بیوگرافی نیکیتا در استیج

نیکیتا استیج

نیکیتا سوسنی در یک خانواده هنردوست به دنیا آمده و همواره زندگی اش با موسیقی و رقص همراه بوده است.

یکی از دلایل علاقه اش به رقص را این می داند که در دوران کودکی شاهد شرکت مادرش در گروه های رقص ایرانی بوده است.

نیکیتا از هفت سالگی به مدت شش سال ویولن نواخت و همان زمان بود که متوجه شد در کنار نواختن ساز می تواند بخواند و از آنچه در نواختن آموخت سعی کرد در خواندن به کار برد.

از شش سالگی  وارد مدرسه رقص  شد و رفته رفته از یک سرگرمی آن را به صورت حرفه ای در زمینه باله، معاصر و هیپ هاپ دنبال کرد تا اینکه در حال حاضر به عنوان طراح رقص مشغول فعالیت است.

در ۲۰ سالگی به ایتالیا مهاجرت کرده و در آنجا مشغول طراحی رقص شد. او در گروه های بزرگ موسیقی چون Moulin Rouge و  Fiddler On The Roof فعالیت کرد. و در مدت کوتاه با زبان ایتالیایی آشنا شد.

یکی از جالبترین اتفاقات زندگی او وقتی بود که به اصرار مادر و پدرش در یک میهمانی خصوصی آواز خواند و یک دوست او را به آرش، خواننده، معرفی کرد و در پی این آشنایی این دو با همکاری هم چند آهنگ ساختند. ولی به دلیل اینکه نیکیتا می بایست روی تحصیلات خود تمرکز می کرد، این همکاری به صورت حرفه ای ادامه نیافت.

پس از بازگشت به سوئد، به آهنگسازی و تهیه موسیقی پرداخت و سعی کرد به خلاقانه ترین شکل ممکن فعالیت کند.

می گوید، بدلیل اینکه زبان فارسی در واقع ریشه من محسوب می شود، با وجود اینکه بطور کامل به آن مسلط نیستم، آن را با تمام وجود درک می کنم. "من هم به عنوان یک هنرمند می خواهم بر قلب و روح مردم تاثیر بگذارم."

نیکیتا بسیار خوشحال است که در برنامه استیج با بابک سعیدی همکاری خواهد داشت، به این دلیل که معتقد است بابک در تهیه موسیقی ایرانی نوآور است.

آدرس اینستاگرام نیکیتا : instagram:Nikitasonikki

بیوگرافی نیکیتا استیج +عکس