سحر زکریا بازیگر سریال در مورد سریال در حاشیه

 سحر زکریا بازیگر «در حاشیه» با اشاره به حضورش در این سریال تلویزیونی و همکاری با “مهران مدیری” گفت:همه مردم منتظر پخش سریال در حاشیه هستند که ماه ها از شروع تصویربرداری آن می‌گذرد.

وی افزود:بعد از مدت ها با کاری از “مهران مدیری” مهمان خانه های مردم می شوم و معتقدم این کار هم مثل دیگر آثار مدیری پر مخاطب می شود.

بازیگر سریال “پاورچین”ادامه داد: تعطیلات نوروز هم از راه رسیده و برای مردم عزیزم آرزو می کنم که همیشه سلامت بوده و اوضاع اقتصادی خوبی داشته باشند.

زکریا تصریح کرد: این عید سعید باستانی را به همه هموطنانم تبریک می گویم و آرزو می کنم به همه آرزوهایشان برسند.

وی اظهار داشت: برای من که در تهران زندگی می کنم آب و هوا و خلوتی این شهر در نوروز بسیار ارزشمند است، ولی به دوستانی که دوست دارند به سفر بروند پیشنهاد می کنم به هر جایی که در آن به آرامش نزدیک تر می شوند، سفر کنند.