتی در خصوص ازدواج این هنرمند در دسترس نیست . چندی پیش خبری مبنی بر ازدواج او با عادل فردوسی منتشر شده بود که شایعه ای بیش نبود.خانم کوچیک پس از باران

خانم کوچیک در پس از باران

بیماری :

به گفته خودش در سال 1380 مبتلا به یک بیماری سخت گردید که  به گفته خودش حتی یک دفترچه بیمه نداشته است که بتوانید بخشی از هزینه ها را بدهد.

مرجان محشتم الان کجاست ؟

علت عدم حضور و کم کاری مرجان محشتم از زبان خودش

من در اوج دوران بازیگری ام هم بارها عنوان کرده بودم که بازیگری نیستم که تنها ماندن در عرصه بازیگری را سرلوحه اهدافم قرار دهم و بخواهم به هر قیمتی بازی کنم. متأسفانه برخی از بازیگران با تن دادن به روابط نا مشروع برای خود جایگاهی در سینما دست و پا می‌کنند.

کاری که من حاضر شدم به قیمت حذف شدنم از عرصه بازیگری به آن تن ندهم. مرجان محتشم می‌افزاید: متأسفانه برخی از بازیگران هستند که برای محبوبیت کاذب و بودن در عرصه این بی‌اخلاقی‌ها را بدون در نظر گرفتن نقش خدا در زندگی به جان می‌خرند

 

شهربانو در پس از باران

بازیگر نقش شهربانو در پس از باران

بیوگرافی مرجان محتشم

تله فیلم یا فیلم تلویزیونی

ستاره من (۱۳۸۷)
نامادری (۱۳۸۷)

فیلمهای سینمایی

رز زرد (۱۳۸۱)

سریالهای تلویزیونی

بهشت گم‌شده (۱۳۷۵)
فکر پلید (۱۳۷۷) در نقش خاتون

پس از باران (۱۳۷۹) در نقش خانم کوچک (شهربانو)
ریحانه (۱۳۸۴)
پرواز در حباب (۱۳۸۵)