آهنگ تیتراژ سریال همه چیز آنجاست از علی لهراسبی

ترانه این کار را نیز مهرزاد امیرخانی سروده است و ملودی و آهنگسازی آن توسط پازل باند انجام شده, همچنین تنظیم کار نیز بر عهده بهروز صفاریان بوده است

دانلود تیتراژ همه چیز آنجاست علی لهراسبی

مجموعه تلویزیونی همه چیزآنجاست که پخش آن از پانزدهم آذر شروع شده است در ۵۰ قسمت از شبکه سه به صورت هرشبی پخش میشود.

این اثر فوق العاده علی لهراسبی + تیتراژ ابتدایی و بیکلام  را میتوانید در ادامه از سایت آریا پیکس به صورت رایگان دانلود نمایید

دانلود تیتراژ همه چیز آنجاست

متن آهنگ همه چیز آنجاست علی لهراسبی

دستاتو از دستم نگیر طاقت ندارم

این دوری یو از سر بگیری کم میارم

دردای بعد از تو تحمل کردنی نیست

یوسف ته چاهم بمونه ناتنی نیست

شاید فراموشت شده یک عمر کم است

این گریه های بی صدا دسته خودم نیست

برگرد امشب دیگه داره دیر میشه

آدم مگه با عشقشم درگیر میشه

این آدما اصلا  شبیه تو راه  نمیرن

دنبال حوا تا ته دنیا نمیرن

بی تو تمام زندگیم بی رنگ مبشه

بین منو قلبم همیشه جنگ میشه

وقتی نباشی این نفس معنی نداره

پرواز کردن تو قفس معنی نداره

دروزاده خوشبختی یو بستی یو رفتی

من فکر کردم تا ابد هستی یو رفتی

————————————

راضی نباشی زندگیم از دست میره

راضی نشو دور از همه قلبم بمیره

غربت تمام عالمه وقتی نباشی

این گریه ها خیلی کمه وقتی نباشی

شب گردی یای من دوباره بی هدف شد

راه تموم غصه ها از این طرف شد

درد من حرفایی که داری میزنی نیست

یوسف ته چاهم بمونه نا تنی نیست

این آدما اصلا  شبیه تو راه نمیرن

دنبال حوا تا ته دنیا نمیرن

بی تو تمام زندگیم بی رنگ مبشه

بین منو قلبم همیشه جنگ میشه

وقتی نباشی این نفس معنی نداره

پرواز کردن تو قفس معنی نداره

دروزاده خوشبختی یو بستی یو رفتی

من فکر کردم تا ابد هستی یو رفتی