دانلود تیتراژ پایانی ماه عسل ۹۶

دانلود آهنگ ماه عسل 96 با صدای سینا شعبانخانی با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود آهنگ پایانی ماه عسل 96

دانلود تیتراژ با کیفیت اورجینال در ادامه.

دانلود با لینک مستقیم | Download

متن آهنگ ماه عسل

طاقت ندارم دور شی از من این آدما از درد من دورن
قلبم تویی بغض من این دریاست دریارو با دریا نمیشورن
از لحظه های بی تو میترسم یک لحظه فکر این هراسم باش

هرجا سر رو سجده میذارم تو رو به روی التماسم باش
شاید این حسرت من راه یکی شدن شد شب تنهایی تو غرق هوای من شد
خنده های تو همه فرصت زندگیم بود بغض تو گریه ترین جای صدای من شد

شاید این حسرت من راه یکی شدن شد شب تنهایی تو غرق هوای من شد
خنده های تو همه فرصت زندگیم بود بغض تو گریه ترین جای صدای من شد

مدیونتم تا آخر دنیا تا زخم های تو تو این تن هست
تا نشکنم من زیر پای تو این دین روی گردن من هست

شاید این حسرت من راه یکی شدن شد شب تنهایی تو غرق هوای من شد
خنده های تو همه فرصت زندگیم بود بغض تو گریه ترین جای صدای من شد

شاید این حسرت من راه یکی شدن شد شب تنهایی تو غرق هوای من شد
خنده های تو همه فرصت زندگیم بود بغض تو گریه ترین جای صدای من شد

منبع : www.ariapix.net