دانلود آهنگ تیتراژ سریال هشت و نیم دقیقه با صدای احسان خواجه امیری

دانلود اهنگ پایانی فیلم هشت و نیم دقیقه با کیفیت بالا و اصلی

ترانه سرا : حسن غیاثی / ملودی : مهرداد نصرتی / تنظیم : ایمان حجت

دانلود اهنگ تیتراژ سریال هشت و نیم دقیقه


دانلود با لینک مستقیم – کیفیت 320 MP3 – Download
 

متن اهنگ با تو ام احسان خواجه امیری

با تو ام ای رفته از دست
هر کجا باشم همت هست
کاش روزه رفتن تو
گریه چشمم را نمی بست
رفتی و دلتنگی ات در خانه تنها
بغض در وا شد تو رفتی غضه اینجا ماند
رفتی و هر گوشه ای زیبایی ات جا ماند
گریه من بی صدا ماند
بی تو فهمیدم عذاب دل بریدن را
از خودم از زندگی پا پس کشیدن را
معنی با دیگرانت شاد دیدن را
پس بده دنیا من را
دلخوشی هایم مرده بعد از تو
این شب غمگین مرا آزرده بعد از تو
آنچه با من بی تو ماندن بود
در خیابان های باران خورده بعد از تو
خواب و رویا تو شوق فردا تو
از جهان تنها تو را می خواهم
اما تو جای دل کندن
جان بخواه از من
من که میمیرم برای زندگی با تو
با تو ام ای رفته از دست
هر کجا باشم همت هست
کاش روزه رفتن تو
گریه چشمم را نمی بست

منبع : آریا پیکس