alirezajalali_02

علیرضا جلالی تبار بازیگر سینما و تلویزیون متولد 21 اردیبهشت ماه سال 1357 است و تحصیلاتش را در دانشگاه صدا و سیما و دانشکده تئاتر گذرانده است.

وی بیشتر در ضمینه تئاتر فعالیت داشته است . و اولین فعالیت رسمی اش در بازیگری را در سال 74 با منصور حلاج شروع کرده است

او برای اولین بار در فیلم سینمایی «وقتی همه خوابیم» به مخاطب معرفی شد اگرچه پیش از آن، کار هنری را تجربه کرده بود. علیرضا جلالی‌تبار برای حرفه خودش به عنوان بازیگر، تعریف و تحلیل‌های خاصی دارد؛ داشتن خلاقیت را منوط به کسب دانش و تجربه پی در پی می‌داند و معتقد است هرچه بیشتر بخوانی و بدانی بیشتر در کارت موفق می‌شوی

وی در سال 94 ازدواج کرده است و متاهل می باشد

جلالی‌تبار در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله فیلم‌های سینمایی «خنده در باران»، «وقتی بهار می‌آید» و «سگ‌های پوشالی» و مجموعه‌های تلویزیونی «غیر علنی»، «راز پنهان» و «گمشده» ایفای نقش کرده است.

سریال نفس شیرین به کارگردانی سیامک خواجه وند جدیدترین مجموعه ای است که وی در آن به عنوان یکی از بازیگران اصلی در نقش امید به ایفای نقش پرداخته است.

این مجموعه ایام محرم 95 پخش میگردد.

وی در خصوص این مجموعه گفته :

 ایفای نقش امید در سریال «نفس شیرین» به عهده من گذاشته شده است، امید جوانی است که کار در بازار را از شاگردی پدر زنش حاج‌علی شروع کرده اما بعد از مدتی با ادامه فعالیتش در زمینه‌های دیگر موفق شده تا کسب جدیدی برای خودش راه بیندازد . دلخوری حاج‌علی از هم چشمی همین جا با امید شروع می شود و اوج می گیرد که در ادامه قصه‌هایی در مجموعه شکل می‌دهد.

علیرضا جلالی تبار

عکس جدید از علیرضا جلالی تبار, علیرضا جلالی تبار و همسرش

 

alirezajalali_03

عکسهای اینستاگرام علیرضا جلالی تبار

علیرضا جلالی تبار

علیرضا جلالی تبار

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار

علیرضا جلالی تبار در پشت صحنه سریال نفس شیرین

عکس علیرضا جلالی تبار

علیرضا جلالی تبار در جشن نفس 95