دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

دانلود فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده با لینک مستقیم

دانلود رایگان مغزهای کوچک زنگ زده با حجم کم و کیفیت hd

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

ژانر و موضوع : اجتماعی | سال ساخت : 1396 | زمان اکران : بهمن 96 | کارگردان : هومن سیدی | تهیه کننده : سعید سعدی | مخاطب بزرگسالان | فرمت : mp4

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

هومن سیدی جدیدترین فیلم خود را برای نمایش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آمده کرده است . مغزهای کوچک زنگ زده نام آخرین اثر وی می باشد که به نظر می آید یک فیلم متفاوت باشد.

بازیگران فیلم مغزهای کوچک زنگ زده : نوید محمدزاده / فرید سجادی حسینی / فرهاد اصلانی / علی علایی / نازنین بیاتی / نوید پورفرج بازیگران اصلی این فیلم هستند و علاوه بر این تعداد زیادی بازیگر از هنرجویان کلاسهای بازیگری نیز در این فیلم حضور دارند.

داستان فیلم : داستان مغزهایی است که زنگ زده اند . این فیلم تصویرداری خود را فروردین ماه 96 شروع نمود و در حال حاضر آخرین مراحل فنی خود را انجام می دهد تا برای نمایش آماده گردد.

زمان اکران : نا مشص – اولین نمایش در جشنواره فیلم فجر 96

دانلود مغزهای کوچک زنگ زده

مغزهای کوچک زنگ زده

بیوگرافی هومن سیدی کارگردان فیلم مغز های کوچک زنگ زده :

هومن سیدی کارگردان و بازیگر ایرانی متولد 8 آذر 1359 است دو اصالتا اهل رشت می باشد.

او پس از پایان دوره متوسطه و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. وی نخستین فعالیت حرفه‌ای اش را با حضور در فیلم “یک تکه نان” کمال تبریزی تجربه کرد و سپس نقش کوتاهی را در “چهارشنبه‌سوری” اصغر فرهادی ایفا کرد.

وی علاوه بر بازیگری کارگردانی هم میکند و تا بحال 5 فیلم برای سینما تولید کرده است . فیلمهای خشم و هیاهو , اعترافات ذهن خطرناک من , سیزده و آفریقا فیلمهای دیگر این کارگردان است.