حمید صفت ناپدری خود را به قتل رساند +جزئیات ماجرا

حمید صفت رپر معروف ایرانی امروزظهر 28 مرداد به اتهام قتل ناپدری اش بازداشت شد.

دستگیری خواننده رپ به اتهام قتل همسر مادرش در ساعت سه ظهر 28 مرداد 1396 و ازطریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یک فقره فوت مشکوک از طریق بیمارستان …. به کلانتری اعلام شد.

با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی 66 ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت نموده است.

متوفی قبل از مرگ خود در اظهاراتش عنوان داشته بود که توسط پسر همسر ( متولد 1372) مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

متهم در ساعت ۱۵ مورخه ۲۸ مرداد به کلانتری ۱۴۵ ونک مراجعه نمود و خودش را به مامورین معرفی کرد.

او در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شده است.

او در اظهاراتش عنوان داشته است که :  زمانیکه وارد خانه مادرم شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش ( متوفی) درگیر شده ؛ من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و اطلاعی از ضرب و جرح متوفی و علت مرگش ندارم.

حمید صفت خواننده رپ معروف در ساعت ۲۰:۱۵ روز جاری به ارتکاب جنایت و قتل همسر مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد .

علت انجام قتل

متهم در اعترافات اولیه عنوان داشت که پس از تماس برادرم از کشور امریکا مبنی بر اینکه مقتول با مادرم درگیر شده ، به سرعت خودم را به خانه رساندم ؛ زمانیکه به موضوع درگیری او با مادرم اعتراض کردم با یکدیگر درگیر شدیم که طی درگیری متوفی را مورد ضرب و جرح قرار دادم .

بازداشت حمید صفت در زندان

تشکیل پرونده قضایی و جزئیات جدید

خبرآنلاین در خبری به نقل از سرپرست دادسرای امور جنایی نوشت: برای «حمیدرضا صفت» به اتهام قتل و انجام تحقیقات در این خصوص پرونده ای تشکیل شده است.

وی افزود: دو سه روز پیش متهم با ناپدری خود درگیر شد و امروز ناپدری در بیمارستان فوت کرد. متهم اکنون در بازداشت است.

شهریاری با بیان این که متهم مقتول را با ضربات سنگین به سر مورد ضرب و جرح قرار داده است، گفت: در حال انجام تحقیقات در این زمینه هستیم. این حادثه در خیابان شیخ بهایی رخ داده است.