دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام پاییز + پخش آنلاین و متن آهنگ

New Music of Ehsan Khajeamiri – Paeez

این آهنگ از تراکهای آلبوم جدید احسان خواجه امیری به نام پاییز تنهایی می باشد

ترانه : روزبه بمانی / تنظیم : آرون حسینی

paeez-ehsan

٫ متن ترانه آهنگ پائیزآلبوم پاییز تنهایی احسان خواجه امیری /ترانه سرا : روزبه بمانی

بازم یه پاییز ، دوباره بارون
هجوم فکرت ، همون خیابون
دوباره دلشوره ی تورو دارم

دوباره دلتنگتم عزیزم
دوباره دارم به هم می ریزم
چقد از این حال بی تو بیزارم

به یادتم من ، آروم جونم
بذار تو این حسرتم بمونم
به یادتم من ، ای مهربونم

دوباره آوار برگ زرد و
قدم زدن تو هوای سرد و
ادامه های یه درد پاییزی

دوباره جاده ، دوباره دریا
دوباره گریه ، همیشه تنها
همینه حال یه مرد پاییزی

به یادتم من ، آروم جونم
بذار تو این حسرتم بمونم
به یادتم من ، ای مهربونم

دانلود آهنگ پاییز احسان خواجه امیری

Rating: 0.0/6 (0 votes cast)