معرفی سریال پریا + نگاهی به خلاصه داستان,شخصیت ها و بازیگران مجموعه پریا

سریال پریا

زمان پخش و اطلاعات

سریال تلویزیونی پریا به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه ایام بهار ۹۵ از شبکه سوم سیما پخش میگردد

این مجموعه در ۴۰ قسمت هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه روی آنتن خواهد رفت

سریال پریا

خلاصه داستان و موضوع سریال پریا

قصه از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که «پریا» با بازی لادن مستوفی پس از چند سال دوری از ایران به کشور باز می‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از ازدواج قدیمی‌ اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با کیوان، پسرخاله‌اش می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه بر می‌دارند اما برخی اتفاق‌ها ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد. اتفاق‌هایی که همه خانواده را درگیر خود می‌کند. اتفاق‌هایی که نقطه عطف سریال است و عوامل سریال ترجیح می‌دهند فعلاً درباره آن صحبت نکنند.

همچنین مجموعه «پریا» جسورانه‌تر از سریال‌هایی که پیش از این درباره ایدز ساخته شده، دشواری‌ها و گرفتاری‌های این بیماران و البته اطرافیانشان را به نمایش می‌گذارد. این سریال ابعاد تازه و شاید درک نشده‌ای از بیماری ایدز را به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل است که «شهرام» با بازی عمار تفتی به‌عنوان یک بیمار مبتلا به ایدز، نه موجودی گناه‌آلود است و نه حس شرم را بیدار می‌کند.

بازیگران سریال پریا

بازیگران سریال پریا

لادن مستوفی در نقش پریا / امیرحسین آرمان در نقش کیوان / افسانه بایگان نقش نیره / محمود پاک نیت در نقش حسین آقا / امیررضا دلاوری در نقش علیرضا / عمار تفتی در نفش شهرام / کمند امیرسلیمانی در نقش گلی / رامتین خدا پناهی / هادی قمیشی و…

بازیگران خردسال : محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده و شادی نکته سنج

داستان سریال پریا

امیررضا دلاوری در خصوص سریال :

«علیرضا درگیر مشکلات شخصیت اصلی داستان می‌شود و به خاطر شغلش به خانواده مشاوره‌هایی هم می‌دهد.»

دلاوری هم با توجه به سابقه خوب سهیلی زاده به پر ببینده شدن سریال امیدوار است و مطمئن است این سریال هم که با توجه به بازیگران و عوامل و نویسنده خوب و ماهری دارد مخاطبان خود را پیدا می‌کند

سریال پریا

گقته های افسانه بایگان در خصوص سریال

افسانه بایگان درباره حضورش در این سریال می‌گوید: «کارهای آقای سهیلی زاده را هم دوست داشتم و سابقه ایشان را در جذب مخاطب می‌دانستم. البته در کنار همه این‌ها مهمترین دلیل من برای حضور در سریال موضوع اصلی آن و پرداخت متفاوت سریال به آن بود. موضوعی که معضل این روزهای جامعه ماست و تا به حال در آثار تصویری ما به آن پرداخته نشده است. به همین دلیل از حضور در این کار خوشحالم. چون معتقدم اگر نگاهی که خودم و نویسنده به این پدیده داریم، بتواند از طریق این سریال تأثیر خودش را بگذارد؛ رسالت خود را انجام داده‌ام و همین امر برایم خوشایند است.

سریال پریا

سریال پریا

سریال پریا

پشت صحنه سریال پریا

سریال پریا

عکسهای سریال پریا

سریال پریا

سریال پریا

سریال پریا

سریال پریا

در خصوص نقش پریا با بازی لادن مستوفی

لادن مستوفی در پریا نقش بانوی جوانی را به‌عهده دارد که از همسرش جدا شده و دو فرزند دارد.

ماجراهای این سریال با بازگشت پریا به کشور و عاطفه‌ای که بین او و کیوان شکل گرفته، آغاز می‌شود.

مستوفی از بازیگران گزیده‌کاری است که تماشاگران تلویزیون او را با نقش «حنانه پناهی» در سریال دوران سرکشی به یاد دارند. با توجه به سابقه حرفه‌ای این بازیگر و البته داستان جسورانه سریال، به نظر می‌رسد نقش تازه و متفاوتی را از او شاهد خواهیم بود.

سریال پریا

امیرحسین آرمان و لادن مستوفی در نمایی از پریا

سریال پریا

سریال پریا

سریال پریا

سریال پریا

سریال پریا

همچنین احسان خواجه امیری آهنگ تیتراژ سریال پریا را خوانده است.

منبع : آریا پیکس