دانلود رایگان آلبوم من و ما

دانلود آلبوم من و ما در ادامه

دانلود آلبوم من و ما, Download Album I & We

صبح یکشنبه ۹ شهریور ماه ۹۳  آلبوم گروهی من و ما با حضور خوانندگان محبوب و سرشناس کشور منتشر گردید.

این آلبوم دارای ۱۱ تراک می باشد که هر تراک را یک خواننده اجرا کرده است.

خوانندگان : محسن چاوشی,سینا حجازی,مهدی یراحی,مرتضی پاشایی,رضا صادقی,شهرام شکوهی,علی لهراسبی,ایمان قیاسی,احسان حق شناس,امیر مسعود,عرفان معماری

این آلبوم صرف جهت معرفی اثر بر روی سایت قرار گرفته است و میتوانید آلبوم با کیفیت اصلی را از فروشگاه های فرهنگی سراسر کشور خریداری نمایید

دانلود آلبوم من و ما با کیفیت ۱۲۸ در ادامه

معرفی آهنگهای آلبوم من و ما به همراه خواننده :

۱ – مسحن چاوشی – دوستم نداره

۲ – سینا حجازی

۳ – مرتضی پاشایی – قلبم رو تکراره

۴ – شهرام شکوهی – مقدس

۵ – ایمان قیاسی – دریا

۶ – مهدی یراحی – خدا به همرات

۷ – علی لهراسبی – گل رز

۸ -رضا صادقی – فال

۹ – امیر مسعود – مثل اون روزا

۱۰ – احسان حق شناس – عاشق چشماتم

۱۱ – عرفان معماری – از اون روزی که رفتی

تنظیم کننده و آهنگسازان آلبوم من و ما, کاور آلبوم من و ما

دانلود کل آلبوم در یک فایل فشرده