طرح لباس جدید المپیک 2016
کامران بختیاری طراح و مدل سرشناس جوان ایرانی چند روز قبل طرح هایی از مدل لباس المپیک 2016 منتشر نموده بود و با استقبال خوب مردم و مسئولین مواجه شد و طرح آن توسط کمیته المپیک پذیرفته شد اما باید برخی تغییرات درانجام میگردید.

او امروز با انتشار عکس های طرح نهایی لباس ایران برای المپیک 2016 در اینستاگرام خود نوشت :

 دوستان سلام ... این هم از طرح نهایی و تاییدی از طرف وزارت محترم ورزش و رییس کمیته المپیک ...
از انجایی که وقت برای مصاحبه ندارم و هیچ مصاحبه ای هم تا بحال انجام ندادم،  از همینجا با شما همه مسائل را مطرح میکنم تا به امید خدا بعد از افتتاحیه از یک شبکه تلویزیونی به طور کامل صحبت خواهم کرد ... در مورد جایگزینی این طرح با طرح های پیشنهادیه اولیه بنده لازم است توضیحاتی را عرض کنم ... به دلیل وجود بعضی علائم از قبیل ستاره و نوشته های غیر فارسی و شعر هایی که ربط زیادی به المپیک نداشت و دلیل استفاده من در اتود هم این بود که بنده اون پارچه را برای یکی از کالکشن هایم به نام ایران طراحی کرده بودم ولی به منظور عدم داشتن وقت کافی برای طراحی و تولید پارچه ، از همان در طرح های اولیه استفاده نمودم ... و همانطور که میدانید برای طراحی پارچه و تولید ان زمان طولانی لازم است و دیگر قادر به حذف بعضی از علایم و تولید پارچه جدید نبودیم ... از طرفی در این زمان من برای عموم طراحی میکنم و عموم سادگی را در زیبایی میبیند و در اکثر کامنت های شما که نگاه کردم شما هم موافق به حذف علائم و طرحی ساده ترو اسپورت تر  بودید ... بنابر این به من مهلتی یک روزه داده شد برای طراحی جدید بدون استفاده از پارچه های طرح دار ... بنده وقتی  نقش و نگار را از روی پارچه ها برداشتم طرح های قبلی بسیار ساده شد و دیگر جلوه قبل را نداشت به همین دلیل مجبور شدم با تغییر در طرح و بازی با سه رنگ قرمز و سفیدو سبز  طرحی دیگر بزنم ... که خدارو شکر مورد توافق قرار گرفت و هم اکنون زیر دست تولید است که امیدوارم به کمک خدا برای روز افتتاحیه بهترین طرح مربوط به کاروان ایران باشد که قطعاً همینطور هم خواهد بود ... همه چی خوب است هیچ مشکلی نیست فقط اینکه بدلیل نبود بازیکن ها سایزها تکمیل نیست که در این مورد هم من پیشنهاد دادم که تیم ما خیاطی با کاروان به محل برگزاری ارسال نماید تا اگر مشکلی بود همانجا رفع شود ... این تمام توان من بود امیدوارم بتوانم برای وطنم که همیشه جزو برزگترین ارزوهایم بود کاری مفید انجام دهم .

مدل نهایی لباس المپیک 2016 طراحی شده توسط کامران بختیاری

مدل و طرح نهایی لباس المپیک ریو 2016 طراحی شده توسط کامران بختیاری برای تیم ایران