دانلود فیلم خانه دختر

دانلود فیلم سینمایی خانه دختر با لینک مستقیم و رایگان با حجم کم

فیلم ایرانی خانه دختر به کارگردانی شهرام شاه حسینی با بازی حامد بهداد , رعنا آزادی ور و باران کوثری بدون سانسور و کامل

دانلود فیلم خانه دختر

ژانر : اجتماعی | سال ساخت : 1393 | کارگردان : شهرام شاه حسینی | سال پخش و اکران : 1396 | مخاطب : بزرگسالان | فرمت : Mp4 | تهیه کننده : محمد شایسته 

دانلود فیلم خانه دختر

لینکهای دانلود قانونی

به زودی پس از پایان اکران

دانلود با کیفیت 1080p | دانلود با کیفیت 720p | دانلود با کیفیت 480p

دانلود تیزر فیلم – download

خلاصه داستان فیلم خانه دختر

این فیلم داستان دو دختر دانشجوست که به دنبال کشف راز مرگ هم دانشگاهی خود، درست در روز پیش از مراسم عروسی اش هستند. در همین بین مرتضی قصد دارد خانه کوچکشان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند.

بازیگران خانه دختر : حامد بهداد , باران کوثری , رعنا آزادی ور , پگاه آهنگرانی , بابک کریمی , پردیس احمدیه و …

نقد کوتاه فیلم

خانه دختر نه در خلق ما به ازای درونی و نه بیرونی هیچ تلاشی نکرده و کاملا سترون است . ابن خنثی منشی تنها در نام موضوع یعنی “بکارت” بسیاری را می فریبد .خانه دختر قرارش بر این بوده تا نقدی به رفتارهای سنتی و غلط جامعه معاصر باشد تا به مرور این رفتار اجتماعی را بخشکاند، اما باآدم هایی که برای مخاطب غریبه و پر از مجهولاتند . سینمای ایران در دهه اخیر تنها به طرح صفحات حوادث مطبوعاتی بسنده میکنند.

در همین حد مبتدی و در همان حد ژورنالیستی – به طور مثال در صقحه حوادث روزنامه ای با تیتر درشت نوشته اند : “دختری در شب عقدکنان به طزز مرموزی جان باخت”، درادامه یه چگونگی این حادثه می پردازد اما فیلم “خانه دختر” به دلیل سر به هوایی و تم زدگی فیلمنامه نوس کاملا روی هوا میماند و کلیه شخصیت ها، برای مخاطب معرفی نمیشوند تا از طریق شناخت یکی از آن ها، پازل را کامل کند .
اساسا هنر از جمله سینما؛ ذاتاً با شعار و کلی گویی در تضاد است . خانه دختر با ندادن اطلاعات بیننده اش را نگه میدارد و این مخفی نگاه داشتن در نزد فیلمنامه نویس کاملا خودآگاهی صورت گرفته است .

حواشی فیلم

این فیلم مدت سه سال توقیف بود و اجازه اکران به آن داده نشد اما بالاخره در مهرماه 96 اجازه اکران به آن داده شده و در سینماهای کشور به نمایش در آمد.

بیوگرافی کارگردان فیلم 

شهرام شاه حسینی متولد سال ۱۳۵۰ تهران است. سینما را با دستیار کارگردانی فیلمسازانی چون رسول ملاقلی‌پور، سیامک شایقی و بهرام بیضایی آغاز کرد. او در این سال‌ها چند فیلم کوتاه نیز مقابل دوربین برد که از آنها می توان به چند کیلومتر جلوتر و به طعم خاک نام برد.البته او در سریال سازی فعالتر است و سریالهای زیادی در تلویزیون ساخته است.


عکسهای فیلم

فیلم خانه دختر

دانلود خانه دختر

دانلود رایگان خانه دختر

دانلود رایگان فیلم خانه دختر

دانلود فیلم خانه دختر با لینک مستقیم

پخش آنلاین